רומן אהבה
רותי הגיעה לבית החולים והמעלית לקחה אותה לקומה 2 שם מאושפז אביה. היא שמחה לראות את הוריה כבימים ימימה יושבים אחד על יד השנייה ומשוחחים.
היי הורי המתוקים אני כל כך אוהבת אתכם בפרט כשאתם יושבים ומשוחחים. "מה שלומך אבא'לה ?
הרבה יותר טוב מאמי. הפרופסור ביקר אצלי ואמר שבעוד זמן קצר אשתחרר מבית החולים והוא הציע לי שאלך לשבוע ימים לנפוש במלון בזל שם התאימו את הקומה העליונה לאנשים כמוני שחוו התקפי לב, ניתוחי לב וכו' = וזה ממומן ע"י קופת חולים "מכבי" היתרון הוא שהשבוע הראשון לאחר השחרור אני אחוש בטחון מאחר וצוות רפואי מאוייש 24 שעות ביממה וזה נותן בטחון אדיר לדעת שאינך לבד .בפרט לחולה כמוני לאחר ניתוח. קשה.
"מאמי אני מיד אטלפן למלון בזל ואזמין בשבילכם חדר זוגי כי אני רוצה שגם את תמשיכי להיות לצידו של אבא ואני מכירה את המקום שזה פשוט נפלא. האוירה של המלון מורגשת בכלל צעד ושעל ועצם זה שתהיו ביחד ותהנו הן מההגשה וכן תוכלו לרדת ולטייל טיפה לאורך רח' הירקון זה פשוט מדהים."
אבל רותינקה אבא עדיין לא השתחרר אוקי אני מבינה הכוונה שלי היא להזמין חדר לזוג ואמסור את השמות וכשאבא ישתחרר תהיו שניכם ביחד וכך אני אוהבת אתכם. היא ניגשה לאביה ונישקה לו נשיקה בלחי וגם לאמה וסיפרה להם כי עוד מעט היא חוזרת לירושלים מאחר ואני צריכה "לעבוד" התבטלתי מספיק זמן. ואהיה שקטה כי תודה לאל אבא'לה אתה הולך ומחלים. ההורים לא שאלו אותה ולו מלה לגבי אודי הם ידעו שאם היא מעוניינת לספר משהו היא תספר בלי שיבקשו.
רותי נשארה עם הוריה קרוב לשעה ואז נפרדה מהם בנשיקות וחיבוקים והם הבטיחו לה שיהיו בקשר ויידעו אותה על כל מה שקורה.
רותי יצאה מבית החולים וחשבה "זהו זה חוזרים לשיגרה אבל זו לא שיגרה רגילה זו שיגרה שונה"
היא עלתה לאוטובוס שיסיע אותה לתחנת מרכזית ושם תתפוס מונית שירות לירושלים.
כעבור כשעה ורבע לערך הגיעה רותי למחוז חפצה אך לא למשרדה אלא לבית החולים שם אמור להיות אודי ואם יתמזל מזלה היא תפגוש אותו.
היא נכנסה לבית החולים ולפתע ראתה את בתו עם נכדתו של אודי יושבים על אחד הספסלים. הבת הלוא אינה מכירה אותה והיא בהחלט יכולה לשבת לצידה ולהמתין אולי אודי אמור להגיע או לצאת עם רעייתו לאחר בדיקתה – חשבה אני חייבת להמתין. תוך כדי המתנה היא התבוננה בנכדה המתוקה והיפהפייה שדומה מאד מאד לסבא שלה (רותי חייכה בינה לבין עצמה דומה לסבא שלה שהוא המאהב האהוב שלי חחחח).
כעבר כרבע שעה בינגו אודי מגיע עם רעייתו ופניהם למרבה המזל די מחוייכות. הם ניגשים לבתם ואודי רואה לפתע את רותי והסמיק כמו תלמיד צעיר הנתפס בקלקלתו. "ממי שאלה הבת מה תוצאת הבדיקה שנבדקת "בינתיים אין תשובות נצטרך להמתין ולעבור עוד סבב ואז אודי נכנס לשיחתן ואז אמא תקבל פס"ד. שופט פעם שופט תמיד חייכו כולם. אודי שאל את הנשים שלו מה בדעתן לעשות והן אמרו שעדיף להן לחזור למלון למנוחה.
זה רעיון מצויין אמר אודי ורותי כל הזמן סטטיסטית בהצגה זו של משפחת רוזן."אתן רוצות שאזמין לכן מונית" ? "לא אהוד ענתה רעייתו "אתה תלך לעניניך ונהיה בקשר טלפוני". אוקיי אלווה אתכן החוצה "לא מתוק אנו נסתדר לבד"
הן יצאו ואודי "חטף" את רותי בואי מהר. לאן ? "תיכף תראי" הם יצאו מהשער של בית החולים הפונה לחנייה ושם חנתה מכוניתו וזאת אף אחד לא ידע הוא רצה לנסוע לרותי בבת ים אך תודה לאל שלא נסע.הוא פתח את דלת המכונית והושיב את אהובתו ומיד תפס את מקומו ליד ההגה אך לא התניע את האוטו. אודי לחשה רותי אודי "רותי יפה שלי כמה התגעגתי אלייך אלוהים כמה אני אוהב אותך" בואי אלי ותני לי את השפתיים המתוקות שלך היא התקרבה אליו כמה שאפשר היה והם התנשקו בנשיקות סוערות בנשיקות של תאווה , תשוקה וגעגועים אין ספור.
רותי התנתק אודי מאהובתו "אני רוצה לנסוע מכאן למקום פחות הומה ," מצידי תסע לירח כל עוד אני לצידך אין שום חשיבות היכן אנו נמצעים. אוקיי ואז יצא אודי מהחנייה ונסע משם למקום מבודד. הוא עצר את האוטו ולחש "אני רוצה אותך" "אני כאן מתוק שלי" אודי התקרב אליה ידו התמקמו על שיערה שהוא כל כך אהב ללטף ופיותיהם נצמדו לנשיקות שרק אוהבים מאד מאד שלא התראו "חצי שעה" חחח יכולים להתנשק בלהט שכזה. אודי תר בידיו לאורך צווארה הברבורי והיפהפה וידו ניסתה לגשש מתחת לגופייה הקצרצרה שלבשה אך אמר לעצמו לא אין זה המקום המתאים. הוא הסתפק והיה מאושר להיות צמוד לגברת הצעירה והיפהפייה שאין דרך חזרה הם מאוהבים באהבת נפש אדירה.
המשך יבוא.
תגובות (0)