"רומן אהבה
רותי התלבשה בטוב טעם וכמובן הכל חדש כן הכל עם האיתיקט. היא סרקה את שיערה הגולש והמתולתל ובא לה פתאום קצת גם להתאפר היא רוצה לפגוש את אודי ועליו לראותה בשיאה אבל היכן אודי ?????? היא איפרה את פניה במעט פודרה שהוסיפה לה גוון יפה ומעט ליפסטיק בצבע בהיר מאד שהבליט את שפתיה הדובדובניות שאודי כה אוהב אותן = ולאחר הצצה חפוזה בכל דירת הסטודיו לקחה את תיקה ויצאה החוצה לא לפני שנעלה ושוב חזרה לוודא שאכן נעלה היטב והמעלית הורידה אותה ללובי המהודר . רותי קנתה לה בבית הקפה ספל קפה מהביל ולזה הוסיפה קרואסון והחליטה לשבת על אחד הספסלים שבטיילת ולאכול תוך כדי צפייה לים שנשקף נגד עיניה.
רותי לא הספיקה ללגום מהקפה והטלפון צלצל. היא הניחה את הארוחה על הספסל ומיהרה לענות. רותי? שמעה את קולו של האחד והיחיד כן " מאמי מה שלומך אודי שלי " אספר לך בקצרה כי עלי לשוב לבית החולים. אוקיי מתוק שלי יש איזה תוצאות ? "עדיין לא ואסתי מתוחה כמו קפיץ עד כדי כך שלחץ הדם שלה עלה לשמיים" אתה יודע אודי "עצם זה שנכנסים לבית חולים כל האוירה והריחות והחולים שמסתובבים זה איננו מראה כל כך מלבב אז אני בטוחה שהוא יתאזן" נכון מתוקה שלי גם אני חושב כך" !!!
איפא את עכשיו ? אני יושבת להנאתי על הטיילת בבת ים ושותה קפה עם קרואסון. "איזה יופי תמשיכי לפנק את עצמך וזו צריכה להיות מנה כפולה של פינוקי ואין צורך להוסיף נכון" ? נכון !!!! "אודי אני כל כך מתגעגעת אליך אני כל כך רוצה לחוש אותך להיות חבוקה בזרועתיך ולהרגיש את הלמות ליבך מול לבי " "אודי אני אוהבת אותך אני אני " ולפתע חשה שדמעות חונקות את גרונה. "מה קרה רותי שאל אודי" "כלום פשוט הלגימה נתקעה לי" טוב מאמי מחבק אותך מרחוק ומקווה להתראות בהקדם האפשרי והטלפון נותק.
רותי המשיכה לבכות וכל כך כעסה על עצמה שמא הוא הבין שהיא בוכה. לאט לאט התעשתה וחזרה לעצמה. היא המשיכה לצפות בים השקט ותוך כדי אכילה ושתייה התפללה שאסתי רוזן תהיה בריאה והלוואי (אני כועסת על עצמי) שתשוב עם בתה ונכדתה לארה"ב. הלוואיי.
היא סיימה לאכול ולשתות והתקדמה לעבר האוטובוס שיוביל אותה לבקר את אביה ואמה בבית החולים ומקווה ששניהם בסדר ומרגישים טוב.
רותי עלתה לאוטובוס שהיה כמעט ריק ונסעה למחוז חפצה.
המשך יבוא
תגובות (3)
יפה !!! תמשכי !!:)
סיפור מדהים ! את כותבת נפלא , כיף לי לקרוא .
תמשיכי לכתוב סיפורים כל כך טובים !
התגובה הקודמת הייתה מהבת שלי , היא התארחה אצלי וכתבה .
המשך יום נעים
בקי :)