כן, הכותרת לא לגמרי מתארת את העלילה בחלק הזה של הפרק, אבל הפרק הזה מדבר כולו על האהבה של כדור הארץ לנוגה, וכדור הארץ לגמרי לא מבין למה נוגה דחתה את ההצעה שלו. כדור הארץ מתוסכל עכשיו, קצת קשה לא לשים לב, אבל אל תדאגו, אני מבטיח לכם שרק טוב יעלה בגורלו של הכוכב האהוב שלנו. מקווה שאהבתם, שאר הפרקים יחלו להיות מצחיקים יותר, ובעלי עלילה רחבה יותר.

משפחה בין כוכבים: פרק 1: צדק מתחתן חלק ב'

22/09/2011 629 צפיות 11 תגובות
כן, הכותרת לא לגמרי מתארת את העלילה בחלק הזה של הפרק, אבל הפרק הזה מדבר כולו על האהבה של כדור הארץ לנוגה, וכדור הארץ לגמרי לא מבין למה נוגה דחתה את ההצעה שלו. כדור הארץ מתוסכל עכשיו, קצת קשה לא לשים לב, אבל אל תדאגו, אני מבטיח לכם שרק טוב יעלה בגורלו של הכוכב האהוב שלנו. מקווה שאהבתם, שאר הפרקים יחלו להיות מצחיקים יותר, ובעלי עלילה רחבה יותר.

עמדתי מול נוגה, אני לא יודע מה לומר… אני מתבייש ומתרגש כל כך…
"היי" אמרתי לה. "שלום ארץ, מה נשמע?" היא שאלה אותי.
"הכל מצויין, יש לי שאלה לשאול אותך" אמרתי.
"אנחנו ידידים כבר זמן כה רב, תראי, אני מאוד מחבב אותך ומזדהה איתך, חשבתי לי.."
"אתה רוצה שנהיה חברים?" היא שאלה אותי.
"כן! בדיוק! מה את אומרת?".
פתאום קלטתי פרצוף מובהל וחסר ביטחון מצידה.
"מה, את לא מחבבת אותי?" שאלתי. אני כמעט בטוח שזה לא נכון, אני לא יודע מה קרה לה.
"לא… אבל… אני לא רוצה להיות חברה שלך ארץ".
הליבה שלי התפוצצה ברע. שלטתי בעצמי, עוד לא בכיתי.
"אבל.. למה לה?" שאלתי אותה. "אני לא טוב בשבילך?"
"זה לא זה" היא ענתה. "זה פשוט… העובדה שאתה שונה משאר הכוכבים. שונה לחלוטין.
אני לא בטוחה שאני רוצה להיות חברה של מישהו כל כך שונה, אני לא יודעת למה… זה לא מרגיש לי נכון. אני מאוד מחבבת אותך ארץ, ואני יישמח להישאר להיות ידידה טובה שלך, אבל זה לא יילך.."
טוב, בחלק הזה אני כבר בכיתי. גשם כבד מאוד מלווה בסערת רגשות, הוריקן, התמלה בתוכי.
למה זכיתי להיות שונה מכולם? הרי אני לא נהנה מזה!
כל שאר היום הייתי מתוסכל. רק על נוגה אני יכול לחשוב.
אומרים שאם אוהבים מישהו מאוד אז נותנים לו ללכת. אבל אני יודע שנוגה זקוקה לי.
אני לא מתייאש! עודדתי את עצמי. יום יבוא והיא תרצה להיות חברה שלי.

והנה צדק ושבתאי עלו לחופה, הירחים שלהם שמשו כשושבינים, אחד מהם אפילו מחתן בניהם !
בנתיים הסתכלתי על נוגה במבט מאוכזב, מתוסכל. זה גם המבט שהיא החזירה לי.
מהחלק הזה אני כבר לא זוכר הרבה, כל הזמן רק חשבתי עליה, הסתכלתי עליה. נוגה.
"אתה רשאי לשנק את הכלה" שמעתי. מה? כבר?
שאר היום היה כולו חגיגות וריקודים. כמה שמחו שסוף סוף הם מחותנים.
אני היחידי שהיה עצוב באותו היום. חשבתי רק על נוגה. ואז התסכלתי עליה, גם היא נראתה לי עצובה.
מה זה אומר בדיוק? שלעולם לא נהיה יחד?
אני כולי בתוך חידה גדולה, אני מקווה שהסיוט הזה יעבור והיא כן תרצה אותי.

המשך יבוא…


תגובות (11)

ראשון!.
מזל טוב לסיפור הראשון שלך סהר!. תמשיך!. אני כבר מחכה להמשך!.

22/09/2011 08:19

בקר טוב סהר
מצטרפת לברכות של Estonian וורוצה לומר לך שהסיפור ממש נפלא ממש 100המם תמשיך כי אני ממתינה בציפייה.

שבת ברוכה בקי ♥♥

23/09/2011 01:39

תודה רבה על העידוד, אחרי הבדיקה של הסיפורים – יתווספו עוד 4 חלקים.
אני מאוד נהנה לכתוב את הסיפור הזה והכי כיף לראות שאחרים נהנים ממנו.

23/09/2011 06:11

אהבתתי : )
אני לא אגיד לך להמשיך כי תכלס.. כבר המשכת חחח ועכשיו אני רק קוראת את כל כל כל הפרקים מההתחלה … אני אתכתוב תגובה אחת ארוכה בפרק האחרון שהעלת:)

28/09/2011 02:37

רואה סהר? אוהבים אותך!.

28/09/2011 02:46

זה ממש יפה….
כל הכבוד לך שהצלחת לצאת ממסגרת ה"קיטשי"..
אני עדיין תקועה בפנים…
יש לך כתיבה ממש טובהה!!!
וגם אני לא יגיד לך להמשיך, כי המשכת….

11/10/2011 09:36

מוחעחעחעחע!!! אני עומדת לפתוח קבוצה בפייס בשביל הסיפור הזה!!!

08/11/2011 06:29

לא, לא…
בבקשה לא.
אני לא סובל פייסבוק.
פייסבוק = השטן בהתגלמותו.

08/11/2011 06:41
n

טעות סהר….
פייסבוק=יותר גרוע מהשטן בהתגלמותו……!

08/11/2011 06:44

תומר – לעולם לא חשבתי שאתה עד כדי כך צודק !!!
זה גאוני !!!!!

08/11/2011 06:57
n

פייסבוק יותר מסוכן מהיכחדות כדור הארץ….
ויותר מסוכן מהיכחדות הגלקסיה!!!
מוחעחעחעחע ואם זאת-אאאאאאאאאההההההההה

08/11/2011 07:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך