רומן אהבה
"רותי ומה קורה שם ? מה שקורה שם נשמה שלי זה הדבר הכי מענג והכי נפלא שחוויתי אי פעם ממרומי גילי המופלג חחחחח אודי לשהות במחיצתך ולחוות אהבה אדירה מפנקת ורק נתינה אתה האיש שיודע רק לתת רק לאהוב רק להיות בשביל כל אחד במקום שהוא מבקש ממך להיות – ולי נפלה הזכות ממש זכות לפגוש אותך לאהוב אותך לחוש שנולדתי רק כדי לאהוב אותך לחבק אותך פשוט להיות כאיש אחד זו זכות שלא מקבלים כמובן מאליו זו זכות שאנצור בלבי לנצח נצחים.
"מאמי חיים שלי רותינקה חחחחח לי נפלה הזכות להכיר אותך להתאהב בך לחוש אותך צמודה לצידי ועל כך אני אפצה אותך בגדול, אני רוצה לראות מה קורה עם אסתי ואני מבטיח לך כמה שעות יפהפיות של נחת ורק אהבה ורק אהבה כי אין אצילה יותר מאהבה שאת מעניקה לי"
"רותי את מתכוונת להשאר בדירה ללילה נכון ?" "כן ודאי אני אתרווח לי על המטה הענקית ואחוש אותך במהלך כל הלילה כולו ואתעורר בבקר ואמשיך לחוש אותך עד שניפגש הלוואי במהרה" אני מבקש ממך שתקפידי לנעול את הדלת היטב יחד עם הרב בריח ומחר בבקר אשתדל לאחל לך בוקר טוב לצעירה היפהפייה שהתאהבה ביהודי זקן ", "חחח נו תמשיך בעל אבא וסבא ולפתע פתאום אודי גם מאהב שעושה עבודתו נאמנה חחחחחחח"
"אוקיי מאמי אני חייב לחזור למלון ולהתכונן לבדיקה שעשוייה אסתי לעבור והלוואי ולא ימצא לה מאום הלוואי שתהיה בריאה אני מאד מקווה שכך יהיה.
"אודי אני אחזיק אצבעות מכל הלב שהגב' רוזן תהיה בריאה לחלוטין אמן !!!!!!! " אני בטוח שאת מאחלת לה מכל הלב אין על זה עוררין".
" ביי מתוק שלי וכשתוכל אל תכנס ללחצים רק כשתוכל תואיל לצלצל אלי לדווח לי על מה שיגיד הרופא הבכיר ואני חוזרת ומבקשת ממך אל תלחץ באם לא תוכל להתקשר אלי כי אני בטוחה שתתקשר כשיתאפשר הדבר"
נכון מאמי ביי מתוקה שלי ותחדשי את כל הבגדים שבארון הענק. אגב העגילים כואבים לך ? לא הם ענודים על אוזני באופן קבוע ואינני מרגישה אותם כלל.
"אודי ודבר אחרון אתה משתמש במחשב הנייד ? "רותי אין לך מושג כמה נהנה ממנו הוא פשוט מזכיר לי כל מה שאני צריך לעשות ולא תאמיני עכשיו הוא אומר לי תשלח נשיקה באויר לרותי נו שמעת איזה חומד של דבר זה העולם בהתחדשות כל יום מחדש וארצנו הנפלאה לא נשארת מאחור.
"ביי אודי ובשורות טובות" "תודה אהובתי".
תגובות (0)