פנמיית האהבה -פרק 3

mikenk 16/02/2013 632 צפיות 9 תגובות

אבייה אמרה לה שאין למה מושג על מה היא מדברת אבל שובל הרגישה שהיא יודעת בדיוק על מה היא מדברת, בסופה של שתיקה של כמה דקות שובל אמרה לאבייה בכעס"אולי אני חפרנית אבל את שקרנית" רצה לדלת וטרקה אותה.

כששובל הלכה לחדר שלה היא ממש לא רצתה לראות את נוי הקרציה הזאתי אז היא הלכה למעודון המעודון היא מבולגן בגלל שהיה מסיבת יומלדת לאחת הילדים בכיתה המקבילה,היא סידרה לעצמה ספה ושכבה עלייה במשך חצי שעה היא שכבה בשקט על הספש במועדון,אף אחד לא בא ודיבר איתה פשוט לא התייחסו אלייה ,אבל בשל כלשהוא היא הבינה שהיא צריכה לדבר עם משיהוא אז היא יצאה מהמעודון לכיוון מגורי הבנים.

כשהגיעה לחדר מספר 222 היא דפקה בדלת כעבור כמה שניות היא שמעה את קולו המוכר של אלכס שאמר לה"מי זה?!?" שובל ענתה לו בעצבנות "תפתח כבר,אני צריכה לדבר איתך!!" אלכס הבין שזאת שובל ולכן פתח לה את הדלת שערו הארוך שאותו זכרה נעלם ועכשיו על ראשו של אלכס היה שער קצוץ בצבע חום עניו הירודות הסתכלו על שובל במשך שניות אחדות ואז במיהרות אלכס אמר לה"קרה משהוא??" שובל שהרגישה שהיא צריכה להגיד לו הכול אמרה לי בלי הגדמה את מה שהיא שמעה מאבייה ואיך היא קללה אותה ואת אבא שלה.
אלכס לא היה מופתע כי היה לו עבר מאוד ארוך עם אבייה,אלכס הוא האקס של אבייה הוא זרק אותה ובגלל שהוא זרק אותה אבייה התעצבנה ואמרה לכולם שהוא הומו, מאז אף אחד לא מדבר איתו והוא תמיד מתבודד בצד.
אף פעם לא האמנתי לו שהוא אמר שהיא"מרושעת" אבל עכשיו פתאום הבנתי מה אמר כל השנים האלא היא הרסה לאלכס את החיים ועכשיו היא רוצה להרוס גם לי את החיים, אלכס אמר לי להתרחק ממנה כמה שיותר מהר כדי שלא תפגע בי אבל אני אל ידעתי מה לעשות האם להקשיב לו, שגם איתי אל ידברו???.
****
קמתי בבוקר וישר הלכתי במיהרות לכיתה כדי שנוי הקרצייה לא תתפוס אותה באמצא אבל לצערה הרב של שובל נוי עצרה אותה באמצע הדרך לחדר של אלכס,
נוי שאלה אותה לאן היא הולכת ושובל ענתה לי באי רצון שהיא הולכת לידיד שלה נוי שראתה את יובל(הערסית) מונפפת לה היא ישר אמרה לשובל ביי ורצה אל יובל,אחרי שלא ראתה את נוי ויובל באופק היא התחילה לרוץ לכיתה בלי לחכות לאלכס.
^^
כששובל הגיעה לכיתה היא התיישבה ליד אבייה כדי להראות לה שהכול בסדר ושתיהם התנהגו כאילו ששום דבר לא קרה יום לפני,באמצע השיעור שמעה שובל רעש היוצא מהתיק שלה,שובל הבינה שזה הפלאפון שלה למזלה המורה לא שמעה את הצלצול שובל הוציאה את הפלאפון מהתיק על המסך הקטן של הפלאפון היה רשום באתיות גדולות מאוד"רוצי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


תגובות (9)

תמשיייך (:

16/02/2013 10:21

אהההה מי זה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!1

16/02/2013 10:30

תמשיךךךך מושלם !!

16/02/2013 10:38

דייי אתה ממשיך היום!!!
אין מצב אתה משאיר אותי במתח הזה!!!
ותעשה כבר פרק ארוך זה קצר מידי!!!

16/02/2013 11:07

כאילו אווצ !
מסכן הדמות שלי Q_Q
טוב לא נורא XD
תמשיך !

16/02/2013 11:22

אהבתי תמשיך :)
רגע.. מתי אני מופיע ?

16/02/2013 11:45

תמשיךךךךך!!

16/02/2013 11:55

איזה כיף שאתם אוהבים את זה<3
אני ימשיך מחר…:-)
אההה ואופק אני שם אותך כנראה בפרק הבא…:-)
-N.K-

16/02/2013 13:01

איזה מתח! מי כתב לה לרוץ?? ולמה?!
מקווה שתעלה את הפרק הבא מהר! מחכה להמשך! :))

16/02/2013 19:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך