Liel 0_o
אשמח להערות או הארות.. כל דבר יעזור , אני די חדשה וזה הסיפור הרביעי או השלישי שאני כותבת ואני אשמח לעזרה , להצעות או כל מיני. אם תרצו שאני אמשיך את הסיפור תכתבו בתגובות , תודה :-)

מקום בגן עדן – הקדמה

Liel 0_o 02/08/2014 682 צפיות 5 תגובות
אשמח להערות או הארות.. כל דבר יעזור , אני די חדשה וזה הסיפור הרביעי או השלישי שאני כותבת ואני אשמח לעזרה , להצעות או כל מיני. אם תרצו שאני אמשיך את הסיפור תכתבו בתגובות , תודה :-)

מקום בגן עדן

הקדמה:
שלום לכולם , לי קוראים ליאן. אני בת 18 , יש לי עיניים בצבע טורקיז ושיער ארוך חלק בצבע חום בהיר.
אבא שלי נפטר כשהייתי בת 5 ואני גרה עם אמי.
היא משתדלת להגן עליי ככל האפשר. אבל רואים שזה קשה לה מדי.
אני ילדה מתוסבכת ועברתי הרבה קשיים בחיים. אני שונאת להסתכל לאנשים בפנים ולראות איך הם מרחמים עליי. אני לא פחות טובה מהם. לפחות ככה אני מאמינה. אף אחד אחר לא מאמין בי.
״היא אף פעם לא תצליח ״ ״ היא יותר מדי מתוסבכת״ ״ההתנהגות שלה עוברת כל גבול״ זה מה שאני צריכה לשמוע מדי יום. אי פעם הם ניסו לחשוב איך זה להיות במקומי?? הם לא מבינים כלום.
להם הכל מגיע בקלות והם עדיין לא מעריכים את זה.
אני די מנודה בכיתה בגלל שאני די מתוסבכת. אבל מי שיודע להסתדר איתי , מגלה ילדה אחרת ממה שאני בכיתה.
יש לי רק חברה אחת , קוראים לה ליעם.
שנינו ״המוזרות״ של הכיתה. בגלל שאנחנו שונות אנחנו מוזרות. איזה גועל.
אבל אפשר להבין אותם. אולי גם אני לא הייתי מתחברת עם ילדה אחת משוגעת ועוד אחת שהיא קצת שונה ממני.
אז למה אני קוראת לעצמי משוגעת אתם שואלים?? אני אספר לכם. הכל התחיל כשנולדתי.
הייתי תינוקת חמודה כמו כל תינוק בן יומו.
כל הזמן הייתי צוחקת ומחייכת , כך אומרים ההורים שלי.
כמובן שזה נחשב לדבר טוב שאני צוחקת ולא בוכה. אבל הם חשדו .
בבית חולים בדקו וראו שהגלי מוח שלי גבוהים יותר משל תינוק רגיל.
זה הלחיץ את ההורים שלי אבל לא היה להם דבר לעשות בנידון.
כשהייתי בת חמש , נסעתי עם אבי באוטו וקראה תאונה. אבי נפטר ואני יצאתי מזה בנס. רק עם כמה שריטות בגוף ושריטה אחת בולטת בעין. ממש בתוך העין.
חשבו שזה יעשה לי נזק אבל לא. זה עשה משהו אחר..


תגובות (5)

נשמע יפה והכתיבה שלך טובה אני מחכה לפרק הראשון ❤️

02/08/2014 20:27

זה נשמע ממש ממש מעניין! תכתבי פרק ראשון!

02/08/2014 20:32

נשמע ממש מגניב. פרק ראשון עכשיו!

02/08/2014 20:34

נשמע מעניין, והכתיבה זורמת. פרק ראשון בקרוב נשמע כמו רעיון טוב^^

02/08/2014 20:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך