מיאמי ביץ'- פרק 7
פרק 7:
בשעה 17:00 החלטנו אני ורון לצאת להסתובב בטיילת.
הלכנו לאורך הטיילת, בין כל דוכני המשחקים (כמו בקרנבלים שיש את הדוחנים עם המשחקים שבסוף זוכים בבובה), בין כמה מסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות,
לבסוף נכנסנו לבר שהיה כמעט ריק חוץ מכמה אנשים שישבו ושתו בירה.
אני ורון התחלנו לרקוד לבד על הרחבה לצלילי מוזיקה וכל יושבי הבר הסתכלו עלינו כעל מוזרים אבל זה לא עניין אותנו.
קיפצתי לי בשמלת חוף וכפכפים באמצע רחבה בבר על הטיילת, כן, אני, הילדה התמימה מניו יורק שבנשף סיום תיכון לא קמה הכיסא.
לאט לאט המקום התחיל להתמלא באנשים שהתחילו לרקוד ולהשתולל איתנו, מניפה את ידיי, רון לימד אותי את התנועה "המיוחדת" של דיירי בית האחווה 'אגרופים באוויר'.
אני לא יודעת מה הפואנטה של התנועה הזאת אבל הקטע הוא שבעלייה אתה רוקד בקטנה ואז אתה מתפרק, קופץ, משתולל, רוקד כמו שיכור (למרות שברוב המקרים אתה באמת שיכור).
אחרי שהוצאנו אנרגיות בבר חזרנו אני ורון לבית האחווה וצפינו במשחק כדורגל שלטענת הבנים: פתח ציטוט 'חשוב כמו לנשום' סגור ציטוט.
אני ואנה סתם דברנו כי לא בדיוק הבנו במה מדובר ואמילי הייתה במשמרת בחנות החולצות שבה היא עובדת.
אחרי שהכרתי את כולם חילקתי להם 'תגיות', שם כולל שמאפיין אותם.
למשל, אנה היא ה'סוויטהארט' של הבית- היא מתוקה ועדינה אבל כשתעצבן אותה הביץ' שבה תצא.
ושון, שון הוא 'דא ביג בוס'-מנהל הכול בדיוק איך שהוא רוצה, קובע הכול בבית וכולם מכבדים אותו.
אמילי, אמילי היא התוססת של הבית-היא תמיד שמחה ומשתוללת, היא צבעונית בטירוף וקל להתחבר איתה.
סם, סם הוא 'סר סקס'- כל מה שמעניין אותו זה בחורות, אלכוהול וסקס(הרבה סקס).
רון, רון הוא 'הגווידו האיטלקי', הוא כל כך אכפתי לגבי המראה שלו הוא הולך כל בוקר למכון כושר, מכון שיזוף ומכבסה הוא קורא לזה 'GTL'.
ואני? אני נראה לי התמימה, אני מתנסה בהכול לראשונה, בין אם זה אלכוהול מועדונים וחיי לילה פרועים.
תגובות (5)
קוראת חדשה, תמשיכי!
שלום :) איזה כיף יש לי עוד קוראת ^^
מה עם הסיפווווור השניייי?!?! אני מחכה כל כך הרבהההה זמןןןןןןן |פרצוף בוכההה|
עבר בסך הכל שבוע ומחר עולה פרק כמו שהבטחתי.
אם זה מרגיע אותך הפרק של מחר מוכן וגמור מחכה שאני אעלה אותו…
עלה פרק חדש!!