מיאמי ביץ'- פרק 8
פרק 8:
יצאנו יחד כל השותפים לכיוון אחד המועדונים הגדולים במיאמי 'פלט' (דרך אגב, באמת יש מועדון כזה במיאמי ביץ'-בדקתי באינטרנט).
משנכנסנו למועדון נדבקו אלינו חבורה של שלושה גברים.
רקדנו כל השותפים יחד והחבורה הזאת נצמדה אלינו אז בגלל שלא רצינו בעיות החלטנו לעבור למועדון אחר.
הלכנו ברגל לכיוון 'קארמה' המועדון שבו היינו אתמול ושמנו לב ששלושת הגברים הולכים איתנו.
"אתה עוקבים אחרינו או משהו?" שאלה אנה "לא" אמר אחד הגברים כשהוא חמייך חיוך שיכור ומפלרטט "אבל כשחושבים על זה, זה רעיון לא רע תראה איזה כוסית" אמר גבר אחר והצביע על אנה.
הסתכלתי על רון שבער מעצבים, הרי אנה היא כמו אחותו הקטנה ואף אחד לא מדבר ככה על אחותו הקטנה של רון.
רון התקדם וחיבק את אנה מהצד "יש לי חבר" היא אמרה- כמובן שהם לא באמת ביחד, זה היה רק כדי שהם יעזבו אותה אבל במקום זה אמר הגבר הראשון "כבר לא יהיה לך" ונתן לרון אגרוף בבטן.
סם נחלץ לזרתו של רון וגם שון, בזמן שאני ואמילי ניסינו להפריד בניהם ואנה התקשרה למשטרה.
עד מהרבה באו השוטרים ולקחו את שלושת הגברים.
רון אומנם גווידו אבל הוא בהחלט חטף מכות, בעין ימין שלו היה פנס והיא גם התנפחה, והשפה שלו הייתי פתוחה ומדממת ובכללי היו לו עוד הרבה מכות בכל מיני מקומות.
לקחנו את רון לבית החולים שבמיאמי והם השאירו אותו להשגחה ללילה אז נשארנו איתו חוץ מאנה ושון שהלכו להביא בגדים נוחים לכולם.
כשהם חזרו הם נתנו לכל אחד את הבגדים שלו והרופא יצא מהחדר של רון.
ישר קמנו מהכיסא והלכנו לכיוון הרופא "איך רון?" שאלה אנה "הוא בסדר יש לו כמה פציעות חמורות למשל בבטן,אבל למזלו אין פציעות ראש.
נשמנו לרווחה והלכנו להחליף בגדים.
את שאר הלילה בילינו בשינה על כיסאות בית החולים.
בבוקר שחררו את רון הביתה אחרי הבדיקות.
תגובות (7)
פרק יפה, את כותבת ממש יפה!
ותמשיכי!
נ.ב. מתי את ממשיכה את הסיפור השני ?!?!?
אני במתח את לא מבינה… חח
תודה :) ומחר יהיה המשך לסיפור השני כמו שאמרתי בשבוע שעבר ואם זה מרגיע אותכן אז הפרק של הסיפור השני כבר מוכן לעלות אני פשוט מעדיפה מסיבות אישיות להעלות אותו מחר(וגם כי אני רוצה למתוח אותכן עד הפרק החדש).
תמשייכיי את הסיפור המושלם הזה אני מחכה להמשךך …
ואם את יכולה גם את הסיפור השנייי..
אני עכשיו עורכת את הפרק החדש של הסיפור השני
תמשיכייי
היום בעזרת השם,בלי עין רעה
יש פרק