עולמות שונים (פרק 33)
המשכנו לדבר עד שדין בא והרים אותי וקפץ לבריכה כשאני עוד על הידיים שלו..
כולנו עשינו כיף בבריכה …אחרי איזה שעה וחצי שהתעייפנו ,כול אחד נכנס להתקלח בתור בארבע מקלחות שיש בבית של לוק ונוי… ואז ישבנו וראינו טלוויזיה בובספוג כי הבנים טיילר ומייק פשוט מכורים ..
אחרי חצי שעה של בובספוג ..
אלכס "רוצות אמת או חובה" היא לחשה לי לנוי ולאמילי כדי שהבנים (לוק ,דין ,טיילר ומייק) לא ישמעו..
אני "כן ,זה יהיה מצחיק" אמרתי גם בלחש
אמילי "למה אתם לוחשות?"
נוי "כדי שהבנים לא ישמעו ,אנחנו רוצות לשחק לבד"
אמילי "אהה ,עכשיו הבנתי.."
נוי "נעלה לחדר שלי נשחק שם.."
אלכס "אני יביא בקבוק ריק מהמטבח" היא אמרה והלכה ואנחנו עלינו לחדר..
אלכס חזרה אחרי כמה דקות ואנחנו התיישבנו במעגל וסיבבנו את הבקבוק ויצא שנוי שואלת את אמילי..
נוי "אמת או חובה ?" היא שאלה אותה
אמילי "חובה " היא אמרה במהירות ..
נוי "אוקי חובה עליך ש.."
~בינתיים אצל הבנים~
מייק "איפה הבנות?" הוא שאל כשנגמר בובספוג..
לוק "רק עכשיו שמת לב שהן לא פה?"
טיילר "עזוב הוא מכור לבובספוג"
דין "ואתה לא מכור?"
טיילר "גם אני מכור ,אבל אני עובר עכשיו גמילה רצינית מבובספוג , ומותר לי לראות בובספוג רק פעמיים בשבוע" הוא אמר וארבעתם צחקו..
דין "באמת מעניין מה הבנות עושות.." הוא אמר אחרי כמה שניות של צחוק..
טיילר "עזבו הם סתם מעצבנות.."
לוק "לפעמים ,אבל כולן נעלמו באותו הזמן.." הוא אמר ובדיוק אז אמילי ירדה במדרגות ונוי התיישבה על אחת מהמדרגות הראשונות ..
מייק "מדברים על החמור והוא מופיע.."
אמילי "שתוק יא מטומטם.."
טיילר " אז מה אתן עושות ,כולכן נעלמתן פשוט ו.." הוא התחיל לומר אבל אמילי נשקה אותו והיא ונוי עלו למעלה לחדר ונעלו את הדלת ..
טיילר "אוקי זה קרה הרגע או שדמיינתי את זה" הוא שאל אחרי כמה שניות של שוק..
מייק "עזוב ,מי יודע מה יש להן" אחרי בערך חמש דקות ______ _________ ..
תגובות (3)
אהבתייי. .. תמשיכיי :-)
חח… (:
שבת שלום לליליאן
אהבתי מאד את הסיפור שלך ומבקשת פליזזזזזזזזזז תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי
תודה רבה רבה וחג שמח ♥♥♥♥♥♥♥♥ בקי ♥♥♥♥♥♥