פנמיית האהבה -פרק 4
שובל צפתה זמן מה באתיות הגדולות שריצדו על מסך הפלאפון שלה ,היא חשבה לעצמה שכנראה מישהוא מנסה למתוח אותה אבל לא רצתה לקחת סיכון לכן קמה מכיסא ורצה לעבר הדלת ששמעה את המורה צורחת לה "תחזרי לפה מיד!!!" אבל שובל לא עצרה עד שהגיע לחדרה אחרי שנכנסה לחדרה שמעה קול חזק הנשמע לה כמו כיסא שנפל.
שובל נשארה בחדר למשך שעה עד שנוי נכנסה בבהלה לחדר היא צרחה על שובל ואמרה לה "תנעלי את הדלת!!!" שובל נעלה את הדלת והתיישבה ליד נוי המבוהלת שובל שאלה אותה בתוקפנות "מה קרה?!?" ונוי עמדה ואמרה לה בלחש "הוא מלא בדם, חייבים לעזור לו" שובל נבהלה ונעמדה לידה ושאלה אותה "מי מלא בדם???" נוי ענתה לה במחנק "אלכס!!!!!"
כששובל שמעה את זה היא ישר פתחה את הדלת ורצה לא היה לא אכפת שיכול להיות שהיא תהייה בסכנה היא חייבת לראות מה קורה עם אלכס, כששובל הגיעה לקפטריה שמעה קול מאיים מדבר לא זיהתה את הקול אבל שמעה אותו מדבר בלחש ואומר "איפה היא???" אז היא שמעה את קולו המוכר של אלכס שעונה לו "על מי אתה מדבר?!?" הקול המאיים חזר וענה לאלכס "אתה יודע בדיוק על מי אני מדבר!!" מיד אחרי המשפט הזה שמעתי צרחות ואז ריאתי איש עם שער שחור ארוך רץ ליידי ואומר לי "חכי חכי!!".
כשהגעתי לחדרי אמרתי הכול לנוי על כל הסיכה ועל מה שהאיש המפחיד הזה אמר לי אבל לא אמתי לה למה רצתי כי צלצול הפלאפון של שובל עצר אותה מלדבר שובל הלכה כדי לבדוק מה שולח הודעה ועל הפלאפון היה רשום באתיות קטנות מאוד "הצלתי אותך!!!,את בסדר???,עם את רוצה הסברים תבואי היום לספרייה בשעה 7:00 בערב!".
שובל נכנסה לחדר הקטן שקוראים לו בפנימייה הזאת "הספרייה" בפינה ישב ילד עם שיער בלונדיני שלמד, הוא היחיד שהיה שם ולכן שובל נגשה אליו ששובל ישבה לידו היא זיהתה אותו זה היה אופק חבר של אבייה הוא שם את הפה שלו באוזן של שובל ואמר "זה אני, את בסדר??" ושובל ענתה לו בלחש גם "בוא נדבר במקום אחר".
אופק יצא מהספרייה ושובל כמה דקות אחריו, אופק נעצר ליד חדר שעליו היה רשום בגדול "ש.ס ", אופק פתח את הדלת של החדר הזה ונכנס תוך כדי שאמר "תכירי, חדר שומרי הסוד" בתוך החדר שררה דממה אבל כשאופק אמר "אופק!" האור נדלק ובתוך החדר ראתה את אלכס ואת נעמי הילדה שראתה עם אבייה יומיים לפני זה, אופק לא חיכה שתשאל שאלות הוא ישר ענה על שאלה שלא רצתה שובל לשאול הוא פשוט אמר "את בסכנה ורק מי שבחדר הזה יודע את זה, מי שבא היום בא כדי להרוג אותך ולא לפצוע את אלכס!!", שובל כמעט התעלפה היא פשוט לא הבינה למה שירצו להרוג אותה???, ובלי שתשאל שאלות אלכס המשיך את אופק ואמר לה "את בטח שואלת למה הוא רוצה להרוג אותך, הוא רוצה להרוג אותך כי את הבת של רייזמן!!" שובל לא הבינה על מה הוא מדבר ולכן שאלה אותו במהירות "מי זה רייזמן??" ואלכס ענה לה "רייזמן זה אבא שלך, הוא הרג את אבא של מי שמנסה להרוג אותך" ואז דמות גבוהה נכנסה דרך הדלת ואז שמע הקול שאומר "רייזמן!"
תגובות (14)
אני מלאה בדם ^~^
והוו נייייססס
תמשיך !
אהבתי תמשיך ^^
האקשן מתחיל !!!!!!!! יייאאאיייייי (: (: (:
תמשיך…
יאאאא באמת איך אני קשורה לזה ? חחחחחחחח תמשיך סיפור מושלם !!
אני ישמיך מחר:-)
וספיר,זה עוד ההתחלה של האקשן…:-)
ואבייה כדי לדעת את צריכה להמשיך לקרוא גם מחר….*_*
-N.K-
דיייי איך אני מתלהבת אני דמות ראשית אשכרה!!!!
יש יש יש זה פשוט מדהים מהמם ומושלם מתה על הסיפור הזה ברמות מטורפות!!!!
תמשיך מהררררררר פליזזזזז
תודה רבה;)
חחחחחחחח
טוב שלא הגזמת..*_*
ואני ימשיך מחר…:-)
-N.K-
לא הגזמתי תאמין לי זה פשוט מדהים;)
מחכה למחר;)
פרק מדהים! האקשן מתחיללל! זה הקטע הכי טובבב!! D:
והיי, אני בין שומרי הסוד! מגניב! מחכה לפרק הבא! מקווה שתעלה אותו הכי מהר שאתה יכול! =))
נעמי?!? זה רק התתחלה של המתח*_*
ואני עכשיו כותב את הפרק הבא אני יעלה אותו בקרוב….^_^
-N.K-
חחח יופי! אני מחכה להמשך!
ויודע מה קלטתי עכשיו?? אן קי זה גם הראשי תיבות של השם שלי! XD
חחחחחחXD
-N.K-
קדימה תמשיך !!! ( ואל תעשה אותי רעה , תעשה אותי חמודה וחברה טובה )
המשכתי (ואבייה לקחתי את הרעיון…XD)
-N.K-