מיאמי ביץ'- פרק 6

noalovejb6 13/06/2014 750 צפיות 5 תגובות

פרק 6:

כשנכנסנו למועדון ישר הלכנו לכיוון הבר ושתינו שוט של טקילה, הנוזל החום עבר בגרוני ושרף אותו אבל לקחתי עוד שוט.

כמה דקות אחרי כבר התחלתי להרגיש את השפעת האלכוהול וצחקקתי אני אפילו לא יודעת למה.
בין שוט לשוט רקדתי עם שון, סם, רון, אמילי ואנה נצמדת לכל אחד מהם עם הישבן, משתוללת על הרחבה.

האלכוהול זרם בעורקיי וגופי השתולל על הרחבה, קופצת, מניפה ידיים, מזיזה את הגוף בהתאם למוזיקה.

בערך בשעה 1:00 חזרנו הביתה, הייתי עייפה ושיכורה כמו שבחיים לא הייתי ואני אפילו חושבת שנרדמתי בידיו של שון כשהוא הרים אותי לחדר.

התעוררתי ביום למחרת בשעה 12:30 ורציתי לקום מהמיטה אבל לא יכולתי,ראשי כאב, גופי היה חלש, שערי מבולגן, והאיפור מאתמול נמרח על כל פני [.

אני בכלל לא זוכרת מה קרה אתמול אבל מצאתי את עצמי במיטה אחת עם שון כשלגופו רק בוקסר ואני בחזייה ותחתונים (הוא הוריד לה את השמלה אחרי שהוא הניח אותה במיטה,והנכנס לישון איתה כי היא הייתה שיכורה) מה עשינו אתמול?!

"בוקר טוב" אמר כשהתעורר "בוקר טוב" החזרתי "ואוו איזה שיכורה היית אתמול, אני לא נותן לך לשתות בחיים יותר" אמר "יש מצב" אמרתי "את לא זוכרת כלום,נכון?" שאל "כלום, וכואב לי הראש בטרוף" אמרתי "וואלכם טו מיאמי (ברוכה הבאה למיאמי)" אמר "והוציא מהשידה כדור אקמול "תודה" אמרתי ובלעתי את כדור האקמול.

אחרי ששון הלך אני הלכתי להתקלח ולהתלבש.
התלבשתי במכנס קצר מבד בצבע שחור וגופיה בצבע תכלת פשוטה וכפכפים שחורות.
אספתי את שערי הרטוב לקוקו ויצאתי לסלון בו היו אמילי וסם שצפו בתוכנית רנדומאלית התיישבתי איתם וצפיתי בתוכנית.


תגובות (5)

מוושלם מוושלם מוושלם!!! המשךך!! ואני עדין חושבת שכדאי שהפרקים יהיו יותר ארוכים.

13/06/2014 11:20

הפרק נחמד!
אבל בלי לעליב יש הרבה סיפורים דומים …
וחוץ מזה הכול בסדר, תמשיכי!
מה עם הסיפור השני?

13/06/2014 13:36

    קודם כל תודה:)
    שנית אני אף פעם לא קראתי סיפור כזה ויכול להיות שאם ראית חוף ג'רזי אז זה נראה לך מוכר כי זה דיי מבוסס על חוף ג'רזי (סידרה באמ טי וי).
    והפר הראשון של העונה השנייה עולה ביום ראשן כמו שאמרתי בשבוע שעבר.

    13/06/2014 13:56

עלה פרק 7… כל האקשן עומד להתחיל.

14/06/2014 00:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך