sweet nothing
היי ♥ אז עד עכשיו לא הכל ברור בסיפור. מי זו לאלי, מי זה ברד ולא ידוע שום דבר על החיים שלהם. בחרתי להתחיל את הסיפור כך כי אני חושבת שאם הסיפור מתחיל במתח על ההתחלה זה גורם לקוראים לרצות לגלות מה קורה בהמשך וזה מה שאני מתכוונת לעשות, לגרום לכם לרצות לגלות מה קורה בהמשך :) אני מעלה כמה פרקים שאני יכולה כי הסיפור כבר בחצי הדרך ולא יהיה לי זמן להעלות פרקים במשך השבוע הקרוב אם אתם קוראים את הסיפור אני אשמח לביקורת בונה לדעת מה אתם חושבים/ חושבות וגם סתם לדעת אם נהניתם לקרוא את הסיפור זה תמיד מחמם את הלב אז תודה מראש אוהבת ♥♥

משחקים שבלב – פרק 3

sweet nothing 18/04/2015 622 צפיות תגובה אחת
היי ♥ אז עד עכשיו לא הכל ברור בסיפור. מי זו לאלי, מי זה ברד ולא ידוע שום דבר על החיים שלהם. בחרתי להתחיל את הסיפור כך כי אני חושבת שאם הסיפור מתחיל במתח על ההתחלה זה גורם לקוראים לרצות לגלות מה קורה בהמשך וזה מה שאני מתכוונת לעשות, לגרום לכם לרצות לגלות מה קורה בהמשך :) אני מעלה כמה פרקים שאני יכולה כי הסיפור כבר בחצי הדרך ולא יהיה לי זמן להעלות פרקים במשך השבוע הקרוב אם אתם קוראים את הסיפור אני אשמח לביקורת בונה לדעת מה אתם חושבים/ חושבות וגם סתם לדעת אם נהניתם לקרוא את הסיפור זה תמיד מחמם את הלב אז תודה מראש אוהבת ♥♥

\\\\\\\"למה את, מה את עושה לאלי?\\\\\\\" גמגם ברד בזמן שרקדנו. נצמדתי אליו חזק יותר, גורמת לחבר שלו להשתולל עוד יותר ושאלתי בקול הכי תמיד שלי \\\\\\\"מה אני עושה ברד?\\\\\\\".
\\\\\\\"את עושה את זה!\\\\\\\" אמר ועטף אותי בזרועותיו. \\\\\\\"בחייך ברד, אסור כבר לעשות כיף?\\\\\\\" שאלתי והשענתי את ראשי על כתפו ונאנחתי. הוא לא ענה, רק המשכנו לרקוד כשהוא מאחורי ידיו עוטפות אותי וראשי נשען על כתפו. שמחתי כי גרמתי לו להיות מבולבל, הוא לא הבין מאיפה זה הגיע, והוא היה מאוד מחורמן אבל זה לא הספיק, רציתי לגרום לו לצאת מכלל שליטה, רציתי להוציא את כל המחשבות שלו על דיאנה שאולי השתחלו לראש שלו, רציתי להיות היחידה שהוא חושב עליה. אני יודעת מה אתם חושבות עכשיו כשאתם קוראות את זה איזו כלבה, איזו חרא חברה. אבל שימו שנייה את עצמכם במקומי, מה הייתם עושות עם מישהו היה אומר לכם שהוא אוהב אותכם ורגע אחרי מתחרמן עם מישהי אחרת ?

אני לא יודעת מה הייתם עושות אבל באותו רגע לא חשבתי, הקנאה שהטלתה עלי רק דבר אחת עבר לי בראש, לגרום לברד להצטער שהוא שיחק בי גם עם הוא לא התכוון לזה . לקחתי את אחת מידיו שהייתה על הבטן שלי והעברתי אותה על החזה שלי. הוא פלט גניחה קטנה ומיהר לסגור את פיו, צחקקתי לעצמי. הצלחתי, גרמתי לו להיות מעורפל אבל עכשיו מגיע החלק הטוב ביותר.
העברתי את ידי השנייה על רגלו שהתחילה לרעוד מהמגע של בה. \\\\\\\"לאלי…\\\\\\\" לחש מתנשף לתוך אוזני והמשיך, \\\\\\\"יכול להיות שמתישהו יהיה סיכוי ש…\\\\\\\", ידעתי מה הוא הולך להגיד ולא היה לי כוח לדרמות שאני לא עושה.
למזלי השיר נגמר והתחלף בשיר אחר. הרמתי את ראשי ממנו והתחלתי והתקדם לכיוון היציאה מרחבת הריקודים. ברד תפס בידי ואמר בקול לא מבין \\\\\\\"רגע לאלי..\\\\\\\" אבל גם את המשפט הזה לא נתתי לו לסיים. נגעתי בשפתיו עם ידי ואמרתי \\\\\\\"ששש.. ברדי\\\\\\\" , הוא הסתכל עלי עם עינו הכחולות במבט מעריץ מה שעודד אותי להמשיך במשחק שלי \\\\\\\"אמרנו ריקוד אחד לא ?\\\\\\\" אמרתי בזמן שבין כל מילה שפתי מרפרפות על שלו. צעדתי לאחור לעט, נבלעת בין כל האנשים שרוקדים על הרחבה.
ברד יהיה בסדר, הוא רק חושב שהוא מאוהב בי. ודיאנה ? מה שהיא לא יודעת לא יפגע בה.
אני גמרתי את שלי, לפחות לבינתיים


תגובות (1)

תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכיכיכיכיכי!!!

18/04/2015 14:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך