סקס, סמים, רוקנרול ואהבה – פרק 2

כותב מהלב 14/05/2016 680 צפיות אין תגובות

פרק 2: הגשמת חלום

טומי מעולם לא הרגיש כל כך מאושר עד אותו הרגע. כל מה שהוא חלם עליו – הצלחה, מעריצים, להיות כוכב רוק – הכל היה הרבה יותר קרוב אליו בעקבות ההצעה הזאת של האיש.
"כן" ענה בהחלטיות.
"כמובן שאצטרך להתייעץ על כך עם חברי ללהקה, אבל אני לא רואה סיבה שהם לא יסכימו", הוסיף.
"טוב מאוד", אמר האיש בסיפוק. "לי קוראים ג'ורג', וזה הטלפון שלי", הוא נתן לטומי כרטיס ביקור. "תיצור איתי קשר מתי שתוכל".
הוא סיים באמירה "יש לי הרגשה שנוכל לעשות דברים גדולים ביחד", ואז לחצו ידיים. טומי חשב לעצמו שיש לו אחיזה מאוד חזקה. ג'ורג' התקדם לכיוון הדלת, ויצא ממנה.

חבריו ללהקה של טומי היו בדיוק בדרך ליציאה, ואז הוא סיפר להם על הצעתו של ג'ורג'. הם צעקו מרוב שמחה. האווירה הטובה שהייתה אחרי ההופעה אפילו השתפרה. החלום שלהם, מה שהם באמת שאפו אליו, עמד להתגשם.

הם יצאו מהפאב, עדיין מאושרים כמו שלא הרגישו עד אותו הרגע, עדיין לא בטוחים אם זה חלום או מציאות. אך השעה הייתה די מאוחרת ולאט לאט ההתרגשות הפכה לעייפות. הם עשו חיבוק קבוצתי אחד אחרון ואז כל אחד התפזר לביתו.

למזלו הוריו ישנו. הוא לא רצה להתחיל להתעסק איתם. לפתע הטלפון צלצל. ענה לו קול מוכר מאוד. זאת הייתה ג'ינה. "טומי, איפה אתה?" שאלה בדאגה מהולה בכעס. "קבענו להיפגש אצלי לדבר קצת אחרי ההופעה… לא נפגשנו שבוע".

טומי הרגיש תחושה די חזקה של בושה. הוא לא האמין ששכח. כל הסיפור עם החוזה הקלטות עיכב אותו וגרם לו לשכוח מזה לגמרי.

לאחר השתהות של מספר שניות ענה בקול נבוך, "אני ממש מצטער, ג'ינה! אבל את לא מבינה מה קרה, פשוט… מישהו הציע לי חוזה הקלטות, אז שכחתי מזה לגמרי! אני באמת מצטער אבל, מאוד רציתי שניפגש…"

"באמת?! אני לא מאמינה. מזל טוב!" אמרה בהתלהבות. "וטומי, זה בסדר, אני סולחת לך הפעם. אבל תשתדל שזה לא יקרה שוב. אני לא רוצה שתשכח אותי בגלל חוזה התקליטים הזה. טוב?"

טומי ענה לה "טוב", ואז אמר לה גם "לילה טוב ג'ינה, אני אוהב אותך." ג'ינה השיבה לו "לילה טוב טומי, גם אני אוהבת אותך". ואז ניתקה את השיחה.

לאחר השיחה הזאת יכל לישון בנחת, שום דבר לא הפריע לו באותו רגע. כלומר, המוח שלו עדיין עיכל את כל מה שקרה, הוא עדיין לא האמין. אבל זה יותר גרם לו לחיוך כאשר ישן מאשר הפריע לו לישון.

הוא חשב על ההופעה המדהימה, על חוזה ההקלטות שהיה ללא ספק הגשמת חלום בשבילו, על השיחה עם ג'ינה, ואז גם על ג'ינה עצמה, על שיערה הבלונדיני הרך, על עיניה הכחולות שאפשר לצלול לתוכן. הוא חשב על כל זה, ואז חשב לעצמו שהשבוע שלו מתחיל להשתפר.

היה בו רק חשש קל שהוא עלול קצת לשכוח את ג'ינה בתוך כל זה. שהוא עלול לאבד אותה.
טומי הבטיח לעצמו שזה לא יקרה. ובמחשבה נחושה זו, צלל אל תוך עולם החלומות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך