סיגריה אחרונה- פרק 21

want to fly 04/05/2013 845 צפיות 3 תגובות

" מה זה? " שאלתי בשוק ובלחישה. התקרבתי לאט לאט ליותם. הוא התחיל להתנשם ואז פלט את כל המילים שהוא רצה להגיד.
" זה לא אני.. אני לא נפצעתי פשוט התעטפתי בדם של אחר.. זה איתן " הוא אמר. שמעתי את המילה איתן והלב שלי התחיל לדפוק במהירות.
" יותם מה קרה? " שאלתי.
" איתן ניסה להתאבד " הוא אמר כשהוא מסיים להתנשף. " הוא אני לא יודע.. הכה את עצמו, או נפל ממקום גבוה. אני לא בדיוק יודע. לא הייתי שם. אבל שמעתי את הבום. שמעתי את הבום ורצתי, רציתי לראות מה קרה. ראיתי אותו שם, הוא היה חסר הכרה, בחוץ על הדשא. הפנים שלו היו פגועות, הוא בכלל לא דיבר. לא הצלחתי להבין אם הוא חי או מת. צעקתי את הצרחה של החיים שלי, מספיק אנשים הצליחו לשמוע את זה. התחלתי לגעת בו כדי לבדוק מה קורה, סובבתי אותו וזה הסיבות לדם. גם ניגבתי את הזיעה מהמצח בגלל זה אני מלוכלך. את חייבת לבוא " הוא אמר לי כולו רועד.
" מה אני כבר יכולה לעשות? " שאלתי.
" פשוט בואי.. " הוא אמר והניח את ידו על ידי.
" רגע " אמרתי לו ועצרתי, " באמת שאין לי מה לעשות. לאן לקחו אותו? ".
" אני לא ממש יודע, צריך לבדוק, את באה? ".
" איך אני בכלל קשורה? למה אתה קורא לי בכלל? " שאלתי ודי התעלמתי מזה שסלע לידי ומחזיק לי חזק את היד.
" כי בין כאב לכאב הוא התעורר והדבר היחיד ששמעתי זה שהוא לוחש את השם שלך ". הוא אמר את זה נחוש והסתכל לי היישר לתוך העיניים.
" מה? " אמרתי כלא מאמינה.
" מה שאת שומעת.. עשית לו משהו שבגלל זה הוא יתנהג ככה? ".
" אני לא חושבת.. כלומר.. לא, לא פגעתי בו או משהו. אולי רק אמרתי דברים רעים אבל זה בגלל שגיליתי מה קרה שהוא פה עכשיו.. מאז אני חושבת שלא דיברנו ".
" יש סיבה שהוא ירצה להתאבד? ".
" אני לא יודעת.. לא עולה לי כלום " אמרתי.
" אולי לא היה לו טוב? " אמר סלע ונכנס לשיחה באופן רשמי.
" מה פתאום.. הוא היה נראה שטוב לו פה, מה יכול להיות המניע שלו לנסות להתאבד? ".
" אולי הוא גילה משהו? " שאל יותם.
" כמו מה? ".
" משהו על העבר, המשפחה.. אולי משהו שקשור לביקור של ההורים מחר? " אמר יותם. האמת שהיה משהו בדברים שיותם אמר, הרי אין שום טריגר אחר שיכול להיות. הרי זה לא אני.. או אולי כן? למה הוא בכלל אמר את השם שלי בין התעלפות אחת לשנייה? איך אני אמור להיות קשורה.. מה הוא כבר גילה או מה הוא רוצה?! ולמה לעזאזל לשים סוף לחיים של עצמך?!
" מה יקרה עכשיו? " שאלתי.
" את באה? ".
" לאן?! " אמרתי והרמתי את קולי.
" לשאול במזכירות מה קרה ואם אפשר לעשות משהו.. ".
" אין לנו מה לעשות.. זה כבר קרה, בטח לקחו אותו לבית חולים או משהו ובשלב מסוים הוא יחזור ".
" ומה? תעבירי את הלילה ככה? ".
" אני אשאר איתה " אמר סלע בנחישות.
" איך שתרצי, אני לא אתווכח " אמר יותם בחיוך, " אני אלך להתנקות ". הוא פנה אל הדלת.
" יותם.. " אמרתי והוא הסתובב אליי, " תודה " אמרתי בחיוך.
" זה בסדר.. אנחנו נדבר על זה מחר לפני שההורים יגיעו, בסדר? ".
" אין בעיה " אמרתי בחיוך, " להתראות, לילה טוב ".
" לילה " הוא אמר, פתח את הדלת וסגר אחריו.
" תישאר פה " ביקשתי מסלע, נגעתי בבית החזה שלו, נאחזתי בו חזק. חשבתי על העניין של ההתאבדות. משהו היה נראה לי לא הגיוני בהתנהגות המופרזת של איתן. למה לעזאזל הוא עשה את זה?
" אני פה " הוא אמר ונשק לי למצח, " בואי לישון ". נכנסנו שנינו למיטה מחובקים, ישנו כפיות. הוא שם את היד שלו על הבטן שלי ונרדם כמעט ישר, ואני? המחשבות המשיכו להציק לי.


תגובות (3)

איתן!! איתן!!
מה קרה לו?!!?!?!!?!
אמאא…
תמשיכי תמשיכי תמשיכי!!!!!!!!
>.

04/05/2013 13:21

אני לא רוצה שאיתן ימות!!!!!!:(
אני אוהבת אותו, למרות שהוא אידיוט עם בעיות נפש פסיכיאטריות…

04/05/2013 14:27

לאאאאא, איתן אהובי צריך להשאר בחיים!!!!!!! נווויוי, לאלאלאלאלאללאלאלאלאלא!!!!!!

07/05/2013 11:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך