בקי
איזה יופי מר נבות משתחרר והוא בדרכו למלון בזל "לפרוקרדייה" שבה יש צוות רפואי 24 שעות ביממה וזה נותן המון בטחון לאיש כמותו שעבר ניתוח קשה ביותר בהצלחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

רומן אהבה

בקי 30/06/2011 985 צפיות 2 תגובות
איזה יופי מר נבות משתחרר והוא בדרכו למלון בזל "לפרוקרדייה" שבה יש צוות רפואי 24 שעות ביממה וזה נותן המון בטחון לאיש כמותו שעבר ניתוח קשה ביותר בהצלחה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

רותי ואודי המאוהבים עד לשד עצמותיהם החליטו להתלבש ולתת גיחה לבית החולים לברר מה שלומו של מר נבות. אודי "אולי נדחה את הביקור לעוד שעה שעתיים" ? רותי תתלבשי בבקשה מתוקה שלי וניסע לבקר את אביך"

"רותי הבינה שאודי רוצה לבקר – אזי אין ויכוח – היא התלבשה בטוב טעם ולחשה לאודי כל הבגדים שלי הם מהארון המשגע והמלא עד אפס מקום בבגדים כאלה בבת ים אודי חייך ואמר לו היה ארון אזי יש חנויות נכון ? " "נכון מתוק שלי".

הם יצאו את בית המלון לא לפני שהודו לפקידי הקבלה על ה"דיור החלופי שהוא נפלא" פרופסור רוזן כמה זמן שתרצו להתארח אצלנו אתם ברוכים הבאים" עצם ביקורו של פרופסור רוזן עם בת ליוותו הוא הכבוד שלנו. תודה ענה לו אודי ומיד חיבק את זו שאהבה נפשו ויצאו החוצה. אודי כהרגלו עצר מונית שלקחה אותם לבית החולים איכילוב".

הם עלו למחלקה ששם מאושפז מר נבות ולהפתעם מצאו את ההורים "לבושים בבגדים אזרחיים" כשבדיוק עכשיו התכוונו להתקשר אלינו כי בשעה טובה מר נבות משוחרר לביתו. רותי מיהרה לאביה לאחל לו "רק שמחות וכמובן גם לאמה אמרה "מאמי אין כמוך את הפגנת כאן "אשת חייל" טיפלת בצורה בלתי רגילה בכל מה שנוגע לאבא ועל כך אני אנשק אותך 1000 נשיקות.

אודי כמובן לא נשאר מאחורה וגם הוא נישק לאבא וכן לאמא ושאל "לאן אתם אמורים ללכת מכאן" או זהו בדיוק שאנו רוצים לשאול את בתנו האם הצליחה לסדר לנו חדר זוגי במלון בזל ואם אין חדר זוגי העקר שיהיה חדר בשביל אבא ואני אשב איתו ממילא כל היום ובלילה אסע הביתה.

רותי ביקשה שנייה לצאת מהחדר ומיד התקשרה למלון ושאלה באם ההזמנה שלה ע"ש נבות לחדר זוגי בתוקף " בוודאי החדר מחכה לזוג נבות. חן חן הודתה לה רותי ונכנסה לחדר. הורים יקרים שלי חדר זוגי ערוך ומוכן לבואיכם. יופי שמחה האמא נהדר.

או-קיי למה אנו מחכים שאלה רותי ? אודי רק רגע בבקשה "אני אגש ל"דלפק האחיות" ואברר מה קורה:? אודי ניגש לדלפק האחיות ועוד טרם שאל הם נתנו לו מכתב שחרור שבו מופיע כל תהליך הניתוח, תהליך ההחלמה והם ייצרו קשר עם מלון בזל "הפרוקדרייה" כדי להסביר עוד פרטים שאולי לא נכללו במכתב. אודי הודה לה מאד ושב לחדר שמח וטוב לב קדימה הורינו כולנו הולכים להנות במלון בזל שאני מכיר אותו אישית.

