רומן אהבה
כאמור רותי בדרכה לדירת הסטודיו בבת ים שאם הקירות יכלו לדבר אפשר היה לכתוב ספר מהאהבה הבלתי רגילה בין הגבר המבוגר יחסית אך מראהו לא יבייש גם בחור צעיר לבין אדמונית יפהפייה אשה צעירה שנשבתה בקסמו התאהבה בו מעל לראש והסכימה לעשות כל אשר אמר לה!!! לנסוע אתו לאילת ולשהות במחיצתו 4 ימים באחד מבתי המלון המהודרים שבעיר התיירות המהממת הזו וההסכמה הגיעה לאחר 10 דקות של הכרות בין השניים.
היא ויתרה על משפט ההוכחות שהיה קבוע לאותו יום כאמור תיק שהיא לוותה אותו מאז "לידתו" היא ביקשה שיחליפו אותה אחד מהקולגות במשרד עורכי הדין הגדול בירושלים והיא נמנית כעורכת הדין מהבכירם בו , אבל כל זה איבד מערכו ברגע בו ראתה את אותו גבר מקסים שאת ליבה גנב וראשה סחרר.
התכנית שונתה בדקת השין כשטלפון בהול של אמה הודיע לה שהאבא הובהל לבית החולים והוא מאושפז בחדר טיפול נמרץ . אודי ללא שום היסוס ללא מחשבה מיותרת צלצל מיד לאחד מחבריו מני רבים וביקש שיחליף אותו בכנס באילת מאחר וקרה לו משהו שהוא חייב להשאר בעיר.
רותי לא מאמינה למשמע אוזנה ? !!! אודי "אבל אתה חייב לנסוע לאילת" מה קורה לך "אתה אחראי על כל הכנס שם " אודי בבקשה "אני אגיע לתל אביב ו"אנחת ישר בבית החולים" רותי מתוקה שלי אהבתי המטרפת "הוא ליטף את שיערה המרדני" כשכל תלתל עושה מה בראש שלו" בואי אלי מתוקה, אני אוהב אותך ואני רוצה להעניק לך נשיקה שאותה לא תשכחי לעולם. הוא התקרב אליה חפן את שערותיה והרים את פניה לשלו ואז שפתיו נישקו את שפתיה בטעם דובדבן טרי שזה עתה נקטף ושפתותיהם מיאנו להיפרד.
אודי אני כל כך אוהבת אותך אלוהים כמה אני אוהבת אותך אני רוצה להיות שלך אני רוצה להרגיש אותך אני אני אני "אודי חיבק אותה ואמר : מאמי שנינו עכשיו עולים על מונית ומגיעים לבית חולים איכילוב. נקודה !!!!
ולמה אני חוזרת על כל הסיפור מאז הפגישה ביניהם וזה לא בכדי – אני תומכת ברותי ומחזקת אותה כי היא נוסעת לדירת הסטודיו המהודרת ותשאף לקירבה את הניחוח של הגבר הזה אהובה הגבר שאם היה כאן לצידה הייתה מלטפת אותו עד בלי די.
והנה אפילו אביה חיזק את רצונה לתמוך בו מרחוק (עובדה שהוא מתקשר ברגע שזה עולה בידו להזכירכם הגיעו לארץ אשתו שכנראה חולה בתו ונכדתו והוא מתקשר אליה ומחבק אותה מרחוק אזי רותי אמר אביה "את לא אומרת לו כלום את מחזקת אותו בשלט רחוק אמנם אך בשבילו זה יהיה כאילו את לידו לא לצידו כי בזה הוא בטוח אך כי את נמצאת לידו "
רותי הרהרה תוך כדי נסיעה וחשבה כמה החיים מלאי הפתעות אין לדעת בכלל מה ילד רגע. אודי לחש ליבה "בוא והצמד אלי בבקשה"
כמעט האוטובוס הגיע לבת ים והנייד שלה צלצל
מי זה המצלצל ??????????
המשך יבוא
תגובות (2)
תמשיכי !!
וואוו ! את כותבת ממש יפה ! אשמח לשמוע ממך תגובה על הסיפור שהעלתי …
ובינתיים – ת מ ש י כ י !