Dana
אין לי מה לכתוב ... חוץ מ- היי :D

מסומנת – פיות אפלות – פרק 7

Dana 13/06/2012 783 צפיות 4 תגובות
אין לי מה לכתוב ... חוץ מ- היי :D

" נכון ואני מודה לך , אף פעם לא אהבתי מישהי כמו שאהבתי אותך אבל אני מרגיש שאני לא אוהב אותך מספיק כמו שאת אוהבת אותי ואני לא מספיק טוב בשבילך " אמר הנער והחזיק בידה .
" אתה מושלם בשבילי ! אתה רוצה אולי פינוק "? שאלה ריין והורידה את ידה למטה " לא "! הוא עצר אותה והרים את ידה " אני לא כזה ואני גם לא רוצה להיות אני מצטער " אמר הנער " בסדר איך שאתה רוצה " היא אמרה ועזבה את ידו , היא הניפה את שערה הבלונדיני באוויר , הסתובבה ולמזלי היא הלכה לכיוון השני והשאירה את הנער עומד נשען על הקיר " יופי עבודתי כאן הסתיימה " אמרתי והתחלתי ללכת אחורה .
" מי שם "? שאל הנער והסתכל לכיוון שלי , מהר נעמדתי קרוב מאוד לקיר שלא יראה אותי , התחלתי לזוז בצעדים יותר גדולים ולמהר לצאת ממסדרון האימה הזה " לא אל תלכי " שמעתי אותו צועק ושמעתי צעדים , התחלתי לרוץ במהירות ולמזלי אני מקום שני בקבוצת הריצה השנתית בבוסטון , הצעדים נהיו יותר ויותר קרובים ואני כבר רואה את אולם הזהב ולא ראיתי את הצל של הנער כבר , נעצרתי ונסיתי להסדיר את הנשימות שלי פתאום יד תפסה בי מאחורה ונפלתי על ברכיי , לא רציתי להסתובב , הבטתי רק ברצפה " טוב בואי נראה מי זה " אמרתי וראש שלי הסתובב חצי סיבוב לכיוון הקיר השני " אוקע הוא לא אומר כלום נמשיך לסובב את הראש " אמרתי לעצמי בלב והמשכתי להסתובב לכיוון הנער שעמד מאחורי עם מבט מופתע ועיניים אדומות , קפצתי , יותר נכון הלב שלי קפץ ונסיתי להסדיר את הנשימות שלי " אתה יכול בבקשה לעזוב את ידי "? שאלתי .
" אהה כן סליחה " הוא אמר ועזר לי לקום " תודה " אמרתי ונקיתי את החצאית שלי .
הוא הסתכל עלי במבט שאלה כזה " מה עשית שם "? הוא שאל לפי העיניים שהוא בוחן אותי פעם שנייה " אתה יכול בבקשה להפסיק לבחון אותי זה ממש לא נעים " אמרתי והוא השפיל את מבטו " ואם אתה רוצה לדעת , לא עקבתי אחריך ואחרי החברה שלך פשוט התבלבלתי בכיוונים של השבילים ונסיתי להבין מי אתם בני אופל או ערפדים וניסתי להתקדם אחורה ואז חברה שלך חשפה את ניביה וראיתי מה אתם בדיוק , אז אני מצטערת שצוטטתי לכם " אמרתי ושחררתי את היד מהאחיזה של הנער .
" זה בסדר , גם אני התבלבלתי בימים הראשונים שלי פה , דרך אגב קוראים לי כריסטיאן ולך "? הוא שאל .
" קוראים לי אריה מונרו " אמרתי .
" אהה זאת את הילדה החדשה עם הכוחות , זאת שקרה עם הפיצוץ "? הוא שאל .
" ואיפה אתה היית בפיצוץ ? מרחף "? שאלתי .
" כן מצטער נעים להכיר אותך " הוא אמר והושיט את ידו קדימה , ראיתי שאני משוחררת מאחיזתו " לא נעים להכיר בכלל " אמרתי והסתובבתי והלכתי לכיוון המסדרון בצעדים גדולים וברגע שיצאתי מהמסדרון התחלתי לרוץ לכיוון החדר שלי , עברתי בין הרבה חדרים בצבעים שונים עד שהגעתי לחדר שלי הסגול , פתחתי במהירות את הדלת ונכנסתי , שכבתי על המיטה והסדרתי את הנשימות שלי " מה קרה "? שאלה סיסי שהיא עם מגבת לראשה .


תגובות (4)

חידון בשבילך מה את בוחרת?
א.להמשיך את הסיפור
ב.תשובה א נכונה
ג.תשובה ב נכונה

מתה על הסיפור שלך

14/06/2012 10:15

וואו מדהים תמשיכי …מהר:)

15/06/2012 06:52

נווווו תמשיכי כבר!!!

15/06/2012 08:01

מתי את ממשיכה?!?!?!?! דייי נו זה מדהים ואת לא ממשיכה רק שתדעי אני זועמת עלייך!

04/12/2012 09:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך