ניסוי ותוצאה פרק שלישי
אני לא יודע אם לנזיד בשר יש יכולות קסומות, אבל כשהתעוררתי בלילה כבר זכרתי הכל: השם שלי הוא קונור דיריקס. הייתי חייל בחיר במחתרת ההיברידים הצפונית, מכאן ההרגלים המשונים שלי, לפני שלושה ימים לפי הערכתי, אני ושניים מחברי יצאנו לפעולת חבלה בבני האנוש, שמטרתה הייתה לשחרר שבויים היברידים שנלקחו על ידיהם ולהשיבם הביתה. לצערנו, בני האנוש חזו את הפעולה מראש וחיכו לנו בשדה הקרב. ידידי פרנק, נדקר ונהרג ואני וטיילר נלקחנו בשבי בגלל היותנו חיילים בחירים. למזלנו, לא הספיקו לחקור אותנו בעינויים או משהו, לפני שחברי המחתרת הדרומית של ההיברידים הקסומים והנדירים הגיעו להציל אותנו. טיילר הוא אחי הגדול. הוא הגיע בבטחה ונמסר לי שהוא מתכנן פלישה נוספת אם חברי המחתרת הבכירים. זה תמיד היה ככה. אנחנו ההיברידים נוצרנו בגלל תאונה. ניסוי מדעי שיצא משליטה. אנחנו הכלאה בין חיה לאדם. חלקנו חיות רגילות כמו סוס או חתול, שיכולים להתבסס במחתרת המערבית ולעזור בדברים קטנים ונוחים. יש גם את הפילים הג'ירפות, הגנואים והקרנפים שגרים במחתרת התיכונה באפריקה שם הם יכולים לחיות בתנאים שלהם ולהילחם במגרש נוח. במחתרת המזרחית חיים רוב יצורי המים, יש שם אפילו חצאי אצה (יצורים מזוויעים אם תסלחו לי) שיכולים לחפור תעלות מים או בסיסים תת מימיים ולגור בהם בלי בעיות של לחץ אוויר או בכללי צורך באוויר. המחתרת הצפונית שייכת לטורפים הגדולים: אריות,נמרים,זאבים, הם כוח ההתקפה הראשי. מחבלים בכל משלחות החיילים הגדולות. וכמובן, המחתרת המסתורית מכולן: המחתרת הדרומית. יצורים קסומים. שמעתי שאפילו יש להם היבריד שהחצי השני שלו הוא חיה שיכולה להשתנות לכל דבר. אף אחד כמעט ולא שומע מהם. הם נעים כל הזמן. בלתי נראים. מוגנים יותר מכולנו אבל לא מוכנים להגן עלינו. רובנו שונאים אותם. חושבים שהם מפונקים ואנוכיים. אבל לא יכול להיות שקבוצת אנשים מפונקת ואנוכית תציל עשרה היברידים (ככה אמרו לי) כלואים בלי שום סיבה הגיונית. אני מודה שגם אני שנאתי אותם עד לא מזמן. אני מבחין במראה ארוכה ומלבנית בקצה האוהל. אני קם בזהירות ומתנודד לכיוונה. כשאני מביט בבואה מה שאני רואה מדהים אותי.
תגובות (1)
לא הבנתי, הוא נמצא אצל ההיברידיים האלה או לא?
ומה הוא ראה שהטריד אותו?
מלבד זה, סיפור טוב.