משחקי הרעב-ההתחלה.הקדמה+הרשמה.

DemonSlayer 04/10/2013 1133 צפיות 21 תגובות
^_^

מדינת פאנם היא מדינה שבה יש 13 מחוזות שונים.
סיפורינו מתרחש במחוז 12 אחרי כמה שנים קטניס מתבגרת.גילה עכשיו 23.
היא נשואה באושר לפיטה ושניהם גרים ביחד בשכונה של העשירים.
יום אחד הכל משתבש.המשחק כולו משתבש ברמה אכזרית.
הקפיטול אינו דואג לאזרחים שלנו.היו דיבורים על מרד נוסף על הנשיא סנואו.
האם הוא יתקיים..?
——————————
היי,שמי תום מקינסון(בקיצור זה מק).
גילי הוא 15 והשנה זו השנה השלישית שאני משתתף בטקס משחקי הרעב,ואף עלול להיבחר.
מאותו יום שקטניס התנדבה במקום אחותה פרים,התחלתי להעריץ את קטניס.
בעיניי היא מדהימה.
היו לנו לא מעט שיחות ואף היא יצאה איתי להביא קצת בשר ציד למשפחתי.
שני הוריי מתו בתאונה מצערת במחוז,יחד עם אביה של קטניס.מאז אחי הגדול מטפל בי.
הגיע היום לטקס ה״אסיף״של משחקי הרעב.
כולנו התלבשנו בחולצות לבנות והתאספנו בשני קבוצות,אחת לבנים והשנייה לבנות.
והנה,בחרו לנו אישה חדשה שתקריא את שמותינו.
והנה היא קוראת.
״תום מק!בוא הנה,עלה לבמה.מהמחוז שלך תגיע גם..״.

והנה ההרשמה.
שם מלא.(וכמו כולם,לא שמעון או גדעון או קקי כזה.עדיף שמות אמריקאיים כמו ג׳ף.)
גיל-עד 14.
מראה.(תעשו מה שבאלכם,אני לא שופט.)
הסיפור שלו.(תעשו מה שבאלכם,לא שופט.)
אופי.(את זה אני כן ישפוט,כי מישהו מושלם אין בסיפורים שלי.)
ומה הוא אוהב לאכול(סתם סתם..)

טוב..שיהיה לכם בכיף.


תגובות (21)

שם מלא:לוסיל פרוסט.
גיל:14!!
מראה:השיער שלה שחור במקור, אבל היא צבעה אותו לתכלת בהיר מאוד, עיינים חומות כהות
הסיפור שלו: אין לי רעיון XD
אופי: אדישה, לא נחמדה במיוחד, עצלנית
ומה הוא אוהב לאכול: מרשמלו. שליטעעעעעע.

04/10/2013 12:06

^___^ו…אין מרשמלו בפאנם.סתם^_^

04/10/2013 12:07

שם מלא: הילי סטיילילסטו ( בקצר סט )
גיל: 14
מראה: שיער שחור עם עניים אפורות יפה אמיתית !
הסיפור שלה: הוריה מתו ממחלות בדרך, והיא עברה דרך ארוכה כדי להגיע לאמריקה ( עם אני צודקת שזה באמריה )
אופי: ילדה כעסנית, טיפה אבל ממש אבל ממש טיפה רומנטית, רגישה מעט מאוד,
לא נחמדה. ( מקווה שאתבל >< )
מה היא אוהבת לאכל: צמחונית במיוחד, אוכלת רק עוף וזהו.
תבחר אותי!!! >< >< >< ><
כי עם לא אני מביאה את חמישיית הרוצחות ( האלפקות שלי )
לרצוח אותך!!!!!

04/10/2013 12:11

שם: ג׳וליה אוולין (בקיצור ג׳ול)
גיל:15
מראה: שיער חום כהה ועור חום בהיר שזוף. עיניים חומות שמשדרות חום, ריסים עבים וארוכים, שפתיים קטנות ומלאות.
הסיפור שלה: ילדה למשפחה בקו העוני של מחוז 12. יש לה 10 אחים קטנים, היא האחות הבכורה, ובתור האחות הבכורה היא צריכה לעזור לאמה לפרנס את המשפחה. אבא שלה מת על ידי אוכף שקט שצלף בו למוות כי הוא לעג לו, (זה קרה כשהיא הייתה בת 10 והיא הייתה היחידה במשפחה שהייתה עדה למותו) מאז אותו יום ג׳וליה מפחדת לעשות משהו שבניגוד לחוק, אבל היא עושה ככול
שביכולתה לעזור לאמה בעבודתה בחנות (חנות בגדים, אולי) ובנוסף היא שרה בhob (שחכתי איך קוראים למקום הזה, אני קראתי את הסיפור באנגלית) כדי להתפרנס, מקבצת נדבות.
אופי: ילדה שקטה לרוב, מעולם לא דיברה עם אף אחד בבית ספר, אבל הדבר היחיד
שהיא עושה שבכך מכירים אותה, הוא שהיא שרה. היא קשוחה יותר ממה שהיא נראית, ועובדת חזק כדי לשרוד, לפעמים יכולה להפתיע, אבל עדיין הטראומה שחוותה מקשה עליה להיות אמיצה. (אם תבחר בה בתור דמות אני מקווה שגם תפתח אותה רגשית, ושאם הזמן היא תהפוך להיות אמיצה וחזקה)
אה! והדבר שהיא הכי אוהבת לאכול זה לחמנייה טרייה עם צימוקים וריבה ^•^ חוחו סתם צחקתי.
מקווה שעזרתי ^^ אני ללא ספק אעקוב אחרי הסיפור!

04/10/2013 12:13

תסתמי.לי יש אלפקה מעופפת ומנצנצת שמפליצה שוקולד.ואני אבחר אותך.

04/10/2013 12:13

ולבת אלים,המקום הזה זה איפה שאוכלים מרק,אצל הזקנה הזאת.יש לי את הספר ואני יקרא אותו.תודה.

04/10/2013 12:15

ואתם מאוד תמימים.קייטי,זה לא משנהאת מי אני אבחר כי כולם ילחמו על חייהם אבל בכל זאת אני אבחר אותך ואני יביא אתהאלפקה המעופפת והמנצנת שלי שמפליצה שוקולד.

04/10/2013 12:17

ושחכתי להוסיף משהו אציל הסיפור של הילי!!
המשך סיפור:
הילי יודעת להלחם.
והיא נבחרה למשחקי הרעב! XDXD
עא וההורים שלה בדיוק בהתחלת הדרך אל אמריקה
אז כל הדרך עד אמריקה היא עברה לבד במסעות.
ולחימה.
והיא מתאהבת בתום..
איפו שהוא באמצע\התחלת\בסוף הסיפור ( את בוחרת )
אף אחד לא מחבב אותה אף פעם
אז את כל רוב הזמן היא מבלה בליהיות לבד או בהתאמנות לחימה.

04/10/2013 12:20

אני שונא אותך.אני בן!!מה קשה לקרוא את השם!!איפה לעזאזל תמצאי ילדה שקוראים לה דארק גוסט?!באמת…עצוב לי מאוד.ובסדר.

04/10/2013 12:22

עא ואפשר להביא את אמריה האלפקה הרוצוחת שלי שיש לה סכין שמפליצה דם?
( נכנס לה דם למערכת ההפלצות בטעות כשהיא רצחה את האלפקה של ילד מהכיתה שלי ^^ )

04/10/2013 12:22

אוווו משחקי הרעב!!
אני רוצה להיות מהמחוז של תום!
ואם לא אז ממחוז 4.. כן התחברתי מאוד לפיניק *~*
שם- גרייס ג'יימסון
גיל- 14
מראה- עיניים חומות כהות, שיער שטני ארוך וחלק, גובהה ממוצע והיא רזה. בדרך כלל שיערה אסוף בקוקו גבוה.
הסיפור שלה- איבדה את אחיה הגדול במרד נגד הקפיטול (זה שקטניס הובילה). היא תמיד דיברה איתו על הכל והוא היה היחיד שהבין אותה, אז כשהוא נהרג היא שקעה בדיכאון עמוק. שונאת את הקפיטול כמו שלא שנאה דבר מעולם. תחכה להזדמנות הראשונה בשביל למרוד שוב. כרגע היא הבת היחידה במשפחה אבל אמה בהריון, היא ואביה הם אלה שדואגים לפרנסה. גרייס ואביה עובדים בחנות תרופות.
אופי- מאוד חכמה ואסטרטגית, אוהבת לדעת עוד ותמיד תשאל שאלות ותסתקרן. מאוד מופנמת מאז מות אחיה, אוהבת להביע את הרגשות שלה בציור. מתעצבנת מהר ואוהבת להיות לבד. לא אוהבת לעבוד בצוות ומעדיפה לעבוד לבד, תעשה הכל כדי לשרוד.
מאכל אהוב: פיצהה!! xD
אה ו… לא הבנתי איך המשחקים חזרו? הרי הם אמרו שלא יהיו עוד משחקים אחרי שסנואו מת…. אז איך המשחקים חזרו? 3:
בכל מקרה, תמשיךךךךךךךךך!!!! ^-^

04/10/2013 12:23

וסורי אני מגיבה ברוב הסיפורים לילדות אז סורי….
אל תרצחי אותי O,O

04/10/2013 12:23

תרצח*

04/10/2013 12:23

-___- אני שונא אותך.שנאת מוות.

04/10/2013 12:24

חחחחח אמ… סליחה להפריע, אבל דארק גוסט, תרצה שאעשה לך עוד דמות? כי יש כאן מחסור בבנים. אולי בן ממחוז אחר? גיל מסויים שתרצה? אני אוהבת ליצור דמויות
חיחי התעלקתי על הסיפור שלך. ~עלוקהעלוקה~

04/10/2013 12:24

בכיף ^__^

04/10/2013 12:35

שם: אינגריד(אינגה) אבלון. Ingrid Revlon
גיל:16
מראה: שער חום עם פוני שתמיד נאסף בעצמה פשוטה. עיניי איילה ירוקות. שפתיים דקות. עור מעט שחום עם נמשים. גובהה ממוצע. רזה.
הסיפור שלה: אין לה סיפור. היא יודעת מעט עליו. היא יודעת שאביה נרצח עקב אמירת גנאי על הקפיטול. היא חייה עם אימה עד גיל 10. לאחר מכן אומצה על ידי דודתה וחייב איתה עד היום.
אופי: יש לה עין טובה, היא לא חושבת פעמים,
ערמומית, תחמנית, חסרת רגשות, היא זריזה לכןטובה בתיפוס וריצה אבללא יודעת לשחות.
היא חסרת ביטחון ולא נוהגת לדבר הרבה,
למרות שיש לה זיכרון צילומי היא חולה באלצהיימר(מחלת השכחה ) כאשר מלנסות ללחץ או שהיא לא יודעת מה לעשות היא שוכחת.
יש לה התקפי אסטמה קצרים וחלשים כמה דקות לפני התקף השכחה לכן היא מנסה לכתוב לעצמה דברים חשובים ולהגיע למקום בטוח.

04/10/2013 12:40

שם: לוק בדיל
גיל: 16
מראה: שיער שחור פרוע, זיפים קוצניים ועיניים כחולות, הוא לוקח סמים ולכן העיניים שלו אדומות ויש לו שקיות מתחת לעיניים. יש לו ריח של סיגריות. לא אכפת לו מה הוא לובש
הסיפור שלו: אבא שלו נהג להכות את אימו מאז והיה ילד קטן, יום אחד אבא שלו נרצח מסיבות מסתוריות (לא ידוע מי הרוצח) אמא שלו נהייתה חולה בשחפת ימים אחדים לאחר שאביו נרצח. לוק מאז היותו בן שתיים עשרה התאמן ושמר על כושר. הוא עבד במיוחד במשך כל השנים כדי להיות מוכן אל משחקי הרעב, במשך שנים על גבי שנים הוא חלם להיות בזירה ולנצח. הוא מתפרנס בתור סוחר סמים, אבל הכושר הגופני שלו טוב.
הוא מטפל מאז ומתמיד באמא שלו. (תחליט אתה באיזה מחוז הוא יהיה לא אכפת לי)
אופי: קשוח, יודע מה הוא רוצה, בוחר מטרה ומסתער עלייה. הוא משתעל הרבה.
יאי!! עשיתי עוד דמות חח

04/10/2013 12:49

שם: מדיסון ריד
גיל: 13
מראה: תלתלים חומים שגולשים לאורך כל הגב, עיניים חומות בהירות שיכולות "להפנט" כביכול. היא בדרך כלל לבושה בבגדים עדינים אבל היא מתנהגת כמו פריקית ברמות.
הסיפור שלה: אח שלה התאבד כי הוא עבר בריונות וסחיטה בבית ספר. הוא היה היחיד שהבין אותה. מאז, היא נכנסה לדכאון והתחילה לחתוך וגם ניסתה להתאבד, ולהרעיב את עצמה.
אופי: דכאונית, קשה להכנס ללב שלה, היא מעופפת מאוד ומכורה פשוט למוסיקה. אם תכנס ללב שלה, אתה בר מזל- היא יכולה להפוך אותך לטיפוס הכי מיוחד. שקטה מאוד, אבל תופסת הרבה תשומת לב, למרות שהיא לא מבקשת אותה.

04/10/2013 15:36

שם:איזבלה מור
גיל:15
מראה:שיער מתולתל מאוד וארוך מאוד בצבע חום שחרחר,עיניים כחולות אפורות שמשתנות לפי מה שהיא לובשת (לי יש כאלו ;) ) לבושה בשחור שחור שחור,רזה,לא גבוהה ולא נמוכה.
הסיפור שלה:כול המשפחה שלה נהרגה כשהיא היתה קטנה והיא שנה שלמה גרה ברחובות עד שמישהי שגדולה ממנה בחמש שנים החליטה לגדל אותה ועכשיו הן כמו שתי אחיות.
אופי:מאוד מתגוננת ומשתדלת לא להיפתח ולא לסמוך אל אנשים,דיכאונית,שונאת את זה שיש לה חולשות,פחדנית אבל לא מראה את זה,קל מאוד לשבור אותה וגם את זה היא שונאת.
היא הכי אוהבת לאכול:את הלבבות של האויבים שלה…..
מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחחחעחעחעחעחעחעחעח
לא….סתם…
;)

04/10/2013 23:43

שם: אלכס גונס
גיל: 14וחצי
מראה: שער חלק וארוך בצבע חום עם גוונים זהובים עניים ירוקות רזה וגבוהה
סיפור: אמא שלה נפטרה בלידה ואבא שלה הפך להיות חולה אחרי המוות אז אלכס היתה צריכה לטפל בו לבד
אופי: לא נפתחת לאנשים, מתגוננת, דואגת לאנשים אחרים, לב רחב, נפגעת בקלות אבל לא מראה את זה, המוזיקה משפרת לה תמיד את המצברוח וזה מקום המפלט היחיד שלה כשהיא עצובה או נפגעה

09/12/2013 08:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך