הסיפור מיועד גם לעוד קוראים שלא מבינים, מי שלא הבין עוד משהו לרשום לי בתגובות ואני אסביר.
ביי.............. :) :) :) :)

עיר עתידית – הסבר שנכתב במיוחד עבור ירדן

17/10/2011 554 צפיות תגובה אחת
הסיפור מיועד גם לעוד קוראים שלא מבינים, מי שלא הבין עוד משהו לרשום לי בתגובות ואני אסביר.
ביי.............. :) :) :) :)

אוקי, אז הילד מוצא את עצמו במושבת חלל שנבנתה על הירח היא נקראת: 'אזור 1A5' והיא במדינה: 'C648'. מובן? יופי. הילד פוגש שני ילדים, יהלי ואדיסון. החברים הכי טובים שלו. הוא מבין שיש לו אחות בשם אמה והוא עומד להציל את הירח עם אדיסון, יהלי ואמה. ברור? יופי. יש איש בשם טום שהוא מורה בבית הספר שמו בבית הספר הוא B9M. יש מורה שדורש שיקראו לו פרופסור לינקוי. המורה הזה רשע והוא מלמד מדעים, יש מורה למתמטיקה שמחבב את רון (הילד) בזכות כישורי המתמטיקה שלו. החלק האחר (למרות שאני לא אמורה לגלות את זה עכשיו) הם אנשים שמתנגדים לתרבות החדישה של מושבות החלל (מכוניות מעופפות וכ'ד) הם אומרים שתרבות כדור הארץ יותר טובה והם חיים במקומות נידחים על הירח, כל האזרחים במושבות החלל חושבים שהם משוגעים כי הם לא אוהבים טכנולוגיה חדישה. אם הבנת את הכל אז יופי, אם לא הבנת, לא אכפת לי!!! המשטרה של מושבות הירח מורכבת מעב"מים שזה השם שניתן להם כי הם יצורים לא אנושיים, רובם נראים כמו גוש גדול וירוק כמו ריר של חלזונות, עם עין אחת ופה, ובלי ידיים, רגליים, אוזניים, אף הבנת את הקטע, נכון? יופי. אני בחרתי לכתוב את הסיפור 'עיר עתידית' כי פעם התחלתי לדמיין, מקום גדול מלא מכוניות מעופפות, לאט לאט התחלתי להוסיף פרטים וכתבתי את הכל פה. אני אמורה לסיים את העונה עם 30-35 פרקים, את לא צריכה להבין הרבה בשביל להמשיך לקרוא, את צריכה להבין בערך את מה שכתבתי, ואת השאר אני אוסיף בסוגריים או משהו.
רשימת פרטים חשובים:
1. מטבעות – יולים = יול 1 – 3.3 לירות סטרלינג. לירה סטרלינג 5.8 ש"ח.
2. שפה- יודונית
3. שם רון בבית הספר – SA
4. שם יהלי בבית הספר – DN.
זה בערך הכל מקווה שתביני. ותמשיכי לקרוא…………
סתיו (סיסי) :) :)


תגובות (1)

מוחע! תודה רבה!! עכשיו אני מבינה הכל!!!
אני אקרא ואשתדל לעקוב :)

17/10/2011 09:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך