סיוט ממושך פרק 1 !!!! – הכותרת ארוכה כי מחקתי את גירסה הראשונה… והאתר אומר :שכבר קיים סיפור עם שם דומה…..
אין, לי זמן!
החיים שלי משעממים, וגם ההתחלה של הסיפור הזה…
אבל אני כעט לומד מאוד מהר, איך להעריך אותם…
***
"נקבע להיום?" שאל שחר."תעשו מה שבא לכם" פטרתי את עצמי מהוויכוח..
"מתי המבחן במתמטיקה?" התפרץ אור, "שבוע הבא, ב-11 לשלישי.., אבל מה זה קשור?" עניתי..
"סתם.." הוא התחמק.
"אז היום, ב-5?" הצעתי. נשמעו כמה לחשושי הסכמה…
"סגרנו…"
***
חכתי בתחנה הציבורית, ממתין לאוטובוס שיגיע , הייתי עייף ולא יכולתי ללכת ברגל…
שכונת 'רמת חן' נראתה סואנת מהרגיל…
אבל…, הייתי אוהב את העולם שאני חי בו, רמת גן- עיר סואנת, מלאת חיות ועומס…
היא הייתה נקייה, מאורגנת ומטופחת…
המחשבות שלי התחילו לנדוד..
איזה מקצוע אני אבחר.. ספורט, רובוטיקה,הנדסת תוכנה,קולנוע, מדעי הסביבה,…
"ילד אתה צריך למרום נווה?" צעק אלי הנהג.., "כן" התעוררתי מהבועה..
"אז למה אתה מחכה?" צחקק,בעודי עולה לאוטובוס.
***
"אמא אני בבית" צעקתי,וצעדתי לכיוון חדרי.
ראיתי את אמי, יושבת בסלון-עיניה אדומות מבכי , והיא מחזיקה בחוזקה את הפלאפון הנייד שלה.
"עדן.. היום אני.. צריכה שתלך לאחותי מאיה .. תאלץ להישאר שם.." היא אמרה בקול חנוק..
"אבל…. אמא , שחר, אור רועי והראל… באים אלי היום.. אני מנגנים ו.." התחלתי לגמגם..
היא הסתכלה לי בעני…
אמא שלי לא עצובה, או בוכה כ"כ מהר..
ולפי המבט הזה, העניים שלה שיקפו לי שקרה משהו לא טוב…
"בסדר.." היא אישרה.. "אני לא יהיה היום בהמשך הלילה.. ככה ש.. תלך לחבר.. או שתישן בבית" היא החלה להיות מודאגת…
"אני יגיד לך מתי שאני אחליט…" היססתי.
"יופי" היא חייכה וניגשה אלי כדי לתת לי חיבוק..
"תשמור על עצמך.. וגם על קשר" היא לחשה לי..
אמי – אורנה, ניגשה לארון שליד הדלת הוציאה את המיקטורן שלה חייכה אלי ויצאה….
טוב עדן… עכשיו זה רק אתה…
ישבתי בסלון, והעברתי ערוץ אחר ערוץ בטלוויזיה. ..
מצפה לחברי שיבואו…
תגובות (0)