בקי
רותי אמרה בפירוש נמרץ לאביה שהיא רוצה שרעיתו של אודי תהיה בריאה ותשוב לארה"ב !!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 22/06/2011 863 צפיות אין תגובות
רותי אמרה בפירוש נמרץ לאביה שהיא רוצה שרעיתו של אודי תהיה בריאה ותשוב לארה"ב !!!!!!!!!!

רותי נשארה כאמור בבית המלון והחליטה להכנס ל"השתכשך באמבטייה " ואולי בינתיים תשמע משהו מאודי בקשר לאסתי.

לפני כניסתה לחדר האמבט צלצל הנייד שלה ועל הקו הייתה אמה. "היי מאמי שמחה רותי לשמוע את קולה" מה שלומך ומה שלום אבא ?" אני בסדר !! אבא עדיין חלש מאד והוחלט להמשיך את אישפוזו בבית החולים עד שיתחזק יותר ואז שנינו "כפי שבקשת" נעבור לשבוע לבית המלון "בזל" ושם נקווה נקבל בטחון ונהיה מוכנים לחזור לאט לאט לשיגרה.

ומה שלומך את רותינקה ? "אני בסדר גמור אמא הייתי כמה שעות במשרד ולקחתי משם עבודה שאעשה מהבית כי פשוט לא היתה לי סבלנות להשאר שם" עדיין קשה לי לחזור לשיגרה אך החיים חזקים יותר – מי כמוך יודעת מאמי שלי ?!!!.

"נכון רותינקה החזרה לשיגרה לאחר כל מה שקורה לאדם באופן פתאומי היא קשה אך חייבים לשוב אליה ואומר לך עוד משהו מתוקה שלי – תתפללי שתמיד תהיה "שיגרה" אין דבר טוב יותר הימנה.

"אבא רוצה לשאול אותך משהו" "בכייף היי אבא'לה מה שלומך ? יותר טוב אך עדיין מאד מאד חלש והוחלט לא לשחרר אותי עכשיו אלא במועד מאוחר יותר ואני "ילד טוב" שומע לכל מה שהרופאים המלאכים אומרים לי". "רותי המשיך האבא מה קורה עם אודי ? "אודי מלווה את אשתו מבדיקה אחת לשנייה וטרם ניתנה דיאגנוזייה סופית ואני מאחלת לה מכל הלב שתהייה בריאה ואבא'לה שתחזור לארה"ב" ולפתע החלה לבכות כמו ילדה קטנטנה "אביה אמר לרותי "מותר לך לבכות וזה אפילו רצוי מאמי שלי ואני בדיוק מבין את הרגשתך מתוקה שלי".

רותי התעשתה וביקשה סליחה מאביה ואמרה לו שעכשיו היא מרגישה טוב יותר. "יופי מאמי והיכן את עכשיו??? "אני אצל חברה שגרה לא רחוק מהמשרד שלי " ועדיין לא רוצה לחזור לדירה שלי ולהיות שם לבד כי גם השותפה שלי נסעה לחודשיים לארה"ב " "טוב רותי אני מבקש ממך שאם בא לך לבכות צלצלי אלינו ותוציאי את מה שקשה על ליבך!!! "טוב אבא"לה ונשיקות לך ולאמא ואני אוהבת אתכם מאד מאד מאד"

רותי חשה פתאום כה אובדת כה "מסכנה" אך חשבה שאמבטייה תיטיב עמה ואכן היא מילאה את האמבט ושמה בתוכה כמות גדולה של סבון נוזלי בריח לבנדר משגע ונכנסה לתוכה רותי חשה לפתע כי העייפות גוברת עליה .זו העייפות המצטברת שלה וכן ההרגשה הכל כך לא מובנת וכל האהבה הבלתי נשלטת לאודי כל אלה נתנו את אותותם ומ …………….

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך