Yuki
כולי תקווה, כי יהיה בי את הכוח לסיים את מה שהתחלתי.

פריחת השושן-פרק 1(יואי)

Yuki 24/05/2014 931 צפיות 25 תגובות
כולי תקווה, כי יהיה בי את הכוח לסיים את מה שהתחלתי.

ריין נשרך באיטיות אחר אם הבית שהובילה אותו לחדר מגוריו, מבט חולמני נשקף מהעיינים הבוהות ברכות על המסדרנות הרחבים, אדם המביט בהם היה עלול לחשוב כי נער זה לא יגיע לדבר בחייו וכי להט החיים המאפיין את גיל הנעורים פסח עליו, אך לא כך היה הדבר, הנער חונן בחוכמה וקליטה מהירה, שהשאירה מאחור את בני גילו, הנאבקים להבין את החומר הנלמד.
"ריין!" רגזה עליו אם הבית חסרת הסבלנות, "עליך להזדרז להניח את המזוודה בחדר, ולגשת לכיתת הלימוד".
הנער הרחיב את צעדיו עד ששוב פיגר מאחור ונגרר בעדינות לדלת הכיתה על ידי אם הבית .
הדלת הייתה פתוחה וריין נכנס בעדה, כשחיוך שובב ומבט מזוגג נסוך על פניו.
תלמידים מעטים קלטו כי המבט החולמני הינו השליה וכי מאחוריו עומד נער בעל מוח וקליטה כשל טובי וחכמי המדינה.
אחד מן הנערים אשר זיהה את ייחודו של ריין היה נער שזוף בעל עיינים שחורות ורעמת שערות שמסגרו את פניו באופן גברי ומושך, נער זה, היה הרוח החייה של התיכון, הוא היה ליבו של כל ארוע, ועל פי גחמותיו קם ונפל דבר.
ריין הושב ממולו, והשיעור המשיך כמידי יום,
ריין המשיך לבהות, אך עם כל רטט של פלאפון הוא נדרך, ובדק מניין הצליל.
ריין כבר ידע כי מערכת החינוך המושרשת בכול מדינות העולם שונתה בפנימיה זו, פנימיה זו יועדה לנערים בעלי קריירה מוקדמת, יורשי הון, זמרים ידועים, וכוכבי טלווזיה מפורסמים, שבחרו להעשיר את עצמם בידע נוסף  ועל כן הותר לתלמידים לענות לטלפונים רוטטים במהלך השיעור.
כדי לא לפגום בקריירות המפוארות שיעדו להם הוריהם.
ריין לא ענה על הקטגוריה הזאת, להפך הוא נגד אותה, כנער יתום היה תלוי בחוכמתו ובדאגתו של אהובו, וזה לא אכזיב, מיום שנפגשו לא פסקו ידיהם מלחפש אחת את השניה, ועיינהם לא שבעו מראות.
אך כעת זמנם הולך ואוזל, ימיו של הנער החולה ספורים, כך הראו המחשבים, כך אמרו הרופאים וכך ידע ריין, שהכיר את ספרי הרפואה טוב יותר מאשר את פניו.
סיאלו הביט בנער החדש, בוחן את מבנה גופו החלש, את השער החום בהיר שהסתלסל בקצוות ואת היד הרצה על הדף בעוד העינים נראות, כלא מרוכזות בדבר.
הנער החדש הלהיב וסקרן אותו הוא ציפה במשך רוב השיעור לכך שהמבט התמקד, ולו לרגע קטן אחד, אך הנער כאילו מתגרה בו סרב למלא את משאלתו המוזרה.
מבטו של סיאלו סוף סוף ניתק מריין,
אך התקבע על החלון המשקיף אל הים, המים סערו, רגשו וקצפו, עייניו כושפו למחזה הפראי הנגלה לעיניו, והוא נעלץ בלית בררה לעזוב את הכיתה, לרוץ לחדרו לקחת את הגלשן ולצאת לים.
הים כעס, הסתחרר, גליו התנפצו בזעם על סלעי החוף, הים דיבר, הוא שר, סיאלו שמע את שירתו, הים חש כאדם נבגד, הוא נותר בזעמו לבדו, אך סיאלו לעולם לא יטוש אותו, ביגונו הוא ימצא איתו, סיאלו התחבט בגלים ונלחם להשאר בחיים, כי הים אין בו רחמים, וגם ידידו לפעמים הם אויבים, המים צלפו בפניו דורשים כי יניח להם ויותיר אותם לבדם, אך הוא זעם, וסרב להתרחק, גם כאשר הרוח יבשה את שפתיו וגרוני ניחר ממי המלח, הוא סרב להשבר גם כאשר גופו הותש.
