mikenk
מחר אני יעלה פרק אחד אבל ארוךךךךך במיוחד בגלל פורים:-)
4+ תגובות ואני ממשיך^_^
-N.K-

פנמיית האהבה(שומרי הסוד)-פרק 10

mikenk 21/02/2013 696 צפיות 13 תגובות
מחר אני יעלה פרק אחד אבל ארוךךךךך במיוחד בגלל פורים:-)
4+ תגובות ואני ממשיך^_^
-N.K-

-נקודת המבט של נעמי-

כל החדר שלי היה חשוך מאוד עד כדי כך שלא יכולתי לראות כלום, כשפתחתי את האור וראיתי את עצמי במראה הבנתי שאני חייבת לשים בגדים חדשים. הורדתי את הבגדים המלוכלכים שהיו עלי והחלפתי אותם במהירות 'הדייט הזה זה הזדממות של פעם בחיים להיות חברה שלו…' חשבה לעצמה בזמן שלבשה את הנעליים האדומות שקנתה בחופש הגדול בלונדון. כשיצאתי מהדלת ריאתי את מייקל מרוב התלהבות קפצתי עליו וחבקתי אותו הוא החמיא לי על הבגדים והזמין אותי לנשף שהולך לקרות בעוד כשבוע. בשנה שעברה כל כך רציתי ללכת איתו לנשף אבל פחדתי עכשיו הוא רוצה ללכת איתי לנשף???, הרי הוא הילד הכי חתיך בכיתה למה שהוא ירצה אותי???, עם רוב הבנים אני לא יכולה לדבר כי הם חושבים שאני יודעת רק אנגלית אבל הוא יודע כבר שאני מדברת גם עברית.
אחרי שהוא הזמין אותי לנשף הוא שאל אותי עם אני רעבה ואני עניתי לו בתגובה חיובית, אפילו שלא הייתי רעבה אני רוצה להסתכל עוד קצת על העניים החומות היפייפות האלה שלו להתחבק איתו שוב ושוב בלי לעזוב אותו לרגע, אבל לצערי אופק קטע את המחשבות שרצו בראשי כי הוא היא צריך את מייקל "דחוף", מייקל הלך איתו ואמר לי באי נעימות שהוא חייב לעזור לו. כשהם התרחקו הרשתי לעצמי ללכת חזרה לחדר שלי הלכתי לאט מאוד כי לא היה לי מה לעשות שם אבל כשנכנסתי אל חדרי ריאתי שהחדר מבולגן ואבייה שוכבת על הרצפה……

-נקודת המבט של אופק-

"מה קרה?!?" מייקל שאל אותי "משהוא חושב" עניתי לו בלי הסברים "הייתי באמצע דייט!!" הוא צעק עליי אבל לי לא היה אכפת כי ידעתי שאחותו הקטנה אמילי מחכה לו בכניסה לפנימייה ורציתי לשמח אותו אבל הוא חושב רק על עצמו אני מנסה לחשוב איך לעשות לו שמח אחרי שידידה טוב שלו מתה והוא אפילו מתנגד לבוא איתי. 'איזה חוצפה!!' חשבתי לעצמי בזמן הריצה שלי ושל מייקל לעבר הכניסה של הפנימייה. כשהגענו אמרתי לו "אחותך פה.." בעניים שלו יכולתי לראות שהוא שמח ומופתע ביחד "התגעגעתי" קולה המוכר של אמילי בקע מהאחד העצים "גם אני" מייקל ענה לה במהירות "אז מה חדש??" אמילי דיברה תוך כדי שיצאה מתוך השיחים "שום חדש, מה איתך??" ענה לה מייקל בשמחה "סתם התקבלתי לאיזה פנימייה שאתה לומד בה כרגע.." אמילי אמרה את המשפט היחידי שהיה יכול להפתיע גם אותי וגם את מייקל 'אוי לא' חשתי לעצמי כי בפעם האחרונה שאמילי הייתה פה זה נגמר בצרות, צרות ענקיות!!!
-N.K-


תגובות (13)

אהבתי :))

21/02/2013 10:49

תגובה שלי !
ואני אמצא עוד תגובות הלכתי לחפש!
7-o-
הצדעה זה הצדעה!

21/02/2013 10:50

חחחחח אהבתי! מעניין מה קרה בפעם האחרונה שאמילי הייתה שם…
ויש לי דייט! עם מישהו שקוראים לו מייקל! XD
מחכה להמשך! =))

21/02/2013 10:54

דייייייייייייייייייייייייייייי
אני לא יכולההההההההה
אני מאוהבתתתתתתתתתתתתת
:)))))))))))
תמשיךךךךך
^-^

21/02/2013 10:54

4 תגובות?!?
כבר?????
טוב,אני ימשיך מחר ב2 בצהריים….^_^
-N.K-

21/02/2013 10:56

אוף זה לא העלה לי את התגובה ממקודם….):
טוב אני יעשה את זה קצר:
הפרק קצר!
הנקודות!!!!!!!!
תמשיך (:

21/02/2013 10:57

וודקא שאני יוצאת מהבית ?!
טוב אמא שלי רוצה תמחשב :X
ביי

21/02/2013 10:58

חחחחחחחחחחחחחחחחחחXD
אני חושב שגם עם לא היית רושמת את זה הייתי יודע שתגידי את זה:-)
צפויXD
והפרק הבא הולך להיות מאודדדדדדדד ארוך:-)
-N.K-

21/02/2013 11:01

תמשיךךך פרק מושלםםם !!

21/02/2013 11:10

תודה,ומה איתך למה את לא ממשיכה?????????
-N.K-

21/02/2013 11:13

יאאאאאא הצטרפתי ;)
יאיייייי איזה מושלם ! פשוט מושלם ! תמשיך דחוףףףףףףףף היום !

21/02/2013 12:58

אתה ממשיך היום?

22/02/2013 05:28

כבר המשכתי….XD
-N.K-

22/02/2013 08:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך