מלי פרק 13

גיא שמש 10/06/2017 631 צפיות אין תגובות

13
ומלי ישנה על חפיסת סיגריות נובלס לייט כחול ואני רציתי סיגריה אז היה חייב שהיא תתעורר. אמרה לי למה הערת אותי חלמתי שאני בגודל שלך ופיהקה ואמרה שהיא צריכה פיפי. אז תפסתי אותה ככה מבתי השחי מעל האסלה והיא אמרה רק תיזהר לא להפיל אותי אני אטבע והשתינה. ואז שמתי אותה על הרצפה והיא הלכה למכבי-האש הצעצוע ואמרה ככה נראה לך מכונית כשאתה גדול. והיא נכנסה לתא הנהג, ואני סגרתי אחרייה את הדלת הקטנה אמרתי נעשה סיבוב. והסעתי אותה מחדר השינה למיטבח שם עשיתי סיבוב ומשם לסלון. והיא אמרה רוצה הליקופטר. אז שמתי אותה על ההליקופטר והטסתי אותה דרך כל החדרים וגם במרפסת. אחר כך הנחתי את ההליקופטר על המיטה והורדתי את הסולם הקטן הלבן כדי שתוכל לרדת לבד. היא הלכה על המיטה והיה לידי בקבוק יין לבן חצי יבש אז שתיתי והיה לזה טעם של סיגריות נובלס לייט כחול. ואז היה טלפון ועניתי ולא ענו ופתאום אמרו הוא ישן. אז סגרתי וחיפשתי את מלי אבל היא נעלמה. ואז פתאום שמעתי צעדים על השמיים אמרתי מלי בטח יותר גדולה ממני עכשיו. אבל קרה אסון, היא הייתה כבדה לשמיים והם נשברו, ואז התעוררתי וגיליתי שחלמתי חלום ולא השמיים נשברו אלא השלט של הסטריאו נפל.
מלי הרימה את השלט והחזירה לתוכו את הבטריות. "הערתי אותך?" שאלה.
"לא נורא. מה השעה?"
"עשרים לארבע." היא אמרה, ראיתי דמעות בעיניה, לא הבנתי מה. "אלוהים התקשר." אמרה.
"מה הוא רצה?"
"הוא רצה אותך, אבל אמרתי שאתה ישן."
ושוב התעוררתי, הפעם באמת.
אני רואה את מלי מסתכלת עליי ומעשנת. "מה קרה?" אני שואל.
"הלב נקרע." היא אומרת. "התפתלת במיטה. היה לך סיוט, נכון?"
"כן."
"לא רציתי להעיר אותך באמצע הסיוט, אומרים שזה דופק ת'שכל. מה חלמת?"
"חלמתי שאת בגודל של סיגריה."
היא צוחקת. "רוצה סיגריה?"
"תביאי." היא מגישה לי סיגריה, לא מה שאני מכיר ביום יום. "איזו סיגריה זו?"
"עברתי לנובלס לייט כחול. יותר חלש מאירופה."
"נובלס לייט כחול?"
"כן… למה?"
"אם אלוהים יתקשר עוד פעם, תעירי אותי."
היא מסתכלת עליי במבט מוזר. "מה?!"
"אם אלוהים יתקשר…"
"הוא מחכה לך ליד החלון של האמבטיה." היא אומרת ומכבה את הסיגריה שלה.
"באמת?"
"כן." היא אוחזת בי. "יש לו משהו חשוב להגיד לך."
היא לוקחת אותי ודוחפת אותי לאמבטיה. אני מרגיש כל כך חלש בשכל.
"ככה אתה תהיה בדיוק מולו. לפתוח את החלון?"
"כן…" אני אומר באדישות. משהו לא מסתדר לי פה. פתאום היא פותחת עליי את המים הקרים.
"תתעורר, מיכה. תתעורר." היא אומרת ומקיפה אותי בזרם מים של קרח. פתאום אני תופס.
"די! די!" אני צועק. היא חודלת. אני מסתכל עלייה רגע, ומתחיל לבכות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך