עיר עתידית – פרק 13 – עונה 2: הבגידה הכפולה!
עיר עתידית – פרק 13 – עונה 2: הבגידה הכפולה!
"שלום, שלום" גריק אמר, "אנחנו נפגשים שוב…".ראיתי רכב גדול באופק, ידעתי למי הוא שייך. זרועות נחש ארוכות צצו מן האדמה שוב, הן כבלו את אדיסון, יהלי, אמה ואותי לקרקע. הרכב הגדול נעצר במרחק כמה מטרים ממנו, הדלת השחורה נפתחה לאט, יצא משם מישהו גבוה מאוד עם פני אדם וגוף אימה, זה היה אורגון… "שלום חביביי.. מה נשמע?" הוא אמר וצחק צחוק מפחיד ומעורר אימה. חיליו של אורגון צצו משום מקום והתחילו להתאסף סביבו, הם היו בהיכון, לרגע הפעולה שלהם. ניסיתי להיאבק בזרועות הנחש שהצמידו אותי לקרקע. רציתי לגמור את זה, רציתי לחזור הבייתה… אדיסון צרחה שוב… למרות 'צרחת המוות' ולמרות שהיא הייתה חצי מטר לידי, זה גרם לי להתגעגע אליה, לימים שהיינו ביחד, שחיינו חיים רגילים. הפעם ממש לא ידעתי איך אני אשתחרר. אורגון המשיך לדבר "אז, אני קראתי לחבר מאוד טוב שלי מימים קודמים, הוא בא לבקר…" אורגון אמר. מהרכב הגדול והשחור יצא בן אדם מאוד מוכר, טום. חיוכו היה מלא רשע. הוא הסתכל עלינו כבולים לקרקע וחייך. ראיתי אותו שולף משהו מאחורי גבו, לא ראיתי כל כך מה. "אז הזמנתי אותו כדי שיצפה בכם פוגשים את סופכם" אורגון אמר. "אאאבל הוא, השארתי אותו כככבול…" גמגם גריק. "כן, זה היה מעשה מאוד טיפשי, ככה לפגוע בחבר טוב שלי…" אורגון אמר ושלח על גריק כדור כוח גדול מאוד ומאור שהרים את גריק למעלה מהר מאוד בצורת קשת והפיל אותו על הקרקע, מגריק יצא דבר ירוק וזוהר מאוד. הוא לא זז. טום הסתכל עלי ועל אמה. אורגון אמר לו: "אוקי, הגענו לפתירת המטרד…" הוא צחק צחוק מרושע מאוד. בזווית עיני ראיתי את טום מחזיק חזק את הדבר מאחורי גבו… זה היה אקדח! ברגע הראשון חשבתי שהוא יהרוג אותנו בזה.
אבל, תוך שניות הוא ירה באורגון שלוש יריות בלב. אורגון נפל על הרצפה, זרועות הנחש השתחררו. בזמן שרצנו לאורגון השוכב על הקרקע, טום אמר: "לא את הילדים שלי, יא חתיכת מכוער" וירה בו בראש.
תגובות (3)
אני חולה עלייך!!=)))) הקדשת לי!!! זה גורם לי להרגיש כלכך שמחה!!!!!! ו-
איזה חאאאאאממממוווודדד!!!! הוא הציל אותם! ידעתי שהוא לא ייתן להרוג אותם!!!!
המשך עכשיו!!!
יפיפה!!!!!
אל תעצרי תמשכייייייייי מהמם