מר נבות ביקש שנייה לגשת לדלפק האחיות כדי להודות לכל הצוות הנפלא שעושה נפלאות" וכן הוסיף אני לא ידעתי כי אשתחרר היום ולכן לא ביקשתי ממשפחתי שתקנה משהו עבורכם כי כל מה שאני יכול להעניק לכם הוא כאין וכאפס למה שאתם עשיתם אתי פשוט נתתם לי חיים". האחות יצאה מהדלפק ונישקה לו על לחייו וכן אמרה: מר נבות אתה היית פציינט מאד מאד נוח ועל כך כל המחלקה מודה לך כי גם בשעותיך הקשות ויש כאלה למכביר לאחר ניתוח כה רציני אך אתה תמיד חייכת ואמרת תודה " ולכן כל הצוות מתכבד להעניק לך מדלייה – כי אותה אתה מקבל "בזכות ולא בחסד" והיא נכנסה לעמדה ושלפה משם אריזה יפהפייה שכאמור יש בה מדלייה בשבילו.

מר נבות ביקש ממשפחתו שיגשו והוא בהתרגשות עצומה מלמל "אני זה שצריך להעניק לצוות את כל העולם ותביטו הם מגישים לי מדלייה". רותי ואודי תמכו בו לבל ימוטט וגב' נבות לא הצליחה לעצור את דמעותיה הזולגות ומרטיבות את פניה וכן את נשמתה.

רותי ואודי ביקשו מההורים שימתינו כאן והם יגשו לתפוס מונית ונקח את אבא עם כסא גלגלים לבל יתעייפף לכיון המלון.

הם ירדו במדרגות ורותי לא התאפקה ולא עניין אותה מי עובר היא נתלתה על אודי ושפתותיהם לא הפסיקו לנשק , לאהוב ולרומם את האהובים שלנו. אודי ניתק את עצמו מרותי ולחש לה את אהבת חיי וכמו המשורר אומר את כל חיי את כל עולמי בלעדייך אני חצי בן אדם בלעדייך אני כלום" וכך חבוקים יצאו לעבר תחנת המונית ו- בינגו – אותו נהג ניגש במהירות אליהם " אתם צריכים מונית נכון ? רותי אמר אודי " האיש הזה מעבר לכל מעלותיו הנפלאות הוא גם נביא" לללללללללללל כן רוצים מונית !!! אני לשרותך פרופסור רוזן "תודה" מיד נביא את יתרת המשפחה שנותרה עדיין למעלה" אתה רוצה שאעלה איתך לעזור ?????? לא ממש לא תודה מכל מקום והתודה היא "שלא תברח לנו" ושניהם יחדיו צחקו " ורותי חושבת בליבה כמה אהוב המאהב הגבר האיש שלי שעליו לא אוותר" לא אוותר"

אודי ורותי עלו למחלקה והביאו כסא גלגלים הושיבו את מר נבות עליו לקחו את כל השקיות שהצטברו מאז הניתוח ונפרדו מהצוות עם המון אהבה וגב' נבות אמרה אחד מאתנו ישוב אם לא היום אז מחר עם משהו שיסביר על תודתנו שאינה ניתנת כלל לספרה".

המשך יבוא


תגובות (2)

חיכיתי לפרק הזה הרבה זמן חחח :) את פשוט כותבת מדהים אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך :) אני מקווה שתמשכי לכתוב ולעלות סיפורים נוספים ומין הסתם גם פרקים חדשים לסיפור זה :)

בהרכה רבה מירי או מרי או mari6700 :)

30/06/2011 22:21

מירי או מרי או mari6700 בקר נפלא לך מרי שלי

אין לך מושג כמה אני נהנית לקרוא את "הפנינים" שאת כותבת בצורה כל כך מרגשת ואמינה – את פשוט גדולה – תמשיכי בכתיבה הברוכה שלך ועוד נכון לך "עתיד מזהיר" וכמובן חן חן על "התגובה הנפלאה שלך" תמשיכי לעקוב כי יש למה לצפות בברכה חמה בקי

01/07/2011 08:13
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך