sabriel123
נו.. מה אתן חושבות.. נכון שדארק מקסים?
בננות, נסו להבין אותו!!!
ואל תשכחו.. ל-ה-ג-י-ב!!!

נקמה מתוקה פרק -14-

sabriel123 11/03/2012 1001 צפיות 30 תגובות
נו.. מה אתן חושבות.. נכון שדארק מקסים?
בננות, נסו להבין אותו!!!
ואל תשכחו.. ל-ה-ג-י-ב!!!

בואו לא נהיה פזיזות.. ונהרוג אותי.. לא שמישי בכלל תעז לחשוב על דבר כזה… חיחיחי…
תהנו.. הזהרתי את נטלי ועכשיו גם את אפריל שאני שובתת כד שאני לא מקבלת עוד פרק שיהיה מספיק ארוך.. אורך של לפחות חמש עמודי וורד.. בגודל כתב 14!!!

פרק -14-

"מה לעזאזל הולך בבית?" שאלה קלייר כשנכנסה למטבח. היא ראתה את בלה יושבת סביב השולחן, פותרת תשחץ.
קלייר הסתכלה על שעון ידה, השעה הייתה שלוש בצהריים.
"דארק עושה בדיקת פוליגרף לכל העובדים בבית," הי סימנה לקלייר להתקרב אליה ואמרה בלחש, "יש אומרים שיש מדליף בסי. א אי., את יודעת בגלל הבריחה של וולדימיר."
קלייר הנהנה בראשה ואמרה, "סבבה, תגידי ראית את סברינה. בזמן האחרון היא נעלמת מידי הרבה."
בלה משכה בכתפיה ואמרה, "היא בטח מסתובבת באחד החדרים."
קלייר הנהנה בראה, לקחה מספר עוגיות מתוך הצנצנת לתוך צלוחית קטנה וקפה בכוס גבוה וצעדה לעבר חדרו של דארק.
היא ראתה בחור יוצא מחדרו של דארק, מבט הקלה על פניו. הוא חלף על פניה והיא נכנסה פנימה.
היא ראתה את דארק יושב מול מחשב גדול ומלא מכשירים מוזרים סביבו. הוא נאנח והשעין את ראשו אחורה.
"אני גם יכולה בדיקה?"
הוא הזדקף וכשראה שזאת קלייר אמר, "אולי יותר מאוחר, אם אני לא אתמוטט קודם לכן ואם הכלבה שלך לא תנסה להרוס לי את המכשירים."
קלייר הבחינה בסברינה שישבה ליד הכיסא של דארק ואמרה, "אני מניחה שהיא מתגעגעת להיות הבוס."
היא הניחה את הצלחת והכוס כל השולחן והתכופפה כדי לחבק את סברינה, שרצה אליה מחככת את פניה בצווארה של קלייר.
קלייר תרוממה וראתה את דארק מתבונן בה, "העוגיות והקפה שלך אם תרצה."
הוא חייך חיוך מלא הכרת תודה ולקח את הקפה והעוגיות. מחסל את הכל בן רגע.
"אם הייתי יודע שאתה כזה רעב הייתי מביאה לך עוד, אני-"
"זה לא היה עוזר, אני אפילו לא אכלתי ארוחת צהריים. העבודה מציפה אותי כמו שאפשר לומר."
"אתה רוצה שאני אביא לך, אני יכולה-"
הוא חייך ואמר, "זה בסדר, אבל אני רוצה לדבר איתך על משהו אחר."
קלייר התיישבה שלפתע ראתה את פניו של דארק מרצינות. "קלייר, מה שהיה ביננו אתמול, לא יכול לקרוא שוב."
היא חייכה ואמרה, "אתה רוצה שנבדוק את זה בבדיקת פוליגרף?"
דארק הסתכל עליה מופתע והיא אמרה, "אל תדאג מה שהיה בנינו לעולם לא יקרה, כי הבנתי שהבחור שאני הכרתי, מת לפני שבע שנים ומי שעומד מולי זה חיקוי מושלם שלו אבל בגרסה אחרת."
היא נעמדה ואמרה, "אני מצטערת דארק שאני לא מספיק מתאימה שתוכל לשכב איתי אבל כן מספיקה שתוכל למרר לי את החיים פה. גם ככה קשה לי שאין לי מה לעשות רוב היום, ובכלל שאני ממש רוצה לצאת מכאן מדי כמה זמן ואני לא יכולה, במיוחד לאור הדברים האחרונים שקראו איתי, אבל אני בן אדם ולא רק לך מותר לעזוב מתי שיתחשק לך."
היא הסתובבה לצאת שדארק אמר, "קלייר, חכי."
"אני לא רוצה לשמוע אותך יותר, אני-"
"אני אקח אותך," אמר.
היא הסתובבה בחדות ושאלה, "לאן?"
"לחברה שלך, מחר בצהריים. תחכי ליד דלת הכניסה וניסע לשם, לפחות אם יקרה לך משהו אני אהיה אחראי על זה."
היא הסתכלה עליו במשך מספר רגעים. "אני אאמין לזה, מחר." והיא עזבה את החדר, מחייכת חיוך מלא ניצחון.

קלייר עמדה ליד הדלת, מחכה בצפייה, לראות את דארק יוצא מחדר העבודה עם המפתחות למכונית.
היא לבשה חולצת משבצות מכופתרת בצבע כחול, מכנסי ג'ינס ונעליים שטוחות בצבע אפור.
כעבור כמה דקות היא ראתה את דארק צועד לעברה, המפתחות בידו ומשקפי השמש. הוא לבש חולצה טי שירט צמודה, מכנסי ג'ינס זרוקים, ונעל נעלי צבא גבוהות.
"מוכנה?" שאל, הא הרכיב את משקפי השמש, נראה סקסי להפליא. ופתח את הדלת.
"לאן אתם הולכים?" שמעה את ליונל שואל. היא הסתובבה ואמרה, "דארק מסיע אותי לראות חברה."
ליונל הסתיר חיוך ואמר, "באמת?"
"ליונל אני מקווה בשבילך שאימנת את קלייר טוב, כי אני אבחן אותה הלילה."
זה הספיק ללינול והוא התרחק משם. דארק גלגל עיניים והם יצאו החוצה, קלייר התחילה לצעוד לעבר המכונית שלפתע הרגשה בכאב חד ברגל. היא נאנקה בכאב והתכופפה לגעת ברגל שראתה את הצמיד.
דארק הסתובב ושאל, "את בסדר?"
היא הראתה לו את הצמיד והוא אמר, "כמובן, שכחתי ממנו לגמרי." הוא התקרב לעברה, התכופף ולחץ על הצמיד ואמר, "את חופשייה."
היא חייכה ואמרה, "אז, להתראות," והיא התחילה לרוץ לעבר אחד המכונית כשקלטה שאין לה מפתח, היא הסתובבה, מודה בתבוסה ואמרה, "אולי אני לא חופשייה אחרי הכל."
דארק צחק ופתח את דלת המכונית עם המפתחות.
קלייר התיישבה ליד תא הנהג והוא נכנס אחריה, "חגורה?"
היא הנהנה בראשו והוא אמר, "אז, איפה חברה שלך גרה?"
"קוראים לה לילי, אני חושבת שאתה-"
הוא שם יד על פיה, מונע ממנה להמשיך לדבר. "נדבר בחוץ, רק תגידי לי איפה החברה שלך גרה."
היא הנהנה בראשה, עדיין המומה ממגעו של דארק על שפתיה. כעבור רגע התעשתה ונתנה לו את הרחוב והמספר והוא התחיל לנסוע.
כעבור כמה זמן שהיה נראה כמו נצח הם הגיעו לרחוב. דארק הסתובב להביט בקלייר שנראתה מעט לחוצה ואמר, "אז ככה, יש לך חש דקות ואז אנחנו הולכים."
"מה חמש דקות, אתה נורמאלי?!" שאלה קלייר בהלם. "מינימום רבע שעה."
הוא התכוון למחות, אך לבסוף אמר, "רבע שעה ואת כאן."
קלייר הנהנה ויצאה החוצה מהמכונית, צועדת לעבר הבית.
דארק הסתכל על קלייר מבעד למשקפי השמש ובלי לחשוב הפעיל את מעקב העל קולי עליה.
קלייר נכנסה לתוך הבית, צוחקת למראה חברתה המופתעת. "איפה היית, דאגתי כמו לא יודעת מה! ניסיתי להתקשר אל הפלאפון שלך אבל גילנו שהתחלפנו בפלאפונים ואז ראיתי שמלא אנשים מתקשרים אלייך, והיה נמאס לי מכל השיחות אז סגרתי אותו ו-"
"ליל, תירגעי, אני אספר לך הכל! רק תגידי לי איפה אדם, אני חייבת לראות אותו."
"לא באת אלי, יא, מעליבנית!" אבל היא הלכה להביא את אדם מחדר המשחקים.
קלייר הלכה אחריה וראתה את אדם משחק בצעצועים שעל הרצפה. "אדם, תראה מי באה לבקר?"
אדם הרים את ראשו ואמר בקול תינוקי, "דודה."
קלייר צחקה ואמרה, "כן, דודה!" וצעדה אליו בצעדי ענק. היא הרימה אותו, וחיבקה אותו. "התגעגעתי אלייך כל כך." היא נישקה אותו כמה פעמים עד שהו התחיל לצווח והיא הורידה אותו בחזרה על הרצפה.
"עכשיו אחרי שראית את הבן שלי את יכולה להגיד לי לאיפה התחבאת בשבועיים האחרונים?"
"כן, אבל לפני זה אני רוצה קפה, ו.. אני יודעת שיש לך עוגה שהכנת אז אני רוצה גם עוגה."
"את לא מקבלת כלום עד שאת לא אומרת לי איפה היית ושל מי המכונית בחוץ, ו-מי נמצא בתא הנהג?"
קלייר הסכלה על לילי בעיניים מתחננות ולילי אמרה, "שלא תעיזי להסתכל עליי ככה.. אני… טוב, בסדר, אני אביא לך, רק אל תסתכלי עליי ככה." והיא הוציאה מתוך המקרר עוגת שוקולד. והתחילה להכין כוס קפה לשתיהן. לבסוף כשהתיישבה על הספה לליד קלייר אמרה, "עכשיו תגידי לי איפה היית?"
קלייר הנהנה בראשה ואמרה, "בטח, רק אם הייתי יכולה."
לילי הסתכלה עליה לא מבינה ואז שאלה בלחש, בבהלה, "קלייר הסתבכת עם אנשי מאפיה והם רודפים אחרייך?"
קלייר צחקה, ואמרה, "ת'אמת, התחבאתי… אחרי שהמסיבה שתכננתי נהרסה, פחדתי להתמודד עם העיתונות ולא רציתי לדבר עם אף אחד אז ברחתי לאיזה שבועיים לאיי הקרביים ומאד נהניתי."
לילי הסתכלה עליה בדאגה אימהית, "אוי, למה לא אמרת לי, הייתי מצטרפת."
"כן, הא?"
"עכשיו, תגידי לי את החלק החשוב, מי זה הבחור במכונית, אל תגידי שמצאת אותו באיי הקריביים או ש.." היא הסתכלה על קלייר בעיניים גדולות ואמרה, "את כן! וואו, אני כל כך גאה בך, אז תספרי לי…" והיא אמרה בשקט, "שכבתם?"
קלייר נסוגה בבהלה ואמרה, "מה, לא?! לילי את הבנת את זה לא נכון, הוא סתם ידיד שאני מכירה, הוא מין שומר ראש שלי, ואין בינו כלום, כך לפחות אני יודעת."
לילי הרימה גבה ואמרה, "מותק, הלוואי והוא היה שומר הראש שלי, ואין דבר כזה כלום ביניכם, כי אני לא מכירה גבר אחד שלא היה מתחיל איתך. נראה לי שהפעם זה את, אל תגידי לי שאת עדיין חושבת על סאם?"
קלייר פצתה את פיה לדבר אבל לילי קטעה אותה ואמרה, "קלייר, כבר דיברנו על זה, את חייבת להשתחרר. עד כמה שאהבתי את סאם והכל את צריכה לדעת שזה לא רק הוא, יש עוד גברים חוץ ממנו. מהרגע שהוא מת, את הפסקת לצאת, ולחיות. אני מבטיחה לך הוא בחיים לא היה רוצה שתחיי ככה."
"אני יודעת אבל.."
"תני לסיים," קטעה אותה לילי. "את צריכה לקחת את הגבר הזה במכונית ולנשק אותו כמו שלא נישקת אף אחד! ואולי אם תצליח," אמרה בחיוך. "אולי גם תשכבו, אני חושבת שאת זקוקה לזה."
קלייר הסתכלה על לילי שחייכה ואמרה, "אני לא אשכב איתו."
"אבל את רוצה, נכון?" שאלה לילי. למראה פניה ההמומים המשיכה, "קלייר, אהבתי את סאם והכל אבל, את זקוקה לגבר, את לא יכולה להתלות בזיכרון כל החים שלך, את לא שכבת עם אף אחד קרוב חמש שנים ואני די בטוחה שהבחור הזה שסיפרת לי עליו הוא המצאה ואת לא שכבת בכלל עם אף אחד, אז למה לא לתת לעצמך ליהנות?"
קלייר חייכה חיוך קטן, אך לא אמרה דבר. הם ישבו כך מספר דקות עד שלילי החליפה נושא והם התחילו לדבר מחדש.
כעבור חצי שעה קלייר שמעה את הפלאפון שלה מצלצל, היא הוציאה אותו מכיס מכנסיה וראתה שזה דארק. היא התרוממה מהספה ואמרה, "ליל, אני חייבת לזוז, אם אני רוצה להגיע בחזרה למלון."
"מה, את חוזרת לאי?" שאלה לילי מופתעת.
"כן, זמן הסינדרלה שלי נגמר, בקרוב אני אחזור להיות לכלוכית בחזרה."
"יש לך דימויים מוזרים למדי!" אמרה לילי. היא התרומה מהספה ואמרה, "בואי, אני אלווה אותך ואז נראה את השומר ראש שלך."
"כל עוד אני מחזיקה את אדם,"
"מוסכם."
הם יצאו מהבית, קלייר מחזיקה באדם ולילי מחזיקה בצלחת עם פרוסת עודה עבה למידי.
הם התקרבו לעבר המכונית וקלייר ראתה את דארק נשען על דלת המכונית, קרני אור השמש מאירים אותו.
"הי, בחור," אמרה לילי בחיוך.
דארק הנהן בראשו, לא מסיר את משקפי השמש מעיניו.
"תשגיח לי על קלייר, למרות שהיא נראית חזקה והכל, היא עדיין זקוקה להגנה."
לילי!" אמרה קליר. לילי צחקה ואמרה, "נדבר?"
קלייר חייכה, היא נתנה נשיקה אחרונה לאדם, חיבקה את לילי, לקחה את העוגה מידיה של לילי ונכנסה למכונית.
קלייר ראתה את דארק אומר מספר משפטים ללילי ואז הסתובב ונכנס לתוך מכונית.
"מוכנה?" שאל.
היא הנהנה בראשה והם נסעו חזרה. את דרך הם העבירו בשתיקה. קלייר הסתכלה על השעון ידה, השעה הייתה שש וחצי בערב.
היא השעינה את ראשה על משענת הכסא ונרדמה, כעבור כמה זמן דארק העיר אותה ואמר לה שהם הגיעו. היא הסתובבה כדי להגיד לו תודה, אך הוא הסתכל בה בהבעה מוזרה.
"מה קרה?" שאלה, נוגעת בפניה לראות שהיא לא מלוכלכת.
הוא יצא מהמכונית והיא יצאה אחריו, נכנסת אחריו לתך הבית. לפני שהספיקה להגיד מילה, הוא אחז בזרועה והוביל אותה לחדרו.
הוא הכניס אותה לתוך חדר השינה שלו וסגר אחריו את הדת ואז פנה להביט בה ושאל, מעט ברוגז, "למה לא סיפרת לי?"
"למה לא סיפרתי לך מה" שאלה מבולבלת.
"שאת לא יוצאת עם אף אחד בשנים האחרונות,"
קלייר הסתכלה עליו בהלם ואז שאלה בלחש, "אתה שמעת את השיחה שלי עם.."
הוא הנהן בראשו ואמר, "זה לא חשוב, למה לא המשכת הלאה, אחרי "שנפטרתי"?"
"כי לא יכולתי," אמרה בשקט והשפילה מבט. "כל פעם שרצתי, הפנים היחידים שראיתי היו שלך.. שלאחרי התאונה."
הוא הסתכל עליה ואמר, "אבל שבע שנים?!"
קלייר הרימה את ראשה ואמרה בכעס, "סליחה אדון מושלם, אבל לי היה קשה, אני כעסתי על עצמי שגרמתי לך כזה סבל וכל פעם שחשבתי על לעשות חיים אתה הופעת לי מול הפנים כאילו אומר, "זה מה שאת עושה אחרי שנהרגתי בגללך?","
דארק שתק וקלייר אמרה, "אל תשפוט אותי דארק, אני לא הייתי מודעת לעובדה שאתה סוכן ולי היה קשה, אז תסלח לי אם התאבלתי עלייך במשך שבע שנים!" היא הסתובבה והתחילה ללכת לעבר היציאה שלפתע דארק אחז בזרועה והצמיד אותו אליו. במשך מספר שניות הם עמדו כך, פניהם קרובים אחד לשני וללא היסוס דארק הצמיד את שפתיו לשפתיה של קלייר, התגובה הייתה מידית קלייר כרכה את זרועותיה סביב דארק בתשוקה לוהטת.
כעבור כמה שניות הם התנתקו כדי לנשום וקלייר שמעה את דארק אומר, "זה על כל שבע השנים שסבלת, יש לך אישור מלא לצאת עם מי שבא לך וליהנות עם מי שבא לך."
קלייר הרגישה כאילו חטפה סטירה בפרצוף. היא הסתובבה בחזרה ורצה החוצה, מרגישה את הדמעות חונקות אותה.


תגובות (30)

יש סיפור שני שאני ראשונה טוב הסיפור הזה יד גרם לי לדמוע או שאני פשוט פיספסתי עם העיפרון השחון תמשיכי מהר מתה עלייך יובל

12/03/2012 08:07

אעאעאעאעאעאע מווושלם!!
תמשיכייייי!!

12/03/2012 08:32

עאעאעאעאעעאעאעא למרות שאף פעם לא ראית אותי בתגובות … הסיפור שלך מהמממממממממממממממממממממם ! *~* במילה אחת ה ת א ה ב ת י ! ♥

12/03/2012 09:12

אין אין אין אין איןןן עליךךךךךךךךךךךךךך
תמשיכייי

12/03/2012 10:06

אהבתי מאד מאד ♥

12/03/2012 10:17

תודה..בלונדות! מתה עליכן!
וברוכה הבאה lera_love

12/03/2012 13:04

רק שתדעי אני בלוווונדינית ! ובלונדיייניות שוולטווות ראאאאר *~*

12/03/2012 13:49

אעאעאעא!!
בלונדה!!!!! (אוקי, הבנתי שאת שחומה, אבל ככה אני קוראת לך עכשיו חיחי)
איך… איך…?!
איך לעזאזל לא ראיתי שהעלת פרק?!
למה לא אמרת לי?!
אני עולה לקרוא!!! ייאייייי!!

12/03/2012 13:53

סיפור מדהים!! ו.. אני יכולה (בערך) להבין אותו אבל… הוא עדיין קצת מניאק חח :)
אבל גם חמודדד!
מתה על הסיפור הזההההה!

12/03/2012 13:59

ע…ע…עלה פרק..?????
כאילו, משהו נסגר איתי?????
למה אני לא שמה לב לשום פרק שעולה????
אני שונאת את עצמי!!!!!!!!!
עפההההה לקרוא.
ואני חושבת שאני גם אקרא לך בלונדה.
(תודה נטלי)
מוחעחחעחעחעחעחעעחעחעחעחעחעחעחח

12/03/2012 14:00

אעאעאעא!!
דארק הזה משגע אותי! איזה מאופק הוא! אעאע! מעצבןןןןןןןן!
פרק מטריף כמו תמיד, והפעם הזאתי אני מוכנה להבליג ולא לנסות להרוג אותך…
היי, אבל את ממשיכה גם אם אני לא אמשיך!!
אני…אני… את לא יכולה לעשות לי את זה!!
(עכשיו מגיע הקטע שאני פורצת בבכי ומבט מתחנן על פניי)
אז תמשיכי!! פליייייייייייייייז תמשיכי מהרררר!!
וייאיי,את לא מבינה איך שמחתי לראות שעשית פרק ארוך!!
תמיד תעשי כאלה פרקים ארוכים, שומעת?!
לוב יו….:)

12/03/2012 14:07

אעאעאעאעאעאעאעאעאעעעאע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אני-יהרוג-את-דארק-!!!!!!!!!!!!!!!!111
לא,לא,לא,לא,לא,לאלאאאאאאא.
כבר חשבתי שהם שוכבים לי…
פתאום הוא אומר לה את המשפט המעצבן הזה,
סבריאל, אני יהרוג אותך!!!!!1

כאילו..אני אוהבת את דארק, זה שקוף שהוא מאוהב בנשמה שמה שמה שמה
של קלייר, אבל…כזה משפט??????????
אוווףףףףףףףףףףףףףףףףףףף.
לא, אין….חכי אם אין פרק חדש כבר מחר….

אוהבת אותך ימעצבנת אחת,
אפריל:((((((((
חחעחעחעחע- אני מחורפנת!!!

12/03/2012 14:16

נמשיך נמשיך… (בעז"ה) אבל בנתיים ניתן לכן להתבשל קצת… מוחחחהההה…
תאחלו לי הצלחה מחר המתכונת בע"פ באנגלית….
חכו פרק הבא בננות..זה הולך להיות חתיכת פרק….

12/03/2012 14:52

אז קודם כל—
גועלייייית!!! אנחנו מספיק מתבשלות במזג אוויר המסריח שבחוץ (למרות שעכשיו קצת התקרר…). את חייבת להמשיך עכשיו!! פליזיפליזיפליזי!!
~מבטמתחנן~

דבר שני—
ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!!!!!!
לך יש מתכונת באנגלית, לי יש מבחן באזרחות!! (אני חושבת על להתאבד וזהו)
ואני כבר מחכה לפרק הבא, במיוחד כשאת מגרה אותנו בכוונה… רעה אחת…
אז יאללה, יבשת אותנו מספיק, תמשיכי כבר!!!!

12/03/2012 14:58

נטלי…המון בהצלחה במבחן!! אני יודעת כמה אני מתעבת אזרחות…
נמשיך..מחר בערב..רביעי…נראה..אם אני אצא עם חיוך מהמתכונת אולי תקבלו את הפרק באותו יום אם לא..חיחיחי… (הרגע רפרפתי על הפרק החדש….)

12/03/2012 15:03

סבריאל.(זה השם, נכון??)
אני כבר מתה לקרוא את הפרק הבא.
אני המשכתי כבר אבל הפרק שלי מחכה לאעשור:(.
ו..המון המון הצלחה במתכונת מחר.
מה אני אגיד לך, תנחומיי הרבים, מוחעחחעחחעחע.
סתם, סתם, עכשיו ברצינות, שיהיה לך המון הצלחה.
ו..נטלי, גם לי מחר יש מבחן באזרחות,
חחח, תארי לעצמך בסוף נגלה שאנחנו…
*באותו בית ספר*…….אעאאעאעאעא.
*באותו מחזור*….דאבל אעאעעאעאעעעאעעאעא.

חח, אני אצל דודה שלי, שומרת על הילדים שלה
כבר מהצהריים, וברוב טפשותי שכחתי לקחת איתי את החומר המחורבן
למבחן ה…וד יותר מחורבן!!!!!!!!!!!!!!!
כך ש…גם אם תאחלו לי בהצלחה..אחמ…אחמ…..
זה לא יעזור ..:(
א-כ-ל-ת-י- א-ו-ת-ה!!!!!!

12/03/2012 15:06

האמת..השם שלי לא סבריאל..זה סתם כינוי שם שיש לי..אבל תשתמשו בו לעת עתה…
מה את אהבלה? תקשרי לחברה ושבי איתה על החומר..או אם הביביסיטר קרוב לבית שלך תבקשי מאחותך או אחיך או משו מהמשפחה שיביא לך ת'חומר…

12/03/2012 15:11

חחחח טוב אז בהצלחה גם לך אפריל…
אזרחות… איזו מילה נוראית, גם לך יש מורה מעצבנת כזאת שצורחת לך באוזן ויורקת לך בפרצוף כשהיא מסבירה משהו בלהט?(אני יושבת במקום הראשון…אני לא מפסיקה לנגב את הפרצוף שלי מהרוק הגועלי שלה חחחח איכססס)
טוב, סטינו לגמרי מהנושא, בקיצור- תמשיכו שתיכן!!! עכשיו!!

12/03/2012 15:14

נטלייייייי…
זה מחכה לאישור, איזה עצבים.
ו..לא, המורה שלנו אדישה-מתה.
היא לא מסבירה בלהט.
או שאולי רק כשהיא מדברת על הצבא.(חחח, הייתה רוצה להיות בקרבי…חחחח
אני מדמיינת אותה כמו לוחמת, קורע מצחוק.)

12/03/2012 15:19

לא, נטלי האמת יש לי מורה יחסית די מתוקה..באמת!! זה פשוט אני, שבכלל לא מתחברת לנושא
את צודקת…נטלי…בתור פיצוי על הפרק של היום אני רוצה פרק נוסף…ואל תגידי שגם אני צריכה להעלות..כי עם אורכי הפרקים שלי…
ואפריל…אל תחשבי שאת יכולה להתחמק מזה בקלות כזו..ראיתי איך את מנסה להתגנב לך החוצה לאיטך!
גם את צריכה להחזיר פרק!!

12/03/2012 15:20

חחחחח נה נה בננה!
אפריל, היא תפסה גם אותך מוחעחעחע!!!
(הרגע הזכרת לי תופעה שכשאמא שלי צורחת על אחותי שטאטאה את הבית אני ועוד אחות נוספת הולכות בשקט מאחורי גבה לחדר שלנו כדי שהיא לא תגיד לנו גם לעשות משהו חחחחח!!)
ואל תתלהבי יותר מידי, אני עמוסה מבחנים השבוע, אז את הפרק הבא אני מאוד אשתדל להעלות כשיתפנה לי זמן:)

12/03/2012 15:26

היי,היי, אני לא מנסה להתגנב החוצה לאיטי…
פככככ…איזה שטויותתתתתתתתתתת.
סבריאל, אני-כבר- מתה- לקרוא-את ההמשך!
מקווה *בשבילי* שילך לך טוב מחר (חעחעחחע)
את לא מבינה, אני כאילו…יושבת
וקוראת את הפרק הזה כשבייד אחת אני מחזיקה חבילת במבה, ובייד השניה
אני על המחשב,חחח, הבמבה נפלה לי מהשקית מרוב שהייתי מהופנטת..חחח..
ואני לא אומרת את זה סתם כי אני מנסה להחמיא, נשבעת לך שכך היה:))))))))).
אוהבת-אפריל:)

12/03/2012 15:28

נטלי..לא איכפת לי..את תעכבי וגם אני אעכב..ותאמיני לי לא כדאי לך..הולך להיות קטע בין דארק לקלייר..חתיכת קטע….

12/03/2012 15:28

אז… איך היה המתכונת?
הלך טוב?
יצאת עם חיוך?
יופי, אני שמחה!!
אז זה אומר שאת ממשיכה ממש בדקות אלו, נכון?!
~מבטמתחנןומצפה~
פליזי?
אוהבת… (?)
חחחח צוחקת:)

13/03/2012 13:30

נטלי, יצאת מותשת מהמתכונת…עד שנכנסתי להיבחן..וכן, העלתי פרק בשעה 7 אבל אני מניחה שיעלו אותו רק מחר…
לא נורא?!! ;-)

13/03/2012 14:27

יייאיייי!!!!!
הם יעלו אותו היום, אני בטוחה…
אחרת חסר לאתר הזה! אני אכסח אותם חחח
סתם סתם (אני מקווה שהם לא שמעו אותי:(; )
אז אני אחכה עד שיעלו הפרקים…
אני כבר מתה לקרוא אותו!!!!
עכשיו עשית אותי מאושרת:)
לוב יו…

13/03/2012 14:32

אז סבריאל, אם העלת פרק אז כנראה המתכונת הלך טוב, לא?

13/03/2012 15:06

ברןך ה'…אבל הפרק ככל הנראה יאושר רק מחר…לא נורא…

13/03/2012 15:08

אני יהרוג אותם!!!!!
ו………
אני כבר העלתי פרק אתמול ולא אישר….
אף אחד לא יראה אותו אם הוא יעלה מחר.:(
חחחחח-לא נורא.

13/03/2012 15:22

אפריל, נטלי ושאר הבנות המדהימות שקוראות ת'סיפור….. עלה פרק 15…הוא עלה…אז…אתן מוכנות?!?!?

13/03/2012 15:32
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך