דפני ❤️
אני רוצה להודות למי שכתבה לי את התגובה, היא הייתה בונה אבל החלטתי להמשיך לזרום עם מה שכבר כתבתי. מה לעשות, אני לא מציאותית באחת בלילה (; נ.ב - לא לפחד להגיב !! (:

ניצוץ בלילה – פרק 2

דפני ❤️ 08/03/2014 719 צפיות 2 תגובות
אני רוצה להודות למי שכתבה לי את התגובה, היא הייתה בונה אבל החלטתי להמשיך לזרום עם מה שכבר כתבתי. מה לעשות, אני לא מציאותית באחת בלילה (; נ.ב - לא לפחד להגיב !! (:

ניצוץ בלילה – פרק 2

״אנחנו עוברים לגור בבית מלון״ !!! לאחר דקות ספורות שבהם הדממה ניר אתה כנצח אבא החל להתחרט..
״אם את לא רוצה אני יכול להמשיך לחפש ו..״ דיבר בקול מתנצל.
״אבא – זה יהיה מושלם״ חיבקתי אותו .
״אני כל כך שמח שאת אוהבת את הרעיון אני כל כך פחדתי שלא תסכימי״ אבא התחיל לחפור…
״לאיזה מלון?״
״מיתרי גן – עדן״
״ואיפה זה?״
״בא..מ..ר..ק..ב.. ל..ה״ מילמל משהו בלחש.
״איפה????״
״אמריקה״ !
״זה בשביל שתוכל לחפש את אמא?״ לפתע נפל לי האסימון,
״לילה – תתעסקי בעניינים שלך! אנחנו נעזוב עוד שלושה שבועות ולידיעתך חצופה קטנה- זה בשביל העבודה שלי.״ אוספי ! אז טעיתי אבל תודו שזה היה חשוד…

– לאחר 3 שבועות –
״לילה קומי!״ אבא לחש לי.
״מה השעה?״ שאלתי בפיהוק.
״שבע בבוקר, נחתנו!״ חייך לרווחה.
״ממממממ..״ התמתחתי ״אני ממש מתרגשת!!״ אבא לא נתן לי לראות את התמונות של בית המלון, הוא רצה שזאת תהיה הפתעה /-: .. אבל הוא סיפר לי שהחדר שלנו יהיה בגודל של קומה, יהיה לנו זוג חדרי שירותים, סלון, מטבחון, אמבטיה ושני חדרי שינה. הוא הבטיח שאני אתלהב, אף פעם לא הייתי באמריקה ובטח לא במלון 4 כוכבים שם , אני ממש מתרגשת!!!

סוף סוף המונית הגיעה, המבנה מבחוץ היה יפה מאוד, אבל האמת היא שדיי חלמתי לי על מלון יוקרתי כזה כמו בסרטים שהכל שיש וזהב. זה לא היה זה אבל הוא עדיין היה גדול ויפה.

סוף סוף הגענו לחדר שלנו!
אבא בכוונה עשה כאילו הוא איבד את המפתח אז חטפתי לו אותו מהיד והתפרצתי פנימה.
״אומייגד״ הייתי בשוק, הכל היה כל כך מודרני ומגניב. אהבתי את הלוק! ישר רצתי לאחד החדרים, הוא היה סגול, לבן ושחור. חדר מושלם! ״אני רוצה את החדר הזה״ אמרתי ישר. ״חבל, הוא שלי״ אבא אמר. ״מה??״ התבאסתי. ״סתם סתם..״ חייך. ״חהחה מאוד מצחיק״ סיננתי. אחר כך ראינו את שאר הקומה. ״נו מה את חושבת? אבא היה מבסוט מעצמו.״ חיבקתי אותו חזק ואמרתי ״מוווושלםםםםםם״ !!!! מרוב התרגשות התחלתי לקפוץ במקום. ״לילה תירגעי, אל תתלהבי כל כך. את יודעת שזה רק זמני כן?״ אבא בחן את מבטי המאוכזב. ״לילה, אל תגידי לי שבאמת חשבת שנחיה כאן לנצח, נכון?״ אבא נראה מודאג. ״לא לנצח אבל עד שאני אתחתן או משהו..״ אמרתי בציניות למרות שהייתי דיי מאוכזבת. ״אני לא רוצה להעציב אותך אבל אני רוצה להבהיר שזה רק זמני, אנחנו לא נהיה פה יותר משנה וזה עוד ממש מוגזם! חוץ מזה, עוד חודש החופש הגדול אבל את בכל זאת עד אז תצטרכי ללמוד, יש פה מועדונית למידה. את תלמדי שם ואם תצטרכי חיזוקים תמיד תוכלי לקרוא לי ואני אעזור לך״ אבא נשם לרווחה אחרי הנאום המוגזם הזה.
״אוףף..״ נאנחתי.
״מה אוףף?״ שאל.
״הכל אוףף״
״אוף שמוף, את לא חייבת להתחיל ללמוד היום אבל החל ממחר.״
״מחר שבת״
״בגלל שאני רחום ורק בגלל זה אני מחליט לתת לך עוד יום, הכל מעוד יומיים״ קרץ לי אבוש.
״אוי אבוש…״ ההומור המוזר שלו ממזמן כבר לא מצחיק אף אחד.
״תעזרי לי לפרוק?״ אבא שאל והתחיל לפזר את התחתונים שלו.
״אני אלך לעשות סיבוב״..

הלכתי ללובי ולקחתי משם עלון עם כל הפעילויות שיש במלון, כלום לא ממש הסעיר אותי.
אך עיני נצצו כשראיתי את…


תגובות (2)

אני במתח!! תמשיכיייי!! מהמם בנתיים :)

08/03/2014 01:22

תמשיכי!!!!!

08/03/2014 01:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך