קו הדם פרק 3
אוקי זה הזוי ….. רגע למה בכלל אני פה.
האחות אמרה או הנה את מתחילה להחזיר צבע טוב . כנראה סתם הייתי לחוצה לגבייך חחח את תלמידה חדשה וזה איך שלא ילחץ .
ראיתי את גבו של קרטר ונבהלתי וקצפתי מהמיטה . האחות שאלה אותי נלחצת מקרטר?
נידנדדתי תראש כתשובה של כן
היא צחקה בקול רם ואמרתי לה להחליש קצת היא אמרה לי לא לדאוג. קרטר הוא אחיה וכשקרטר הסתובב העיינים שלו היו כחולות כמו ים כהות כאלה שקועות כיאלו יש שקיעה. בתוך עיניו והוא אמר לי אל ספרי לאפ אחד שאני לובש עדשות שחורות.
לא הגבתי….
אמרתי תודה לאחות והלכתי בריצה מהירה מחדר האחות ונתקלתי במישהו גבוהה.
הסתכלתי למעלה וראיתי ..!
את סאם…
והוא אמר לי או הנה את אני זוכרת חחחחח איזה צירוף מקרים נתקלת בי לפני יומיים זוכרת?
התחלתי לבכות כי חשבתי שזה הוא אבל מסתבר שזה לא הוא .
הוא שאל אותי למה את בוכה חחחח אני כזה חתיך ? וישר קפצתי ואמרתי לא…..
אתה אתה פשוט מזכיר לי מישהו סורי…
הוא אמר לי טוב מזה משנה שמי איאן נעים להכיר ואימצו אותי לפני שנתיים בערך ..
(אותו תאריך מותו של אחי)
שאלתי אותו למה אתה אומר לי אתזה
והוא אמר בקול רם כיאלו שהוא רצה שכולם ישמעו.. כדי ! שאחר! כך! לא! תביני
! אותי! נכון! ….
גיחחתי קצת כי הוא דיי מפגר
כול המסדרון הסתכל עליי כיאלו עשית פשה שחייכתי
והוא אמר .. לי יופי עכשיו כולם חושבים שאת מיס פרפקט כי יש לך חיוך מושלם …
אמרתי לו בסוד באוזן הייתי רוקיסטיס פעם אוהבת שחור וזה יודע…
הוא הסתכל עליי ם פנים חיוורות ואחר כך זה הפך לעצוב .. ואמר באמת? תני לי לנחש? עברת טראומה או משהו….?
הוא רואה ישר בתוכי זה הביל אותי ואמרתי כן אויי אני צריכה ללכת יש עוד 6 דק' להפסקה עדיף . שאלך לקנות אוכל או משהו. והלכתי בזמן שהוא מסתכל עליי במבט אני מצטער .
הוא לא עשה כלום הוא לא אשם…..
הוא ..
לא אשם….
כך עבר שבוע שקט די בחיי ישלי חברים חדשים בואי תכירו
גיין:
ילדה עם שיער גינגי ארוך חמודה ומודעת לכול מה שהעולם אומר היא כיאלו ספרייה שלמה . של קורות חיים. של כול בן אדם בעולם הזה. היא די מפורסמת בבצפר כ"קורות חייך"
אבל בכללי כולם אוהבים אותה
ארתור : חתיך אבל חוצפן ישלו לב רך. אבל הוא יודע לתקוע משפטים ממש לא רצויים ברגע הנכון ..
איאן : אתם כבר מכירים אבל אנחנו לא מדברים הרבה
וכך יש גם את ניקול , ג'סי, שירלי, רוי, ואח התאום שלו טרוי, (ממש שמות מקוריים ><) ועוד..
אני ממש הופתעתי מצאתי אשכרה חברים והם כמוני כל אחד מפורסם בבצפר ופפולרי אין לי שמץ איך התחברתי איתם אבל ממש נחמד לי
הגעתי הביתה הלכתי למיטה . ולא עניין אותי מה קורה והלכתי לישון.
(חלום) היי באי שחכת אותי? אני אחיך? ואולי לא…. מה קורה פה מה כולם יהיו פה קו דם גדול בסוף . תצתרכי לבחור מי ימות ומי לא ! את הבוחרת את כמו שכולם אומרים את מאלך המוות ……
קמתי בקפיצה מהמיטה !
מה לעזאזל ראיתי?!#@$!@##%
תגובות (0)