צעד אחד קרוב יותר- פרק 3
פרק 3 ~אודרי~
״אז איך היה הקיץ שלך?״ שאלה מקינזי בקול חטטני.
״אוה, היה נהדר, רק שאיידן וקייט לא הפסיקו להפריע לנו״ אמרתי וחייכתי.
״ אבל הם לא גרו איתכם באחוזה של מייקל?״ שאלה רמונה.
״ כן, מייקל היה ממש מתוק, הוא הסכים שיגורו איתנו, אתן יודעות, באחוזה שלו בהמפטונס…״ אמרתי בקול די חולמני, אני משערת.
״ הו, אודרי, הוא כזה חמוד, הוא פשוט החבר המושלם!״ ליסה אמרה. אוי, אני שונאת את ליסה, היא מרגיזה אותי כל-כך.
״אני יודעת, ותפסיקי להזיל ריר על החבר שלי.עכשיו חזרה לעניינינו, ראיונות״.
״אני אקרא למועמדות״ קלי אמרה וחיש מהר קמה על רגליה.
״אההה, סוף- סוף מישהו יעיל, תודה קלי״. קלי ואני זה משהו שעבר, אני משתדלת שלא לחשוב על זה יותר מידי. עכשיו היא רק הבלונדה שבחבורה. לא מעבר לזה.
״ הי A, גם אני יעילה, אביא לך את התיקיות״ אמרה ליסה בהתלהבות מטופשת, היא הפילה עלי את התיקיות, ושפכה על עצמה את הקפה שלה.
נשפתי.
״תזכירו לי למה היא כאן?״ שאלתי.
״ אבא שלה המנכ״ל של בנק ׳וורלדוויד׳ ״. רמונה הזכירה לי.
״ אוה, נכון, אבל ליסה, אבאל׳ה הספיק רק בשביל לקבל שנה אחת, רוצה שנסיים את הכיף?״ שאלתי. לאיים על הבנות לא הדבר הכי קל בעולם.
״לללאללאלללאלללאא״ היא התחילה לגמגם.
״אז תשתפרי״ לחשתי בחיוך.
קלי חזרה עם המועמדות. הגיע הזמן להנות. ״ הי בנות ! אז אני אודרי, אודרי ג׳והנסון, אבל את זה אתן בטח יודעות…״ הן הנהנו בצורה בלתי-נסבלת ״ די להנהן כמו חבורת כלבים על הדשבורד!״ אודרי, תירגעי, הזכרתי לעצמי, את נראית כאילו הן יכולות להפריע לך. חייכתי. ״ אז בחזרה לעניין, אז כולכן כאן רוצות להיות חלק מאיתנו?״ והן שוב הנהנו ככה. ״ מה אמרתי על להנהן כמו כלבים?״ אודרי, להירגע, נשימות עמוקות. ״ אזכיר לכן את היתרונות שבלהיות אחת מאיתנו : הבנים החתיכים מסנט. ג׳ודס, מסיבות, נשפים, בגדים של אליזבת׳ ג׳והנסון, אמא, עוד לפני שיצאו למכירה, שליטה בבית הספר, ועוד ועוד… אז בקיצור, היום נערוך ראיונות, בסוף היום נודיע על השתיים שהחלטנו לסמן כ׳פרויקט׳ והן יזכו בתקופת ניסיון של יומיים.נקרא לכן אחת- אחת. ראשונה : אליס, כל השאר, קדימה, להתפנות״ אמרתי וכולן הלכו, כולן חוץ מאליס.
איזה גיבור- על שמייקל ואיידן סיפרו לי פעם עליו אומר שעם כוח גדול באה אחריות גדולה.הוא צודק כל- כך.
תגובות (3)
תמשיכי ולי אין ביקורת^^
סיפור מקסים XD
תמשייכיי (:
הסיפור קצת מזכיר לי את אחת שיודעת, אבל הוא ממש טוב.
סוף סוף מישהי שכותבת בלי שגיאות כתיב או משהו כזה (:
כן, הסיפור באמת בהשראת אחת שיודעת… חיכיתי שמישהו יעלה על זה ;)