משפחה בין כוכבים: פרק 10: צדק מתחתן ?! שוב ?!
מאדים ואני ישבנו בבית ופתאום צדק נכנס בהתפרצות והתחיל לדבר אלינו בהתרגשות.
"היא הסכימה !" הוא אמר. "מי הסכימה ? למה ?" שאלנו אותו יחד באי הבנה.
"אורנוס, טיפשונים !" הוא אמר. "היא מתחתנת איתי, החתונה בעוד שלושה ימים !"
"מהההההה?!?!?!" שאלנו אותו יחד בצעקה. "סתם ככה החלטת להתחתן עם אורנוס ?! אתה הרי נשוי לשבתאי !" "אה, כן, שבתאי. בימים האחרונים הבנתי שהיא לא הטיפוס שלי. אנחנו פשוט לא מסתדרים". הוא ענה. "סתם ככה בעוד שלושה ימים אתה מתחתן? ורק עכשיו אתה מודיע לנו?!" שאל אותו מאדים. "כן, רק לפני שלוש דקות היא אמרה לי שהיא תיקח אותי". הוא ענה.
"שבתאי יודעת מכל זה? אתם בכלל התגרשתם? היא ידעה שאתה מנהל רומן לאורך כל הזמן הזה"? שאלתי אותו.
"אהה… לא." הוא ענה. מאדים ואני הדבקנו את היד לפרצוף שלנו בחבטה בידיעה שזה עומד להיגמר באסון. "היי" הוא אמר. "הרי יודע שצדק תמיד צודק, עזבו אותי לנפשי !" הוא אמר והלך משם.
"מאדים, אני מכיר את שבתאי, לא רק שהוא אסבול ממנה עכשיו, אלא כולנו !" אמרתי לו בפחד.
פחדנו מדי ללכת לדבר על זה עם שבתאי אז במקום זה הלכנו לבית של אורנוס כדי לנסות לשכנע אותה שצדק לא מתאים לה.
פתחתי את הדלת ושם מצאתי אותה שוכבת לה ומצחקקת. "אורנוס…?" שאלתי.
"כן, אהובי..? בוא הנה וחבק אותי !" היא ענתה. "היא משוגעת לגמרי" לחשתי למאדים.
"לא, היא פשוט חולת אהבה. היא לא תתייחס לשום דבר שתשמע ותמשיך לפנטז על צדק.
זה מאוד שכיח אצל ענקי גזים" ענה לי מאדים חזרה בלחישה.
אז המשכנו לדרכנו וויתרנו. מי יודע איך שבתאי תגיב, מה יהיה ?!?!
למחרת בבוקר, כשאכלתי ארוחת בוקר – שמעתי צרחה איומה:
"מהההההההההההההההההההה?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
אתה נוטש אותי ?!?!?!?! ועוד עם החברה ה-כ-י טובה שלי ?!?! אתה פשוט דוחה !!!" היא צעקה.
אחרי שלוש שעות בערך זה נגמר, ובסוף פשוט שמענו אותה בוכה.
בטקס הגירושים, צדק העניק לשבתאי את אחת מירחיו אשר היו מובטחים לה במקרה של גירושים.
היא אכלה אותו מיד. והמשיכה לבכות.
ביום החתונה, הלכתי עם מאדים ונוגה ( זה עוד לא ברור, ברצינות ? ) רק שפעם גם חמה באה איתנו. שבתאי נשארה בבית מכוון שלא יכלה לראות את זה, ובנוסף – גמרה את מערכת היחסים בינה לבין אורנוס אשר 'בגדה' בה.
כמו פעם קודמת – הכל היה משעמם ולאורך כל הדרך ידענו שאנחנו עומדים לסבול בימים הקרובים.
לסבול מאוד.
הטקס נראה בערך ככה: "צדק, האם תיקח את אורנוס לאישה ?" "כן".
"…אורנוס, האם תיקחי את צדק להיות בעלך?" "אהובי… אני אוהבת ארנבים…!!"
היא עדיין חולה האהבה. מוזר מאוד ששבתאי לא הייתה ככה, הרי גם היא ענק גז.
חזרנו הביתה ושמענו את שבתאי צורחת לעצמה, היא סובלת מפיצול אישיות. ממש סובלת.
אנחנו רק נחכה לראות מה ייקרה…
המשך יבוא…
תגובות (7)
גם לי יש סיפור חדש, לאלו שקוראים את התגובות האחרונות.
ממש יפה!!!!!! מצחיק!!!!
תודה רבה לך קינדר בואנו צ'אן !!!
צדק תמיד צודק ! או שאולי לא…?
אולי שבתאי התאימה לו יותר? אתם חושבים שהיא תחזור אליו?
אורנוס נראת מאושרת איתו, יותר נכון משוגעת.
היי, סהר! המשכת :)
חחחח, מסתבר שצדק לא תמיד צודק.
אורנוס משוגעת. ולמה שבתאי אוכלת את כל הירחים??
מה נסגר בסיפור ההזוי אבל המצחיק הזה???
מחכה להמשך :)
הרג אותי המשפט "זה שכיח אצל ענקי גזים". (זה אומר שגם דניאל דהן חולה אהבה ומפנטז?).
הרג אותי גם "אהובי… אני אוהבת ארנבים!".
סהר – אתה ממש ממש אדיר. אה ואני משוכנע שהיא אוכלת את הירחים שלה בשביל לפצות על העלבון.
לא, מאז ומתמיד שבתאי אהבה לאכול את הירחים שלה.
מסתבר שלא רק אורנוס משוגעת. דרך אגב – שמתם לב שאורנוס השתגעה גם בפרק 7?