Dana
אפילו שבקושי קוראים את הסיפור הזה ואני לא מבינה מדוע ?!
אני עדיין כותבת *~*

מסומנת – פיות אפלות – פרק 5

Dana 07/06/2012 784 צפיות 6 תגובות
אפילו שבקושי קוראים את הסיפור הזה ואני לא מבינה מדוע ?!
אני עדיין כותבת *~*

הבטתי בה מבט אחרון והלכתי לכיוון הבמה " תלכי לעמוד עם כול החדשים " אמר סיין והעביר את ידו בראשו הקריח והצביע לכיוון קבוצת תלמידים שעמדה לחוצה על הבמה , התחלתי ללכת בצעדים קטנים לכיוון של הבמה ועמדתי מאחוריה , שמעתי צעדים כבדים הולכים על הבמה וצליל המקרופון נשמע בבוקסות " אהה " צעקו אנשים וכיסו את האוזניים עם הידיים שלהם " מצטער " אמר סיין בקול חד והמשיך לדבר " שלום תלמידי monster high כמו שכולם יודעים אני סיין אלקידו , השנה שנת 2012 מתחילה וכול הזמן מסומנים חדשים מגיעים אז קבלו אותם " הוא אמר וכולם מחאו כפיים והוילון נפתח וכולנו עמדנו , עמדנו שישה על הבמה שלוש בנות ושלוש בנים , ליד המקרופון עמד השולחן על שני המזוודות , סיין פתח את שניהם וראיתי את סימן הניבים וסימן הכנפיים " קבלו את המסומן הראשון לייט סקיין " הוא אמר ונער בלונידיני עם שער ארוך המגיע לכתפיים התקדם לבמה , סיין לקח את הסמל של הניבים והסימן עלה באש ואחרי מספר שניות הוא זהר בכחול , הוא שם את הסמל על עורו של לייט הכתפו ולייט סתם את פיו עם ידו , רואים זה שורף לו , אחרי שסיין הרחיק את הסימן וכתפו הוא התחיל לדקלם " ערפד חדש הגיע אלינו ומכאן הוא ממשיך בחיים חדשים המכלים כוחות והזדמנויות חדשות , תבורך " אמר סיין ושם את ידו על ליבו " תבורך " אמר לייט והירד מהבמה , השנייה הייתה ילדה שם שער בלונדיני ופסים ורודים בקצוות , היא נראתה מאוד נחמד ," קבלו את המסומנת החדשה , לילי טרקסי " אמר סיין , הוא הוציא מהמזוודה השנייה את הכנפיים וחזר על הטקס שהו מדקלם משהו אחר " בת אופל חדשה הצטרפה אל הלילה ואני שמחים לעניק לך יכולת בכשפות הלילה , החיים ממשיכים רק בצורה אחרת , אני מבקש להדריך את הגורל , תבורכי " אמר סיין ושם את ידו על הללב " תבורך " אמרה לילי וירדה מהבמה , איזה יופי הבנתי שאני אחרונה , אחריה היה בן עם שער חום קצוץ ועיניים אפורות ראיתי כי לפני זה עברתי מולו וראיתי " קבלו את המסומן השלישי , זאין מיונסה " אמר סיין והוציא את הכנפיים , הבנתי שהוא נער אופל , הוא מצמץ כמה פעמים במהירות ואז נאנח , סיין שוב דקלם את הדיקלום של נערי האופל " תבורך " אמר סיין ושם את ידו על ליבו " תבורך " אמר זאין וירד מהבמה , כולם מחאו כפיים ואז הוא נגש נערה עם שער אדום חלק עם פוני בובה , רזה וגבוה " המסומנת הרביעית אריאנה סילקו " אמר סיין והוציא את סימן של הניבים ושוב דקלם את הדיקלום ל הערפדים , נראלי עד שיגיע התור שלי אני ידע בעל פה את הדיקלומים " תבורכי " אמר סיין והצמיד את ידו לליבו " תבורך " אמרה אריאנה וירדה מהבמה " המסומן החמישי זהו גרין דיי " אמר סיין והתקדם נער בסביבות גיל השבעה עשרה עם שער שחור קצוץ ופסים ירוקים עכשיו אני מבינה למה השם שלו זה גרין , סיין הוציא את הסמל של הניבים והתחיל לדקלם " ערפד חדש הגיע אלינו ומכאן הוא ממשיך בחיים חדשים המכלים כוחות והזדמנויות חדשות , תבורך " חזרתי אחרי אחרי סיין בשקט " תבורך " אמר גרין וירד מהבמה " וכמובן שהמסומנת האחרונה אריה מונרו " אמר סיין והוציא את הסמל של הכנפיים , הסמל עלה באש ואז הפך לכחול , הוא קרב אותו לזרוע ימין שלי ואז היה פיצוץ , הסמל השתנה לצבע סגול , היד שלי שרפה , כול הקהל קם על הרגליים ואני נפלתי על ברכיי , אחרי שהעשן התפוגג הסתכלתי על היד שלי היא הייתה בעיטורים של סילסולים הולכים מהכתף אל כף היד שלי ועל כף היד שלי הסמל של הכנפיים , הסתובבתי לאחורה וראיתי כנפיים שחורות וחדות הולכות קדימה , שרף לי ! סיין הסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו " מה , מה קורה פה "?


תגובות (6)

את ממשיכה נכון יש אנשים שקוראים אבל הם עצלנים להגיב אז תמשיכי לכתוב אני אוהבת את סיפורך!!

08/06/2012 10:10

אני מאד שמחה שאת ממשיכה לכתב קחי את הכתיבה בתור כייף ותתעלמי מהתגובות הכתיבה שלך מאד יפה וכייף לקרוא את הסיפורים שלך ♥
מקווה שתמשיכי לכתוב וברשותך אמשיך להגיב שבת שלום ממני בקי ♥

08/06/2012 11:05

וואי..בואנה את כותבת מדהים..
אחד הפרקים היותר יפים שקראתי תמשיכי..

09/06/2012 11:10

דנההההההה תמשיכי ! אני ארצח אותך !

09/06/2012 12:28

מתי תמשיכי לכתוב פליזזזזזזזזזזזז ♥

09/06/2012 15:07

גרייןןןן דייי!! איזה להקה טובה !!!

15/06/2012 07:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך