TalXLChocolate
אני יוסיף עוד פרק הסבר על כמה דברים כשאני יעדכן דמויות עוד כמה ימים (:
לקח לי זמן לכתוב את כל הדמויות ואת הפרק הזה גם ,סורי על הקטע של מרווחי הזמן בין כל פרסום שלי ><
פשוט המצב רוח לא מתאים כשאני רוצה לכתוב ואז אני צריכה לחכות XD
וגם השיעורי בית עכשיו ואני צריכה ללמוד לבוחן קיראה בערבית ובוחן במתמט' ~~"....
אז תגיבו לי אם להמשיך ואיך יצא כי זה ממש חשוב לי ^~^"

מלחמה וקבלה של מציאות – פרק 2

TalXLChocolate 06/09/2011 614 צפיות 2 תגובות
אני יוסיף עוד פרק הסבר על כמה דברים כשאני יעדכן דמויות עוד כמה ימים (:
לקח לי זמן לכתוב את כל הדמויות ואת הפרק הזה גם ,סורי על הקטע של מרווחי הזמן בין כל פרסום שלי ><
פשוט המצב רוח לא מתאים כשאני רוצה לכתוב ואז אני צריכה לחכות XD
וגם השיעורי בית עכשיו ואני צריכה ללמוד לבוחן קיראה בערבית ובוחן במתמט' ~~"....
אז תגיבו לי אם להמשיך ואיך יצא כי זה ממש חשוב לי ^~^"

לפתע טום צעק"היי ,מי נמצא שם??" הסתכלנו בבלבול על טום ואז לכיוון שהוא הסתכל ואז…
~~~~~~
ואז ראינו את סבריה ,ג'ק ואלין ומתקדמים לכיווננו בעודם צוחקים.
אליזבת' שעוד הייתה בזרועותיי ,צרחה ותחווה את הראש שלה בכתף שלי ,חשתי אותה שולחת מחשבות אל קיירון שיבוא ומסביבי כולם קראו לאחרים ,טום קרא לכריס ,ליז לשיינר ,אייבן ליורי ואני…. פשוט שתקתי.
כאשר סבריה ג'ק ואלין היו במרחק של עשרה מטרים מאיתנו ,קיירו הופיע מיימיני ,כריס עמד ליד טום ,שיין נחתה מאחורי ליז ,ויורי חיבק את אייב. ישר מסרתי לקיירו את אליז והוא חיבק אותה חזק ,כל אותו הזמן אליז בכתה ואני רק הסתכלתי על ג'ק.

~~~הסבר קצר~~~
לילי מחבבת את ג'ק מאז שנתקלה בוא בעודה רצה במסדרון בית הספר ,וזה קרה לפניי שנתיים כעת ,בעוד שלילי בכיתה ט' ג'ק בכיתה יא.
~~~~~~~~~~~~~

סבריה ואלין התיישבו על ספסל ,וג'ק התקדם עד חצי הדרך למזרקה שליידה כולנו עמדנו.
באתי להיתקדם כאשר אייב תפסה לי את היד ולחשה לי"לא" עם מבט דואג בעינייה.

~~~
כל החבורה ידעה על המצב בייני לבין ג'ק
~~~

"אייב אני יהיה בסדר ,אני לא יתרחק יותר מידי ואני ישים לב אם הוא משתנה"אמרתי לה.
היא עדיין הסתכלה עליי באותו המבט ,ופתאום ליז אמרה"אני יבוא איתך" הסתכלתי עליה מופתאת ואז הנהנתי והתחלתי להיתקדם ,תוך כמה רגעים ליז הייתה ליידי והגענו אל ג'ק תוק כמה שניות.
"הלו ליל ,ליז"אמר ג'ק בעודו מחייך
ליז הסתכלה עליו במבט מאיים ובאה לומר משהו ,אך הקדמתי אותה ואמרתי"הלו ג'ק"
בעודו גיחך אמר"חח אני רואה שאת עדיין עצבנית הא ליז?"ואז פנה אליי ,הוציא סיגר מהמכנס והדליק אותו"אז ,מה קורה ליל ,הכל טוב בפנימייה?" הסתכלתי עליו במבט נגעל ואמרתי בהקנטה "הכל טוב ,במיוחד אחרי שאתה אלין וסבריה עזבתם את הפנימייה למען הבית יתומים וליום לימודים רגיל..
BY THE WAY איך בבית יתומים שבצד השני של העיר?" ,לג'ק ירד החיוך מהפנים והוא אמר"את לא אמורה לדעת? אחרי הכל ,סבתא שלך מנהלת אותו ,מכשפה זקנה ,מעניין אם זה עובר בתורשה" בפתאום ליז צעקה"דבר יפה על המשפחה ג'ק !!! אתה יודע טוב מאוד שכולנו כיבדנו את שלך כשהיית בחבורה, לפני שעברת לדרום!!" הסתכלתי עלייה נדהמת וכך גם ג'ק ,מאחוריו סבריה ואלין פערו את הפה נדהמות.
ג'ק הסתכל בזלזול על ליז" כן טוב , כמו שאמרת ,זה היה לפני שעברתי לדרומי, לא?"ואחר כך הסתכל אליי וצימצם עיניים בחשק"את לא מתכוונת לענות לי ליליאנה?"אמר בקול חושד
באותו הרגע היסתכלתי על הריצפה ואז הרמתי את ראשי לאחר כמה רגעים ולחשתי" אתה לא שווה אתזה ג'ק"היסתכלתי עליו במבט עצוב.
ג'ק ,הסתכל עליי במבט מופתע במקצת אך גם פגוע ושתק ,ניצלתי את ההזדמנות ושלחתי במוחי לחבורה לעזוב את המקום וללכת לחדר שלי בפנימייה ,ולאליז שלחתי להמשיך את הזמן.
התקרבתי לג'ק ,התרוממתי ,ונתתי לו נשיקה על הלחי ,הוא הסתכל עליי במבט מופתע ,ואחרי שניה שיין הייתה ליידנו ואחזה ביידים שלי ושל ליז ,ועברנו מקום אל החדר שלי של אליז של ליז ואייב.
אליז וקיירו ישבו על המיטה של אליז ואייב ויורי שכבו על שלה ,כרים וטום ישבו על המיטה שלי וליז ושיינר עלו על של ליז. אני היתיישבתי ליד כריס וחיבקתי את הכרית שלי.
נשמעה נקישה על הדלת ,אליז היסתכלה עליי בבהלה ,ואני רק אמרתי "פתוח.." ,הדלת נפתחה ובפתח היה/הייתה…


תגובות (2)

OMFG
יאאאאא יש לך כתיבה מושלמת!!!!1
איזו קנאה!!!!!!!1
קנאה!!!!!!
מושלמושלמושלמושלמושלמושלמשולמשולמושלם!!!!!!
ליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייקליייק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב, אינלי כוח לכתוב עוד….תאלצי להסתפק בזה! ח_ח

07/09/2011 17:22

חחחחחחחח זה לא מושלםם ,יש מלא שטובות ממני וגם את ממש מעולהה !!!
חחחח טנקס ^_^

07/09/2011 19:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך