ניצוץ בלילה – פרק 9
ניצוץ בלילה – פרק 9
לפתע סקאיי התקרב אליי ולחש לי :
״היית מתה להיות חברה שלי״ קרץ לי.
״אני משתוקקת להיות חברה שלך, אבל זה יפריע לך בתהליכי ההתגברות שלך מהפרידה מסטפני״ הייתי צינית.
עברו כמה שניות ולא נותר לו מה לומר. חייכתי לעצמי, הצלצול הציל אותו מהמבוכה.
למדנו עוד כמה שעות והיה לי קצת קשה כי לא הכרתי את החומר, אבל פני שישבה לידי עזרה לי – היא ממש חכמה.
בסוף היום הלכתי עם פני אל החדר שלה.
למדנו שעתיים ביולוגיה ביחד והיא הסבירה לי טוב טוב עד שכל החומר ישב היטב.
לבסוף, סיימנו.
״אז..?״ נעצה בי פני את עיניים הגדולות.
״אז?״ שאלתי מבולבלת.
״מה הקטע בינך לבין סקאיי?!״ מעיקרה כמו ילדה קטנה. טוב, היא דיי קטנה. פני קפצה כיתה. היא רק בת 15 וחצי.
״מה הקטע בינינו?״ הסמקתי ..
״את אוהבת אותו, נכון?״ שאלה כשחיוך מתנוסס על שפתיה הורודות.
״פני!!״
״מה?״
״דיי כבר עם השאלות ..״
״אל תגידי לי שאת לא רואה!״
״רואה מה?״
״את באמת לא רואה את זה?!״
״את מה?״
״איך אני רואה את זה ואת לא?!״
״רואה מה?״
״כאילו את מילא אבל אני?! אני ממש ל….״
״פני אם לא תגידי לי- מה את רואה ואני לא, אני …״ קטעתי אותה.
״את מה?״ חייכה את חיוכה המקסים.
״אני.. אני אתן לך סתירה כמו שנתתי לסקאיי״ איימתי בצחוק.
״רק לא זה!!! אני אדבר!!״ צחקה.
״נו..״ האצתי בה.
״כשאתם מסתכלים אחד בשני, כמעט מתנשקים, יש בינכם להט כזה. חשמל עובר בין מבטכם, אני לא יכולה להסביר את זה. האווירה מתחממת וכולם מסביב נהיים בשקט בזמן שאתם מקניטים אחד את השני. זה נשמע נדוש אבל… אפילו אני שמתי לב שיש שם.״
״יש שם מה?״ שאלתי כמעט בלחש.
״ניצוץ״ .
חשבתי קצת על מה שפני אמרה, על הניצוץ הזה.
האם הוא באמת קיים? ואם כן, הוא ניצוץ של אהבה? אני אוהבת את סקאיי? .. סקאיי אוהב אותי?
׳אולי כן, אולי לא – מה שבטוח: אולי׳ חשבתי על מה שאמא הייתה אומרת, אני מתגעגעת.
״לילהההה!! לייילהההה!! וווהווו את שומעת אותייייי???!! לילללההה״ חלמתי בהקיץ כשפני ניסתה להחזיר אותי למציאות. וקטעה לי את קו המחשבה.
~ נקודת המבט של סקאיי ~
עברתי במסדרון והעתקתי כששמעתי באחד החדרים, של פני, מספר קריאות בקול רם. עצרתי אל מול הדלת מנסה להבין למי היא קוראת- אולי לעזרה. לאחר מספר רגעים הבנתי שהיא קוראת ללילה, אבל בכל זאת לא עזבתי את הדלת והמשכתי רציתי לוודא שהכל בסדר- בכל זאת לא מתאים לפני לזעוק ככה…
״ לילההה!!״ פני קראה לה.
״מ..מה?״ לפתע שמעתי את הקול שלה, של החדשה.
״אז את אוהבת אותו?״ בשלב הזה הבנתי שזאת הייתה סתם צעקת בנות מתלהבת, אבל נישארתי מסיבה אחרת צמוד אל מפתן הדלת. הייתי סקרן, במי לילה כבר הספיקה להתאהב?!
המחשבות מילאו את ראשי. לא ידעתי כבר מה לחשוב. לאחר שניות ספורות החזרתי את ראשי אל הדלת אבל כבר לא יכולתי לשמוע כלום, הן כנראה עברו לחדר אחר.
״פאק !!״ אמרתי לעצמי.
המחשבות שרצו בראשי לא פסקו וחלפו במהירות, אבל רק מחשבה אחת נישאר השם עומדת ולא זזה. אותה מחשבה ששיגעה אותי.
המחשבה שהבהירה לי ש:
לילה מאוהבת במישהו, ואני הייתי מת להיות אותו מישהו..
תגובות (0)