בקי
רותי ואודי כנגד כל הסיכויים למרות אסתי למרות מר נבות הם עברו את כל המשוכות ונתנו דרור לאהבתם הענקית - תהנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 19/06/2011 786 צפיות אין תגובות
רותי ואודי כנגד כל הסיכויים למרות אסתי למרות מר נבות הם עברו את כל המשוכות ונתנו דרור לאהבתם הענקית - תהנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כאמור בפרק הקודם אודי ורותי נסעו במכונית המרווחת של אודי למקום קצת "מבודד" כי הם התגעגעו מאד מאד מאד מאד. אודי הצמיד את רותי לחזהו ליטף את שערה ומלמל אלוהים כמה אני אוהב אותך פשוט חיי אינם חיים בלעדייך.

הוא המשיך לנשק לה בכל מקום בגופה ובשפתיה ורצה כל כך להכניס את ידו מתחת לחולצת הבטן שהיא לבשה אך נמלך בדעתו. אין זה מקום ראוי ומספיק מבודד מעבר לנשיקות וחיבוקים עזים.

"אודי לחשה רותי בוא נלך לאיזה בית מלון ונהיה רק שנינו מה דעתך"? "חשבתי על זה מתוקה שלי אך לא תיארתי לעצמי שתסכימי" "הנה אני מסכימה". אני שמח !!!!!!!!!!

אודי לא הפסיד ולו שנייה קצרצרה ומיד נהג לעבר בית מלון בעיר שהוא אחד המפוארים בבירה. הם נכנסו שניהם לדלפק הקבלה ופקידה חמודה קידמה אותם בברכה חמה : "שלום אפשר לעזור לכם ? בודאי ענה אודי "בתי ואני רוצים מעט לנוח ואנו מבקשים חדר זוגי עם שתי מיטות נפרדות" "יש בנמצא" "בודאי אך אין לי חדר זוגי עם שתי מיטות אלא יש לי כעין סוויטה חדר שינה ובטרקלין יש ספה מאד מאד נוחה !!!!! "אוקיי אני מסכים " "לכמה זמן אתם חושבים שתשארו אצלנו " "בינתיים אין לנו את המידע העדכני אך מה שבטוח אנחנו נישאר לפחות יומיים"

עכשיו גבירתי פנה אודי לפקידה" אני מבקש שיהיה חיסיון על המצאנו כאן וזאת מסיבות רבות " אדוני אין אנו נוהגים לספר מי האורחים שמתארחים במלון, במובן הזה הסר דאגה מליבך." יופי !!!!! אודי הוציא את כרטיס האשראי שלו והפקידה כמעט השתבצה פרופסור רוזן ??? "מודה באשמה" וואו וואו אני "מתה עליך אך נשמור על הסודיות לכן לא אלאה אותך בשאלות כאלה ואחרות היא "גיהצה את הויזה ונתנה להם מפתח לסוויטה.

הם עלו במעלית ואחר שנעלו את הדלת שניהם נפלו בזרועות זה לזו ופשוט האהבה והתשוקה בערה בתוכם. הם מלמלו דברים בלתי מובנים כל ובעצם למה שיהי מובנים ? ושוב התנשקו והוא ושאל כנער מתרגש האם אפשר להוריד את החולצה? "ודאי מאמי שלי אז למה אתה מחכה.

רותי הציעה שאולי יכנסו לאמבטייה ו"ישתכשכו" חחחח ? "את גדולה אהבת חיי

לא נפריע לזוג המאוהב עד מעל לראש ונתאר וננחש מה עושים גיבוריינו דווקא בחדר האמבטייה ??????????

המש יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך