קווים אדומים פרק 3

14/07/2015 528 צפיות אין תגובות

"השתגעת לגמרי, הם יפגעו, חוץ מזה הם עדיין לא עברו הסמכה" ניק נכנס לשיחה "אני בדיוק יורד למכולת הסמוכה לבדוק מה קורה שם, ברייס שלח אותי לבחון את רובין, הוא מחכה למטה שאני אתן לו הוראות, באתי לבדוק אם את רוצה לעזור לי לבחון אותו, זכרתי שאת אוהבת לשדוד את המכולת". הסתכלתי עליו "ומה עם בריאנה?" שאלתי "היא כבר נבחנה, ניסיתי להעיר אותך גם אז אבל ישנת כל כך חזק". הסתכלתי על בריאנה "כמה קיבלת?" היא חייכה "תשעים וחמש" אמר ניק " הזמנתי את השופט המיוחד ממרכז העיר הוא אמר שהוא אף פעם לא ראה כזה כישרון, לצערי הוא היה צריך ללכת לפני חצי שעה אז את רובין אני אבחן לבד, את באה?" הסתכלתי על בריאנה."כן" עניתי, יצאנו מהבניין והלכנו למכולת, רובין עמד מאחורי שיח שצמח ליד המכולת "היי טיילור" הוא אמר. "טוב" אמר ניק והסתכל לתוך המכולת "בריטני, המוכרת של החנות נמצאת בחלק האחורי של המכולת, תצטרך לבדוק מה החולשות שלה וכך לדעת לבצע את השוד המושלם, המטרה שלך היא להוציא מאה דולרים מהקופה, כדי לעבור את המבחן אתה צריך לדעת איך לכסות ראיות, לעשות כמה שפחות רעש וכמובן איך לברוח כמה שיותר מהר בלי שהמשטרה תתפוס אותך, ציון שישים זה עובר ומשמונים ושבע זה מצויין, תזכור שלבריטני אין עובדים במכולת ולכן כל צליל לא נכון מוביל לפריצה, בהצלחה!" רובין נכנס לתוך המכולת דלת הזכוכית השמיעה חריקה "אני באה לעזור." נשמע קולה של בריטני אשר שמעה שלקוח חדש נכנס למכולת. הקופות היו במרחק של כמה מטרים מהכניסה, קשה מאד להגיע לשם בלי שבריטני תראה אותך. אני וניק צפינו ברובין עושה את צעדיו, הוא הלך במהירות אך לא רץ כדי לא לעשות רעש, לעבר הקופות, בכל פעם שפותחים קופה נשמע צלצול, רובין עמד ליד קופה חמש עשרה, הוא חיכה כמה שניות כדי לראות שבריטני לא בסביבה, לאחר מכן הוא פתח את הקופה, הצלצול נשמע. "מי זה? משטרה! משטרה!" צעקה בריטני, היא רדפה אחרי רובין, אך הוא עקף אותה, לאחר מרדף קצר רובין ייצא מהמכולת לעבר הבניין, בריטני יצאה לרדוף אחריו אך הוא כבר הסתתר "פעם שנייה היום"… היא לחשה ולבסוף וחזרה למכולת, ניק ואני הלכנו לעבר רובין, "עבודה יפה!" אמר ניק "כמה כסף לקחת?" שאל ניק, רובין הוציא מכיסו שטר של מאתיים דולר "מאה דולר למשימה ועוד מאה טיפ" הוא אמר. "יפה." אמר ניק "אחשב את הניקוד ועוד חמש דקות אגיד לך את הציון. עלינו ביחד לדירה, ניק נשאר למטה לחישוב הנקודות, דפקנו חמש פעמים ונכנסנו."איך הלך?" שאלה בריאנה. "מעולה, בריטני הייתה יכולה לחלום לתפוס אותי!" אמר רובין בהתלהבות "הלך בסדר אני חושבת שיש סיכוי לעובר". אמרתי "יש סיכוי לעובר?!" הוא התרגז "זה היה מדהים, מה בריאנה עשתה שהיה לה סיכוי למצויין?" ברייס הסתכל עליו "בריטני שמה לב אליך?" הוא שאל "בטח, בגלל הפעמון שבקופות ובגלל חריקת הדלת" ענה רובין "והיא רדפה אחריך?" המשיך ברייס בחקירתו "ברור, מה חשבת שהיא תצפה בי בורח עם הכסף?" התעצבן רובין "יפה". אמר ברייס "מה יפה?" הוא התעקש "בריאנה יצאה בלי שבריטני תרדוף אחריה." אמר ברייס "מה, איך!?" התפלא רובין "היא נכנסה ופתחה את הקופות הרבה פעמים ברצף" הצהיר ברייס "מה ההגיון?" שאל רובין, ברייס נאנח "ההגיון הוא שהיא אמרה לבריטני שיש בעיה עם הקופות, בריטני האמינה לה ולא התפלאה כאשר הקופה נפתחה כשבריאנה לקחה את הכסף" רובין הסתכל על בריאנה שחייכה חיוך זדוני. "יש ציון" אמר ניק בעודו נכנס לדירה. "נו?!" אמר רובין "שבעים וחמש" הצהיר ניק "זהו?!" שאל רובין מאוכזב. "היו הרבה טעויות, אבל זה ציון טוב מאוד וזה אומר שאתה יכול לפרוץ לבנק הלילה". אמר ניק "יופי! " צעק רובין הוא קפץ משמחה. ברייס עמד והחל לדבר "זהו חברים, עוד כמה שעות זה קורה, אנחנו עומדים לפרוץ לבנק, שיין תלך בבקשה לעבור עם רובין ובריאנה על התוכנית אני צריך לדבר עם טיילור".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך