mikenk
הפרק הראשון קורן כתבה את הפרק הזה אני כתבתי ואת הפרק הבא קורן תכתוב...
עד עכשיו אהבתם????
אני מאוד ישמח עם תגיבו^__^
-N.K-

נצח בלעדייך.-פרק 2- (סיפור משותף שלי ושל korenbieber010394 )

mikenk 05/02/2013 611 צפיות 2 תגובות
הפרק הראשון קורן כתבה את הפרק הזה אני כתבתי ואת הפרק הבא קורן תכתוב...
עד עכשיו אהבתם????
אני מאוד ישמח עם תגיבו^__^
-N.K-

כשהגעתי היום לבית הספר לא יכולתי להסתכל אפילו לכיוון של רון פחדתי כל כך מה יקרה עם אני אנסה להסביר לו מה קרה והוא לא יבין???, כשראיתי את אניטה נרגעתי קצת בסך הכול היא בדיוק מה שהייתי צריכה חברה שתתמוך בי ברגעים קשים כמו אלא אניטה נכנסה איתי לכיתה הסתכלה אליי במבט זועם אמרה לי "תתביישי לך" והלכה.
לא הבנתי מה קרה אולי ספירו לה שקר עליי ועכשיו גם החברה שלי לא רוצה לדבר איתי??,כשהסתיים השיעור הלכתי אל אניטה כדי לבדוק מה אמרו עליי והיא פשוט לא רצתה לדבר איתי היא התחמקה ממני כל ההפסקה, עד שמצאתי אותה הצלצול צלצל והייתי צריכה להיכנס לכיתה.
בסיום השיעור ניק נדבק אליי ואמר לי שהוא מצטער על זה שהוא הפריד ביני לבין רון ושהוא לא התכוון, האמנתי לו אבל עדין כעסתי עליו קצת בכל זאת הוא הפריד אותי מהחבר שלי.
כשהוא הלך רצתי אל אניטה אבל בדרך קפץ עליי רון ואמר לי "אנחנו חייבים לדבר."
____________________________________________________________
הפרק הראשון קורן כתבה את הפרק הזה אני כתבתי ואת הפרק הבא קורן תכתוב…
עד עכשיו אהבתם????
אני מאוד ישמח עם תגיבו^__^
-N.K-


תגובות (2)

מגניב ^^

05/02/2013 10:15

תודה:-)
-N.K-

05/02/2013 10:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך