סיפור על מלאכים ושדים: פרק א’
אני היסטוריונית, אך תפקידי הוא לא לזכור את העבר, אלא לכתוב את העתיד.
הייתי רוצה להרחיב, להסביר מה זה בדיוק, אך האמת, שאני לא בטוחה כל-כך בעצמי.
מה שאמרתי או יותר נכון כתבתי, היה ציטוט של מה שהשד אמר לי בפגישתנו אתמול, אך אל תדאגו, לא הייתי לבד עם הזאב הגדול והרע, גם הצייד היה שם להגן עליי, ואם לומר את האמת, פחדתי יותר מן הצייד מאשר מן הזאב.
אתם מבינים, חזותם של המלאך והשטן הייתה שונה אחת מן השנייה, המלאך, נראה כמו כל בן-אדם ממוצע, אך עיניו היו שונות, הן יקדו במין שנאה שגרמה לי להביט כל הזמן מאחורי גבי, גורמת לי לפחד לחיי.
והשד, ובכן הוא היה שונה לגמרי מן המלאך, מראהו היה מרשים, הוא היה גבוה' בעל כתפיים רחבות, שיער משיי, ועיניים בגוון שוקולד, כל-כך אנושיות, שהייתי צריכה להזכיר לעצמי, שהוא אמור להיות הרוע בהתגלמותו, אך לאחר עוד מבט אלך המלאך, לא הייתי כל-כך בטוחה.
אבל אני בטוחה שזה לא מה שמעניין אותכם, אני בטוחה שאתם רוצים לדעת, מה אני הזאב והצייד עשינו אתמול בסמטה חשוכה ברחובות ניו-יורק.
אז האמת היא, שלא עשינו הרבה.
הם הציעו לי הצעה, הצעתו של כל אחד מהם הייתה שונה לגמרי מזו של השני, לעזאזל, האחד הבטיח לי חיים והשני הבטיח לי מוות המוני.
ואתם שואלים מה אני צריכה לעשות בתמורה?
ובכן, הייתי צריכה לתמוך בצד מסוים.
טוב, זה לא בדיוק כל מה שאני צריכה לעשות, אני צריכה לעזוב את כל חיי, את ביתי, את משפחתי, את כל מי שהכרתי אי-פעם, ואם לומר את האמת, לא הייתה לי בעיה עם זה.
אתם רואים, אני באה ממשפחה הרוסה, ומעולם לא ממש היו לי חברים, אני חיה בדירת מטר על מטר שרוב הזמן סובלת מהצפות בגלל השכן הבלתי נסבל שלי, אז כפי שאתם רואים, לעזוב זו לא בדיוק הבעיה, הבעיה היא עם מי אני אעזוב?
אני מביטה אליהם עוד הפעם, וחושבת שמה שחסר פה הוא רק מלאך המוות שיבוא לדרוש גם הוא את נשמתי ואני מסודרת לכל החיים, אתם יודעים אלו שאמסור בעוד דקה, ולעולם לא יהיו שלי יותר.
ירד גשם, אני לא יודעת איך לא הבחנתי בזה קודם, אולי בגלל שהשד והמלאך עמדו שם יבשים לגמרי, בעוד אני רעדתי מקור והייתי רטובה עד העצמות.
ברגע שהרמתי את עיניי אל השמיים הגשומים, הבנתי כי אני יודעת במי אני בוחרת, כי מעולם אפילו לא התלבטתי, ידעתי שזו בחירתי ושאני לא אוכל לשנות אותה, משום שליבי בחר, וגם אם בעתיד אני אתחרט, זה כבר לא ישנה הרבה, האמת שזה לא יוכל לשנות כבר דבר.
תגובות (3)
וואו!
כל כך הולכת לעקוב אחרי הסיפור הזה!
הכתיבה שלך ממש טובה ומאוד התחברתי :)
מחכה להמשך ^^
אני ככ הולכת לעקוב אחרי זה
רעיון מעולה
מדהים! מותח ואפל! i like it!!!!
המשך!!!!!!!