סיפור על במבי אחד – פרק 5: ניסוי כלים

zismanta 12/07/2024 120 צפיות אין תגובות

הועלה לאתר ‘סיפורים’ (tale.co.il), תחת שם־העט ‘zismanta’.
כל אתר אחר שמציג תוכן זה – עושה זאת ללא הסכמת הכותבת!

השעה הייתה כבר שלוש אחר הצהריים והייתי די מרוצה מההספק ליום הראשון לעבודה. סידרתי לי פינת עבודה, עברתי על רשימות החומרים והכנתי לעצמי רשימה קטנה יותר כדי להתחיל לעבוד אתה. אפילו הספקתי להריץ דוגמת חלבון לבדיקה ביוכימית, לצערי היה קשה לאתר בדגימה שלקחתי מההקפאה העמוקה של מינוס שמונים מעלות את החלבון הנחקר, אבל זה קורה כשמכיילים מערכת מחדש. לפעמים הדגימה הוקפאה והופשרה כל כך הרבה פעמים כך שהחלבון שבה התפרק, או שכמות החלבון שלקחתי להרצת הג'ל – מן בדיקת נוכחות של מולקולות אורגאניות, לא הספיקה, או שתנאי ההרצה לא היו טובים. בכל מקרה זה משהו שאפשר לתקן בקלות יחסית.
"אנחנו נמצא אותך BAM-B1, אל תדאג" אמרתי לעצמי בקול של אמא מסורה ודאגנית.
מבט זריז בשעון הכניס אותי ללחץ ולכן אספתי את כל כלי הזכוכית שטפתי קלות והעברתי בזריזות באמצעות קערת פלסטיק גדולה לממלכתה של רותי, חדר השטיפה. העברתי במהירות את הכלים לעגלה והסתובבתי במהירות כדי לצאת, אלא שנתקלתי במישהו שאחז בקערת פלסטיק משלו, שהועפה מעלה ואז התרסקה על הרצפה של החדר וכלי הזכוכית שהיו בה התנפצו לרסיסים.
"אוי אני כל כך מצטערת, אני ממהרת לצאת. החיפזון מן השטן זה בטוח" אמרתי תוך כדי שמבטי עולה מהרצפה עליה מונחת הקערה והזכוכית השבורה אל מבטו של הבחור שפגשתי בחוץ בזמן ששתיתי את הקפה.
"את רואה אמרתי שנתראה בהמשך היום" הוא חייך אליי והצליח להפיג את חרדתי מהתגובה.
"והנה אנחנו כאן" הצבעתי באופן כללי על המקום ועל הזכוכית השבורה.
"לא נורא ננקה תוך שתי דקות, עד מחר כבר יעשו מהזכוכית הזאת משורה או כוס כימית חדשה."
הוא לא רק נראה טוב הוא גם ממש חמוד, איך זה משתלב? תצטרכי לגלות, חשבתי ביני לבין עצמי וחיוך קטן התגנב לזווית הפה.
"עוד לא הצגתי את עצמי" הוא אמר בזמן שחיפש מטאטא ויעה "קוראים לי יפתח אני סטודנט במעבדה של רוחמה ".
"נעים מאוד יפתח אני נוגה" הושטתי את ידי השמאלית ללחיצה מכיוון שידי הימנית הייתה תפוסה על ידי שברי זכוכית עטופים בנייר "אני מנהלת המעבדה של פרופ' שמר".
הוא צחק בינו לבין עצמו ואז הוסיף ברצינות "כולם מנהלים את המעבדה אצל פרופ' שמר."
יפתח אחז בידי כדי ללחוץ אותה ומיד הופיע צל בעיניו.
הוא הפסיק לחייך ועבר לטאטא את שברי הזכוכית שעוד נותרו על הרצפה במהירות, זרק את תכולת היעה לאשפת הזכוכית ומיהר לצאת מחדר השטיפה.
"להתראות יפתח" התבלבלתי מעט משינוי הכיוון.
"כן להתראות…" הוא ענה תוך כדי יציאה מהחדר.
עמדתי בחדר והשפלתי את מבטי לידי השמאלית. על הקמיצה ענדתי את טבעת הנישואין שלי, אולי זה מה שגרם לשינוי המיידי באופן שבו התנהג.
לשמחתי לא היה לי זמן רב מדי כדי להרהר בתקרית שקרתה לפני רגעים ספורים כיוון שהייתי חייבת לטוס, פשוטו כמשמעו, לאסוף את הילדים מהגן ובית הספר לפני שהסייעות של הצהרון ינזפו בי. והנסיעה כידוע יכולנ להתארך עם הפקקים הארוכים של אחר הצהרים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך