בקי
מה חושב בליבו אודי לגבי רעייתו ??????????? נתאזר בסבלנות ונדע בזמן הקרוב !!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 28/06/2011 560 צפיות אין תגובות
מה חושב בליבו אודי לגבי רעייתו ??????????? נתאזר בסבלנות ונדע בזמן הקרוב !!!!!!!!!!

זוג הנאהבים שלנו רותי ואודי המתוקים בילו זמן למכביר ב"קן אהבתם" הם רצו להדביק את הפער ואת כל מה שעבר עליהם ולהנות ולהנות ולהנות.

כעבר זמן (למי בכלל איכפת כמה זמן ???) יצאה רותי ראשונה מחדר השינה ונכנסה לחדר האמבטייה. הכניסה לשם החזירה אותה לכל ה"תופת שחוותה בין כתליה" והיא לא הצליחה בשום אופן להכנס לתוכה. רותי חזרה לאודי והוא בהומור שאל אותה ? חזרת שוב מה רצית ????? אך לפי ארשת פניה הבין שאין זה הזמן להומור ומיד התיישב במיטה ושאל "מה קרה מאמי" "אני לא יכולה להכנס לבית לאמבטייה כי חוזר אלי כל המצב שאותו אני רוצה לעקור מלבי ונשמתי" אוקיי מתוקה השיב אודי "יחד אתי תוכלי להכנס"? "יחד איתך" ? "יחד איתך יכולה אני לעשות הכל הנוכחות שלך לצידי מעניקה לי בטחון אדיר, אנרגייה חיובית שזורמת בעורקי , מאמי כמה אני אוהבת אותך " !!! כמה אני כמהה לאישיותך הכל כך אצילה הכל כך נדיבה הכל כך מדהימה "!!!!!!!! ? אוקיי השיב הגבר "אז יבואי נכנס קצת "להשתכשך " ושניהם פרצו בצחוק אדיר וכמובן הפרופוסור לא ויתר לאהובתו וכך אמר לה" רותי שלי אשמח ללכת איתך לחדר האמבטייה אך זה דורש פיצוי מינימלי מצידך " היא לא הייתה צריכה לשום הסבר נוסף מיד נשכבה "הנימפה היפהפייה לצידו של אהובה" ונשיקותיהם הלוהטות שנותנות ביטוי לאהבתם האדירה רק הלכה והתעצמו"

לאחר זמן מה (ובאמת למי חשוב לדעת כמה זמן חלף) קם דווקא אודי הראשון וגרר את שאהבה נפשו לחדר האמבטייה ולאחר שמילאו אותה במים חמימים עם כל הסבונים המפנקים שהיו בה נכנס אותי ראשון והזמין את אהובתו להכנס עימו.

גם כאן קוראי היקרים גם כאן האהבה, התאווה והתשוקה שלא ידעה שובע גם כאן האוהבים שלי המשיכו באהבתם והנאתם מעצם השהייה באמבטייה "ומעבר להשתכשותם בה" קרוב לוודאי שעוד תענוגות וותאווה בין שניהם נחוו בה – מגיע לכם גיבורי המתוקים "תשתו את כוס האהבה עד תומה" "לחיים".

רותי ואודי יצאו מחדר האמבטייה כשהם סמוקי לחיים לבושים בחלוקים החדשים שהיו תלויים לרשותם הרעב התחיל להשמיע קולות אצל שניהם והם אכן התיישבו מסביב לשולחן שהובא לחדריהם מלא כל טוב עם אקסטרות ענקיות ואודי האכיל את המתוקה שלו כאילו מאכיל איזו תינוקת קטנטנה ויפהפייה.
תוך כדי הארוחה צלצל הטלפון של אודי. רותי קמה מיד והביאה לו את הנייד שלו שהיה בחדר השינה הוא ראה שזו אשתו המטלפנת:

הלו ענה פרופסור רוזן "אודי שמע את קולה של אסתי ? מדבר אסתי מה שלומך אסתי " "אנחנו עוברות עכשיו את הביקורת הקפדנית וטוב שכך " ומה רצית לומר לי אסתי חביבתי ? אני מצטערת על ההתנהגות שלי כלפיך לא מגיעה לך תגובה כזו אך המציאות חזקה מכל דימיון וכשאגיע "הביתה" אשלח לך מייל ארוך ובוא אפרט את מה שלא יכולתי לומר לך פנים אל פנים". אין בעייה מתוקה שלי כתבי לי כל מה שעולה על רוחך ובינתיים שמרי על חן שלנו והתינוקת המדהימה שלצערי לא יצא לי לראותה מספיק ומאחלת לשלושתיכן טיסה נעימה , בטוחה ונעימה וכל טוב. ביי אסתי והוא ניתק את הקו.
אודי התקלקל לך התיאבון ? לא מה פתאום "אני יודע לאן היא מושכת את העניין אך בינתיים עד שלא אשמע ממנה בדיוק לא אכנס לזה. רותי התיישבה קרוב אליו וביקשה את שפתיו לאהוב וביקשה את כולו הגבר המקסים שאין שום ספק שבתוך תוכו חש איזו אכזבה וזאת נדע כולנו יחד איתו ועם רותי בהמשך.

המשם יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך