MonochromeCat
טוב.. אז הרבה זמן לא העליתי לפה.... התגעגעתי לנערה-נמרה שלי P: והחשק חזר לי אז אני מקווה שתהנו... *POV זה נקודת ראייה (Point Of View)

פרק 3- גרמניה

MonochromeCat 09/04/2016 547 צפיות אין תגובות
טוב.. אז הרבה זמן לא העליתי לפה.... התגעגעתי לנערה-נמרה שלי P: והחשק חזר לי אז אני מקווה שתהנו... *POV זה נקודת ראייה (Point Of View)

רצתי כל כך מהר, בכל כך הרבה השתוקקות. המון זמן לא הרגשתי כך את טפריי הארוכים נתפסים באדמה, יוצרים בה גומות קטנות. אני לא זוכרת לאיפה רצתי או כמה זמן זה לקח. אני זוכרת שרצתי גם ביום וגם בלילה, ולא הפסקתי. לא הייתי עייפה, התענגתי על כל שנייה שאני חופשייה.
זה היה ערב כשראיתי עיירה מוארת. חזרתי שוב לצורתי האנושית, מתחבקת כמה שאני יכולה בחולצתי הקצרה ורצתי מהר לאחד הפונדקים. חייכתי לכמה אנשים בנחמדות בתקווה שיזמינו לי משקה אבל הם רק הביטו בי כאילו נפלתי מהשמיים. "אישה, אם את לא קונה משקה אז לכי. הבית בושת נמצא במורד הרחוב." האיש שעמד מאחורי הדלפק והגיש משקאות הודיע את זה, כאילו זו מין הצהרה. "היא איתי" שמעתי מאחורי ומיהרתי להסתובב, נער שעורו חיוור כשלג ועיניו חומות הודיע והניח את זרועו על כתפי. "ואני מזמין לה משקה" הוא חייך והניח עליי את המעיל שלו, והחום התפשט במהירות. בעל המקום, האיש שהצהיר שאני לא רצויה אם אני לא קונה משקה, מזג לי בירה לכוס גדולה והניח אותה על השולחן ולקחתי את הכוס ושתיתי בהיסוס "מי אתה?" עוד לגימה מהבירה שחיממה אותי מבפנים. "מה את עושה פה?" הוא ענה לי בשאלה, בטון תקיף. "ויקי, חיילת לשעבר בצבא הרוסי" חייכתי וניסיתי להדגיש את המבטא הרוסי המזוייף שלי. הוא הביט לי בעיניים עמוק. "את לא סתם בת אנוש" הוא כיווץ את גבותיו. "מה? על מה אתה מדבר?" ניסיתי להשמע תמימה. "בואי אחריי, אדבר עם דוד שלי והוא יוציא אותך מפה" הוא חייך ומשך אותי אחריו, הנחתי את הכוס שמלאה עד החצי בבירה על הבר לפני שהוא הספיק לקחת אותי במהירות אל בקתה קטנה ורעועה. "אני מקווה שאתה לא מנסה להרוג אותי… נכון?" הוא חייך, והיתה לי תחושה שהוא אוהב לחייך במקום לדבר. "את יודעת, שדים לא הורגים סתם אם אין להם סיבה" העיניים שלו השתנו לעיניים אדומות בוהקות.

***

~*POV של דימה~
"איפה אמא?" שאלתי את המטפלת והנחתי את התיק על הרצפה ליד הדלת ונעלתי אחרי את הדלת "היא היתה אמורה לחזור מהצבא ולבשל את המרק האהוב עליי. היא הבטיחה לי שאם אני אתנהג יפה ולא אעשה בעיות היא תחזור מהר יותר" התיישבתי ליד השולחן במטבח והבטתי במטפלת שלי חותכת בשר ומבשלת אותו. "אני לא יודעת מתוקי, אמא שלך אמורה לחזור בכל רגע… אבל כדאי שהיא לא תראה אותך ככה… עדיף שתלך להתקלח כדי שאמא שלך תראה אותך נקייה" מטפלת המשיכה לבשל ואפילו לא הסתכלה עליי והנהנתי והלכתי למקלחת הישנה והבטתי בה. היו שם חפצים של אמא ומראה יפיפייה מעוטרת בזהב. פשטתי מעליי את הבגדים המלוכלכים של הבית ספר כיוונתי את הברז שיהיה על מים חמים ונכנסתי להתקלח. התחלתי לזמזם שיר ערש שאמא לימדה אותי כשהייתי קטן לפני שנתיים. פתחתי את הברז והתענגתי על המים אבל התקלחתי מהר,כי אני לא רוצה שאמא תבוא ואני לא אהיה מוכן. קירצפתי כל דבר שהייתי יכול והתלבשתי בבגדי בית נוחים ומחממים והתיישבתי ליד הכניסה וחיכיתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך