סיגריה אחרונה- פרק 15
" סליחה שהוצאתי אותך מהשיעור " אמרתי לסלע.
" אל תצטערי על זה, היית צריכה אותי ".
" אתה משהו.. " אמרתי בחצי צחוק חצי אמת.
" אני לא ממש יודע איך אני אמור להגיב, אבל תודה ".
" תגיד משהו " אמרתי לו והסתכלתי עליו, " איך היה לך בבית הספר הקודם שלך, לפני שבאת לפה? ".
" בית ספר של מסוממים.. פשוט בית ספר של אנשים רעים עם תכונות רעות, שמחפשים רק איך לעצבן, להכאיב ולהרוס ".
" והיית שונה מכולם? ".
" הייתי.. " הוא התחיל להגיד אבל אז שמעתי צעקה.
" הנה את " צעק לי איתן מרחוק והתקדם לעברי. ראיתי את הפנים שלו ורציתי להחטיף לו סטירה. " אל תזוז " ביקשתי מסלע ואיתן התקדם אלינו במהירות.
" יא משוגעת את צריכה להיות בכיתה עכשיו ".
" עוף מפה " אמרתי לו.
" מה זה? " הוא שאל ועיקם את פרצופו.
" עוף מפה " אמרתי, " אני לא רוצה לדבר איתך ואני לא רוצה לשמוע ממך כלום. אני אנסה להתעלם מקיומך ".
" ומה אם תצטרכי עזרה? " הוא אמר מתגרה.
" אז אני אפנה לסלע, למה מי צריך אותך בכלל? ".
" אז אתה התלמיד החדש הא? נעים להכיר, אני חושב, אני איתן ".
" שמעתי עלייך, אני סלע " הוא אמר ולחץ לו את היד.
" אני מקווה שרק דברים טובים " הוא אמר בפרצוף מעוצבן.
" יותר בכיוון של כמה שאתה חלאה " הוא אמר ואני צחקתי צחוק קטן. סלע הצטרף לצחוקי.
" מה כבר אמרה לך המשוגעת? " הוא אמר.
" למי אתה בדיוק קורא משוגעת פה? היא הכי לא משוגעת.. אתה פי אלף יותר ממנה ".
" אתה לא מכיר אותי " הוא אמר בקול מאיים.
" ולא דחוף לי להכיר ".
" יש לי יכולת למרר לך פה את החיים, לא כדאי לך להתחיל עם זה " אמר איתן.
" כן שמעתי שאתה יושב ראש מועצת תלמידים. אני חשבתי שמישהו כזה אמור להיות בעד התלמידים לא נגדם- לא תוקע אותם בתאי התבודדות כדי שהם יצרחו את הצרחות של החיים שלהם בניסיון לצאת, לא כדי להיות רע וקר כלפי כל אדם, לא כדי להבטיח הבטחות שאתה בכלל לא עומד לקיים! ".
" מה ההמולה פה? " שאלתי קול מאחוריי. הוא התקדם כמה צעדים וראיתי שזה וויד. מקסים- שלושת הבנים שדיברתי איתם בארבעת הימים האחרונים מתקבצים לקבוצה אחת. הרגשתי ממש מאושרת, וזה כמובן בצחוק.
" עזוב " אמרתי, " סלע אתה בא? ".
" אני לא סיימתי פה ".
" אני צריך לדבר איתך על משהו " לחש לי וויד באוזן. סימנתי לו ' מה יש? ' אבל הוא רק הצמיד את אצבעו לפיו, כמסמן ' שקט, אני כבר אמצע מתי לדבר איתך '.
" סלע, אני מתחננת, בוא ".
" באמת ליזי שלא חשבתי שאת כזו " אמר לי איתן.
" מה זה כזו? ".
" שצריכה להיאחז באיזה בן כדי לא להרגיש ממש רע עם עצמך, שאת מנצלת פה בנים תמימים ".
" אם במובן של מנצלת אתה מתכוון ל'ללכת ולדבר עם מישהו כדי שיעזור לי ויעודד אותי ', אז אתה צודק. כי יותר מזה לא עשיתי ".
" אתה יודע מה הבעיה שלך איתן? " פנה וויד אל איתן, " שאתה תקוע בעבר ולא יכול להשתחרר מזה, ולכן אתה גוער ומכאיב לאנשים אחרים. אתה לא מבין שעל המעשה שעשית אז, לפני כמעט שנה, אין מחילה? אין סליחה? אין דרך לתקן את זה? ".
" תסתום " הוא פנה אליו בפנים הכי מפחידות ומאיימות שראיתי.
" למה לי? " הוא צחק בצחוק מתנשא, " הרי הילדים החמודים פה, היפיופה המעשנת וה' ניו בוי ' , לא מכירים את הסיפור שלך. לא הגיע הזמן לספר להם? ".
" על מה אתה מדבר? " שאלתי.
" שלא תעז " אמר איתן.
" איתן היקר שלנו מודל הדוגמא בשל היותו ' יושב ראש מועצת תלמידים ' " ואת זה הוא אמר בקול מצחיק ולגלגני, " היה אחראי בעקיפין למותו של אחד החברים שלמדו פה. איתן היקר שלנו איבד את העשתונות וגרם לפציעות חמורות לאחד הילדים. הילד הובל לבית החולים, מצבו אנוש וככה הלך לעולמו אחד התלמידים היותר טובים שראה בית הספר הזה. ואיתן שלנו לא יכול לסלוח לעצמו על מה שקרה ".
שתיקה.
" אל תמציא שטויות " אמר סלע, " אני רואה לפי ההתנהגות שלך שמה שאתה אומר זה שקר ".
" אה באמת? ואם אני אשבע? ".
" מה תעזור לי השבועה שלך? אני למדתי ביום, או פחות מיום שאני נמצא פה שאני לא יכול לסמוך על אף אחד ".
" אני לא משקר " אמר וויד, " אני אתן לכם לישון על זה. להתראות שביעיסטים " הוא אמר ופנה לדרכו.
איתן עמד זקוף, לא מגיב, לא מעכל. לא ידעתי מה האמת בדבריו של וויד, אבל דבר אחד ידעתי- שאני סומכת עליו יותר מאשר על איתן.
" שנאתי המון אנשים בחיים, אבל אתה הגעת לרמה חדשה. מזל טוב איתן, אני מאחלת לך באמת את כל הרע שבעולם ".
" את לא מבינה.. " הוא אמר, " את לא מבינה כלום. את פשוט חיה בבועה ".
" אני?! " צעקתי, " אני לא הרגתי מישהו!! הכי רע שעשיתי זה לעצמי!! אז תפסיק להגיד לי שאני לא מבינה כלום אם אתה הרע מבינינו. ואני עוד הערכתי אותך, סמכתי עלייך- אתה בוגד בכל החברים שלך ונשאר לבד, רקוב, מסכן, עלוב, בודד.. ".
" אני מרחם עלייך " אמר סלע בזלזול, " תסתכל על עצמך- בושה, פשוט בושה. ומי יודע לאן אתה תוכל להוביל את החים שלך עכשיו. עושה רע לאנשים אחרים במקום לתקן את הטעויות של עצמך ".
" ומתאהב בבנות.. שאתה פשוט לא הולך לקבל " אמרתי. הוא הסתכל עליי וראיתי שאותו זה שבר, שזו הייתה נקודת התרופה שלו, עקב אכילס שלו. אני וסלע הלכנו אחד ליד השני, מרוצים. הבנתי שאיתן פגוע אבל מגיע לו. מסתבר שוויד אמר אמת, וכמה שכואב לעכל את זה- איתן לא רק פוגע באחרים מבחינה מנטלית, אלא גם פיזית.
תגובות (6)
פגעו באיתן…. אופפ, כואב לי בשבילו.. (למרות שמזה לא בא לי..)
אבל אולי זה מגיע לו..
הפרק מעולה(: תמשיכי
מושלם❤❤❤❤❤
תמשיכי!!!!
אווצ
עכשיו איתן הוא איתן האמיתי, מההתחלה הרגשתי שהוא כזה (ליתר דיוק מהאמצע…) בכל אופן, הפרק מצויין, אהבתי ביות ואם תבקשי ממני לדרג, את מקבל 7 מתוך חמש=)
*ביותר
איתן המסכן!!! למה?!?!?!?!? אני אוהבת אותו!!!!!
הסלע הזה נגרר שזה משהו!! ליזי אוצרת משהו סלע מסכים ליזי עושה משהו סלע אחריה, ברררררררר….