סיאלו נרגע והסערה בעייניו שככה רק כאשר הים רגע ושקט, הוא נפלט אל החוף כניצול מטביע, גופו רוטט מעייפות והתרגשות, שערו מטפטף על כתפיו טיפות קרירות שאינו חש בהם, משום שכול גופו נוטף מים.
סיאלו התכוון להשתרע על החוף ולנוח עד שכוחותיו יתחדשו, אך על החוף חנה רכב שטח שהפיץ אור וגבר בחליפה שהחזיק ביד אחת פלאפון צמוד לאוזן וביד אחת מגבת גדולה, ברגע שהגבר הבחין בו הוא ניתק את הקו ורץ לקדם את פניו ידיו אחזו בו ועטפו אותו במגבת סיאלו הושכב בזהירות במושב האחורי מקשיב בחצי אוזן לסוכן שלו זאנדר.
"אתה מבין שאם לא ההיתי שומע שיש סערה בחוף המערבי של מדינת איטליה, ההיתה נרדם על החוף? אתה יודע מה היה קורא, אם ההיתה נרדם על החוף, שלושה מטרים מקו המים כשהים משתולל? אז אני אגיד לך! הוא זעם ונהג בתנועות עצבניות לעבר בית החוף שהיה חצי שעה נסיעה מהפנימיה היוקרתית בה למד סיאלו…
"גל נחמד, לא מזיק בכלל…" זאנדר אמר ציני. …"…היה סוחף אותך עד מצולות הים, עוד לפני שתספיק לפקוח שוב את העיינים ו…"
בשלב זה סיאלו נרדם.
סיאלו היה עצבני כשזאנדר העיר אותו וכמעט נשה אותו לחדר האמבטיה, "זה בסדר אני אדאג לו מעכשיו" אחזה בו סוכנת הבית קלייר וסילקה את זאנדר מחדר האמבטיה.
המים החמים הרדימו אותו, ולא שהוא היה צריך הרבה תמריצים להרדם, קלייר טיפלה בשריריו, משתמשת בשמנים שהרפו את גופו, והפריעו לו לישון.
נראה כי קלייר לא תניח לו לעולם.
כשהרחצה הסתיימה סיאלו כבר יכל לדאוג לעצמו ושלח את קייט למצוא לו משהו לאכול.
הוא נכנס לחדרו בחלוק רחצה ורטן כשראה את מנהל המוסד בו למד, עומד ובוחן את הגבעים והמדליות שהונכו אחר כבוד בארון זכוכית.
"מתי קיבלת את זה" הוא הניח ידו על הזכוכית השקופה כדי לסמן את הגביע המוזהב שעמד שם.
"בשנה שעברה" סיאלו ענה, "זכיתי מקום שני באליפות העולם"
"מי היה הראשון?"
"אבא שלי, הוא מת בתאונת אימונים".
"כעסת על הים כשזה קרא? האשמת אותו?"
'לא" אמר סיאלו בביטחון, מחליש את זעקות השבר של ליבו, "הים חי, זה אנחנו שמתים".
"כן, נכון". נאנח המנהל והסתובב להביט בעיינו "סיאלו אתה כבר יודע כי מעשה נוסף כזה, יגרום לנו לשקול האם אתה ראוי להמשיך ללמוד במוסד שלנו ולכן לא הגעתי כדי לאיים.
אני זקוק לעזרתך בעניין מסויים"
"במה?" תהה סיאלו, "התלמיד החדש הוא… הוא… הוא חברו של אחייני, אתה זוכר את שין! נכון?
כן, כן. מה שלומו?
לא טוב, למעשה… ימיו ספורים ובקשתו ממני הייתה כי אדאג לבן זוגו, כך שמהרתי לקבל את הנער לתיכון, אבל את מבין? שין לא ביקש רק שאני אדאג לו למזון ולבית, הוא ביקש שאני אדאג גם לכך שהוא לא ישבר כשאחייני ימות ואת זה אני לא יכול לעשות ולכן אני מבקש ממך… דאג לו תתחבר אליו, כי בבית הספר הזה אף אחד לא מתעסק  בדברים שלך.
סיאלו עצר רגע לחשוב ואז ענה,
"אני לא אוכל להתחבר אליו במידה והוא ירתיע אותי, אך אני מבטיח שהוא יהיה תחת הגנתי"
"אני מודה לך, אמר המנהל ועזב את החדר מתיר את סיאלו לתהות מה יהיה מהות הקשר שהוא יפתח אם הנער החדש.


