ליליאן
אין מתח..אבל חכו שיתחילו שיעורי הריקוד [=

עולמות שונים (פרק 28)

ליליאן 02/10/2011 761 צפיות 2 תגובות
אין מתח..אבל חכו שיתחילו שיעורי הריקוד [=

המורה אמרה "היום נפתחת בבית סיפרנו כיתת ריקוד, אחרי חיפושים ארוכים של מורים טובים לריקוד" המורה אמרה בגאווה..

אחד הילדים בכיתה (בן) "חחח" הוא צחק כששמע את מה שהמורה אמרה ..
______________________________________________________________
בן -,גבוה ,שיער גלח (איך שלא אומרים את זה ) ,עגיל בגבה ,עניים חומות – ערס ..
______________________________________________________________

אני" משהו מצחיק ,כי אתה היחיד שצוחק" אמרתי וכולם גיחכו או צחקו בקטנה..
בן "רק הומואים רוקדים בימנו.. " הוא אמר ורוב הכיתה צחקה
[אני רק רוצה לומר שזה ממש לא נכון לדעתי ,אבל הדמות היא ערסית אז יש לו ירידות כאלה ,אל תעלבו אוקי?]

אני "אז אני מבינה שאתה הולך לשיעור" אמרתי וכולם ממש צחקו עליו והוא נהיה אדום ושתק..
המורה "שקט כולם ,שיעור ריקוד חובה ולא בחירה ,אתם מקבלים עליו ציון ומי שלא ישתתף יקבל נכשל"..היא אמרה והסתכלה על בן שפשוט שתק והסתכל עלי ואני צחקקתי בקטנה כזה..

~המורה לימדה את מה שנישאר מהשעתיים, צלצול~
בהפסקה : יצאנו לדשא וראינו את הבנים..

אמרנו להם שלום ואז נוי אמרה "שמעתם שיש שיעור ריקוד בבצפר?" היא אמרה בהתלהבות..

דין "כן איזה באסה ,זה.." הוא התחיל לומר ולוק כול הזמן הזה עושה לו תנועות כאלה עם הידים ולוחש לו לשתוק..

אני "זה ..מה?" שאלתי אותו כשאני בוחנת את הפרצוף שלו..
לוק "חכם גבר ,אני שנה וחצי פה מסמן לך לשתוק.."

דין "אופס.. את רקדנית נכון?" הוא שאל אותי ולפני שעניתי נוי כבר אמרה " היא רוקדת מגיל 12 שזה כבר כמעט ארבע שנים "

דין" לא ידעתי ,ואני התכוונתי שזה באסה לבנים שלא רוקדים ,כי אנחנו לא יודעים איך" הוא אמר מנסה לצאת מזה..
אני "חחח , תירגע אני יודעת שאין הרבה בנים בבצפר שאוהבים לרקוד ..בגלל זה המנהל עשה את זה שיעור חובה.."כשאמרתי את זה דין נרגע מזה שאני לא כועסת או משהו וחיבק אותי..

נוי "ניראלכם שהשיעור ריקוד זה לפי כיתות או לפי יכולת?"..
אני " אני חושבת לפני כיתות ,כי הרבה מהילדים פה לא רוקדים "..
אני "משעמם לי.. ]= "אמרתי לשלושתם אחרי כמה דקות

ואז ..


תגובות (2)

:-) תמשיכיי (-:

02/10/2011 14:29

חח…. אחרי בצפר [=

02/10/2011 22:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך