פנמיית האהבה(שומרי הסוד)-פרק 14
-נקודת המבט של אופק-
"מה?!?!" צעקתי בקול רם "שששששש" יובל השתיקה אותי וסימנה לי להיכנס לחדר נכנסנו שנינו לחדר היא התיישבה על המיטה של נוי ואני התיישבתי ליידה, "את לא מתה???" התחלתי לחקור אותה "לא.." היא ענתה לי "אבל, אני ראיתי אותך מדממת" גמגמתי "הייתי פצועה קשה, מישהוא ניסה להרוג אותי…" היא ענתה לי ברצינות "אבל, מי???" הרגשתי מחנק בגרוני "זה בדיוק למה באתי לפה ולא המשכתי להעמיד פניי מתה.." היא אמרה לי בלחש "כדי להגיד לי מי רצה להרוג אותך???" שאלתי אותה בחשדנות "כן" היא ענתה לי "מי??" המשכתי לחקור אותה "את החייב להיזהר ממנו.." היא עשתה לי הקדמה "זה חבר מאוד טוב שלך.." היא הוסיפה "מי??" שאלתי את אותה השאלה שוב "זה תומר!" היא לחשה לי לתוך האוזן 'איך זה יכול להיות, הרי הוא היה חבר כל כך טוב של יובל למה שיהרוג אותה???, יכול להיות שהיא עובדת עליי???, יכול להיות שתומר עבד עליי כל הזמן הזה??, יכול להיות שמישהו שיתף איתו פעולה???' כל כך הרבה שאלות הציפו את ראשי שהרגשתי שאני מתעלף כדי להוריד מעצמי את הלחץ שאלתי אותה את כל השאלות הללו והיא ענתה רק על אחד מהם שהוא באמת משתף פעולה עם משהיא מהבנות ושאני צריך להזהיר כי היא לא יודעת מי בדיוק, "טוב אני הולכת, אל תגיד לאף אחת מהבנות ובמיוחד לא לתומר!!!" היא אמרה לי כשהיא קמה מהמיטה "רגע, איפה נוי???" שאלתי אותה "אה, נכון שחכתי להגיד לך נוי כבר יודעת הכול היא לא מי שמשתפת איתו פעולה" היא אמרה לי בלי לענות על שאלתי "אבל איפה נוי???" לא הרפיתי ממנה ושאלתי שוב איפה נוי "בבית חולים" היא ענתה לי "מה קרה לה??" בקול שלי היא הבינה שאני מודאג ומיד הרגיעה אותי "היא בסדר, אבייה התעלפה אז היא בבית חולים, נוי רק הלכה לבקר…" היא ענתה לי הסתובבה והלכה.
-נקודת המבט של שובל-
אלכס אמר לי שנוי בכתה בגלל שהם התנשקו והוא אמר לה שהוא לא אוהב אותה והלך, "מה??" שאלתי אותו בפה חנוק "מה מה??" הוא התחמק "חוץ מזה שלא ידעתי בכלל שהיא אוהבת אותך, היית מסביר לה ברכות שלא תלך ותבכה!!!" עניתי לו בכעס "אמרתי לה את זה ברכות והיא עדיין בכתה!!" עם הוא נעשה עצבני "תלכי מפה אני רוצה להיות לבד!" הוא המשיך "עם זה רכות אז אני מבינה למה היא בוכה…" אמרתי לו בפה חנוק וטרקתי אחריי את הדלת.
כשחזרתי לחדרי ראיתי את נוי יושבת ליד אופק "הכל בסדר??" שאלתי את נוי שוב "כן, אבייה יותר טוב עכשיו.." היא ענתה לי "מה אבייה??" שאלתי אותה אפילו שידעתי שהיא התעלפה "אה, לא שמעת אבייה התעלפה ועכשיו היא בבית החולים" היא אמרה ולא הוסיפה לי כלום כי זה בדיוק מה שאני ידעתי "באמת?!, וואו" עניתי לה בהפתעה כאילו שלא ידעתי את זה לפני כן "אופק מה אתה עושה פה??" שאלתי את אופק "זה פרטי.." הוא ענה לי בזלזול "על מה אתם מדברים??" שאלתי את נוי הפעם "על כלום.." היא אמרה לי ואז נפתח הדלת ועמד מולי יובל!!!!! שאמרה "רק שחכתי פה משהוא" לקחה את התיק שלה והלכה "הזברים ומיד!!!!" אמרתי לנוי ולאופק "בסדר, היא חייה" נוי אמרה לי "כן, שמתי לב" עניתי לה בזלזול "ותומר הוא זה שניסה להרוג אותה!!" נוי המשיכה "מה?!?" כמעת צעקתי את זה שכל הפנימייה תשמע אבל עצרתי את עצמי ואז נעמי פתחה את הדלת ורגלה הימנית הייתה מלאה בדם!!!
-N.K-
תגובות (7)
זה טוב ^^
אתה ממשיך מחר ?
תמשיךךךך (:
איזה חמודדדד
תמשיךךךךךך
תמשיךךךך פרק מושלםם <3 <3 !!
אההה אני מדממת!
אתה מותח אותי כמו מסטיק! תמשיך מהר!
אני הולכת לדרג בינתיים ;)
למה אני יוצאת רעה Q-Q
לא נורא אהבתי XD
תמשיך!
איזה כיף שאתם אוהבים..XD
המשכתי:-)
-N.K-