nikki
אני חדשה בכל הקטע הזה של הסיפורים אז אני מקווה שאהבתם. תגיבו לי אם אהבתם ותיכתבו לי גם מה לשפר. תיכתבו לי גם אם זה מעניין כדי לדעת אם להתשיך או לא תודה :)

צרות! פרק 1

nikki 07/03/2014 595 צפיות 2 תגובות
אני חדשה בכל הקטע הזה של הסיפורים אז אני מקווה שאהבתם. תגיבו לי אם אהבתם ותיכתבו לי גם מה לשפר. תיכתבו לי גם אם זה מעניין כדי לדעת אם להתשיך או לא תודה :)

צרות יש בכל מקום .
יותר נכון בכל מקום ששובל נמצאת בו .
שובל היא ילדה סקרנית.
שובל בת 16, אין לה הורים אבל יש לה יותר מ20 אחים ואחיות .
ככה היא קוראת להם .
שובל חייה בבית יתומים "יש תקווה".
שובל לא מתחברת לשם של הבית יתומים כי כבר שנתיים היא מחכה ומחכה שמישהו יבוא ויאמץ אותה.
תקווה כבר אין לה.
שובל אוהבת לטייל, לצאת למקומות והיא אוהבת להסתכן.
כששובל הייתה בת 14 הוריה של שובל, אח של שובל שהיה בן 4 ושובל נסעו לטיול בצפון.
חבורת בנים שניראו בגילה של שובל זרקו לבנה על המכונית.
הלבנה פגעה באביה של שובל שהיה מאחורי ההגה , הוא איבד שליטה על ההגה ותוך מספר שניות כל המשפחה מצאה את עצמה באויר,בדרך למטה מהצוק.
אחרי כמה שניות שובל שמעה רעש חזק.
שובל התעוררה ראתה את אמה ואת אביה מדממים .
שובל רצתה להתקרב אך לא יכלה היא הרגישה שהיא לא יכולה לקום.
שובל בכתה ואמרה:" אממאא , אבאא תתעוררו" אבל אף אחד לא ענה .
היא ראתה אחיה הקטן מלא בדם .
הרגע הזה היה הרגע הנורא בחייה של שובל.
כל השנתיים האלה מאז שהביאו אותה לבית יתומים היא תמיד חשבה למה רק היא נשארה חייה.
******************************************
ערב אחד שובל והילדים בבית יתומים ישבו בחדר משחקים וראו טלוויזיה, לפתע ניכנסה המנהלת של הבית ואמרה " תכירו מהיום הוא האח הגדול שלכם , תתנהגו אליו יפה.
יקח לו זמן להתרגל לבית החדש שלו אז אל תעלבו אם הוא ידבר לא כל כך יפה עליכם "
עמד מול כל 21 הילדים נער בן 17 .
הוא היה גבוה עם תיק מלוכלך ובגדים מלוכלכים.
הוא היה ניראה מאוד מאיים ומפחיד.
ניגשתי אליו ושאלתי………


תגובות (2)

תמשיכייייייי

07/03/2014 13:50

העלתי פרק 2

07/03/2014 17:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך