מחוץ לחוק פרק 7
קמתי, השיער דבוק לי לפנים מרב זיעה, ניגבתי את הזיעה.
הסתכלתי על השעון, 3:30 לפנות בוקר, יש לי עוד הרבה זמן.
הלכתי למיקלחת, פשטתי את בגדי וניכנסתי, הדלקתי את המים הכי חמים, הרגשתי איך המים גורמים לכוויות קטנות על עורי אבל לא התייחסתי לכאב הזה, הרגשתי איך הכעס על האיש הזה גובר וגובר, יצאתי מהמיקלחת והוצאתי משחה מארון התרופות שלי ומרחתי על כל הכוויות, עטפתי את עצמי במגבת לבנה וטיפטפתי בדרכי לארון,לקחתי מלא בגדים וכל הזמן שיניתי עד שלבשתי חולצת פופיק שחורה וטיטס שחור.
שמעתי את הטלפון שלי מצפצף,"ערה?" זה היה ירון,
"יפ, למה?"כתבתי לו בחזרה.
"אבא שלי לא מסכים ליפתוח שוב את התיק על ההורים שלך"
"מוזר"השבתי
"למה אתה ער בשעה כזאת?"שאלתי.
"סיוט"
"כנ"ל"
וכך צוטטנו עד שהגיעה השעה 5:30
"אבא שלי עולה" הוא כתב לי
"ביי"
"ביי"
הלכתי אל שידת האיפור שלי והיסתכלתי במראה, השקים מתחת לעיינים שלי היו ממש שחורים.
כיסיתי את השקים מתחת לעיינים במייק-אפ ושמתי צללית כחולה, לקחתי את הקופסא של המישקפיים שלי וסידרתי אותם על קצה אפי, שמתי ליפגלוס ורוד חיוור ומסקרה שחורה, נישאר לי עוד מלא זמן אז שמתי גם לק שחור.
היסתכלתי על השעון שלי,6:30 , אני מתחילה לילמוד היום רק ב-9 אז נפלתי על המיטה ושקעתי במחשבות, איך אני חלמתי על המיפגש בין ההורים שלי לבין האיש המיסתורי, הרי זה לא זיכרון שלי.
חשבתי על זה עד השעה 8 ואז יצאתי לבית הפר לסנובים ופאקצות.
תגובות (2)
תמשיכי מיד בבננה
מושלם