תגובות (25)

לפמים עייני עוברות על הסיפורי האחרונים.
ואינן רוצות להכנס ולבחון, וזאת רק בגלל העצלות, שאולי הסיפור לא יהיה שווה קריאה, אזי מה שמושך את מבטי הם כמות התגובות, הדבר לא מסמל דבר על איכות הסיפור אך לעיתים זה הגורם שמאפשר לי להכנס לסיפור,
ומשום כך אהיה אני הראשונה להגיב לעצמי, אשבור אני את הווטו המוטל על סיפור ללא תגובות.
יוקי כל הכבוד על מאמץ הכתיבה, המשיכי לכתוב ולהשתפר יום אחד אולי תגשמי חלום.

24/05/2014 21:50

קצת לערוך ולתקן שגיאות…
אבל הפרק נחמד ^ ^

24/05/2014 22:18

    אוקי, אני אעבור עליו עם אחת החברות שלי באופן פרטני ואנשה להכניס בו סדר ולתק שגיאות.
    :-) (נראה לי התאהבתי בסמיילים)

    24/05/2014 22:28

    אנסה*
    ואני אנסה [אהמאהמ] לקרוא בשעות ערות

    25/05/2014 00:35

יוקי! סופסוף המשכת :-)
מתי שהוא במהלך החיים מגיעים לשלב שמתאהבים בסמיילים :-)
כתיבה מצוינת, תמשיכי.

25/05/2014 00:11

    סוף סוף?
    לזכרוני פרסמתי אותו השבוע.
    את מאוד אופטימית, אם את מצפה להמשך בזמן הקרוב, משום שלי יש את היכולת המופלאה להתחיל אבל להמשיך…

    25/05/2014 00:33

אני בן חחחח T-T
ואני אבוא ואגרום לך להמשיך…..

25/05/2014 00:36

    חחח
    זכר בן כמה?
    גבר? או ילד? או שמה נער?

    25/05/2014 00:47

    חחחחחח מה.
    אני נער חחחחח מה היציאה הזאת?
    אין לי מושג למה אני צוחק עכשיו.

    25/05/2014 00:50

    תהיתי בן כמה אתה?
    ובאמת, וכי על מה יש לך לצחוק?

    25/05/2014 00:57

    חחחח אולי בגלל שעות הלילה המאוחרות
    את לא אמורה לישון?

    25/05/2014 01:02

    אמור זה שם של דג.
    ואני ילדה גדולה, אני הולכת לישון לבד.
    חוץ מזה שהלימודים שלי מתחילים מחר בעשר.

    25/05/2014 01:07

    סליחה T-T
    את תמיד כזאת רצינית? או רק אליי?
    דרך אגב כתבתי אמורה, ולא אמור (בבקשה אל תהרגי אותי.)
    ועוד דרך אגב, את יודעת שאמור נקרא כך כי הזן נמצא לראשונה בנהר אמור?
    אז אמור זה גם שם של נהר :-)

    25/05/2014 01:11

    תן לי לומר במקומה:
    כן. רוב הזמן היא כזאת רצינית.

    25/05/2014 01:13

    אף אחד לא מדבר במקומי(שאגה של "הביסט"-מהיפה והחייה)
    ואני רצינית?
    כתבתי
    חחחח.
    מה רציני בזה?
    זה כנראה בגלל שאני לא רגילה להתכתב אם אנשים כך שאני מצפה שיראו ויקירו בכול פעם שאני כותבת תגובה.
    (שונאת להתכתב, אם היה אפשר ההיתי מדברת שעות)

    25/05/2014 01:17

    אז אני בל?
    להתכתב עם*
    לא הבנתי בכלל את המילה עם הי והקוף וה… זה בסוף התגובה :[

    25/05/2014 01:19

    היי ליזה :-)
    אפשר לקרוא לך ליזה?
    יוקי\עדי- מצטער, לא הבנתי מה כתבת 0-0

    25/05/2014 01:21

רק אני נכנסתי ליראות את השיחה הזאת בגלל שאני לא נרדמת >~< חיחי אופסי

25/05/2014 01:19

    תצטרפי.
    אולי את תצלחי להגיד לזוג האנשים הנל שניסיתי לכתוב "תקראו" בלי שהם יהרגו אותי.

    25/05/2014 01:26

חחח נגיד שאמרתי
חברה !! היא אמרה לי להגיד לכם חחח

25/05/2014 01:28

    אבל שרית יש חוק שאת כנראה לא שמעת עליו.(משום שהשנייה המצאתי אותו לתועלתי האישית)
    כדי להתחיל לצ׳ואטט עם אנשים צריך מתוך נימוס, לקרוא את הסיפור ולהגיב עליו ורק לאחר מכן להכנס לדיונים שלא קשורים לסיפור.

    25/05/2014 01:45

חחחחחחח
יוקי עדיין לא הבנתי 0-0

25/05/2014 01:29

    לא נורא, נסלח לך הפעם, בגלל השעה המאוחרת ו… בגלל שלא ההיתי ברורה גם לעצמי.

    25/05/2014 01:41

אני מתה מתה על הכתיבה שלך יוקי!!!
אל תפסיקי לכתוב אף פעם

25/05/2014 01:54

    תודה.
    אני שמחה שאת אוהבת את הכתיבה שלי, זה נותן לי מספיק מרץ להעלות עוד יצירות שכתבתי ומדרבן אותי להמשיך להתמיד משום שאני יודעת שיש אנשים שמצפים.
    אז… שוב תודה

    25/05/2014 02:17
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך