עלילות "צל הגורל" נמשכות והמתח גובר-
הגיבו=השפיעו!

צל הגורל- פרק ד'

08/04/2011 655 צפיות תגובה אחת
עלילות "צל הגורל" נמשכות והמתח גובר-
הגיבו=השפיעו!

~פרק ד': היומן~

קטע מתוך יומנו של תום ווילסון:
יום שישי, 8 באפריל 2011
"יומני היקר,
כיום גיליתי כמה דברים מאד משונים על חיי:
א. כנראה שגורל של "משהו" תלוי בידי.
ב. יש לי שעון מזהב ואני אמור "להניח אותו במקום המתאים" על פי הוראות אמי והוראות שתי הדמויות.
ג. לאמי יש מחרוזת מוזרה שעליה רשומות האותיות: SoD, אני יודע שזה לא משהו משונה ולמרות זאת אני מכניס את זה לרשימה.
הערת יומן: ניסיתי "לשחק" קצת עם האותיות SoD וקיבלתי כמה אפשרויות לפירושן:
1. המחרוזת הזו היא סוד כי אם קוראים את SoD בעברית אז יוצאת המילה "סוד".
2. לקחתי בחשבון שאלו יכולים להיות ראשי תיבות למשהו כמו.. Secret Of (לא מצאתי מילה מתאימה באות D אבל אני אמשיך לכתוב ביומן..)
3. האפשרות הפשוטה ביותר- הלכתי לשאול את אמי. התשובה שלה הייתה: "איזו מחרוזת יקירי?", וגם שמתי לב שכששאלתי אותה המחרוזת לא הייתה על צווארה. מאותו רגע ידעתי שמשהו מוזר קורה. יומני היקר- אמשיך לדווח לך מחר. סוף יום שישי."

יום שבת, 9 באפריל 2011
"יומני היקר,
כשהתעוררתי אמי קראה לי ואמרה שלפני עשר דקות הגיע אחד מהחברים שלי, וכרגע הוא מחכה למטה במטבח. חשבתי לעצמי מי זה יכול להיות, וירדתי למטבח.
לאחר שירדתי במדרגות וציפיתי לראות את אמי ואת אחד החברים שלי משוחחים, והסתבר שטעיתי בציפיותיי- זו לא הייתה אמי, וגם לא אחד מחבריי- אלו היו דברים שמעולם לא חשבתי שבאמת קיימים- אלו היו-".
הקטעים הבאים ביומנו של תום ווילסון נקרעו, נחתכו ונמחקו ללא השארת עקבות.
***********************************************************************************************
המשך בפרק ה'!


תגובות (1)

נו תגיבו!

08/04/2011 14:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך