תגובות יתקבלו בברכה (: החלקים הקודמים בפרופיל שלי .

מה שיכל לקרות 3

16/03/2014 520 צפיות תגובה אחת
תגובות יתקבלו בברכה (: החלקים הקודמים בפרופיל שלי .

עברו יומיים וכלפעם שטיילתי עם רקסי ליד הבית שלו חשבתי עליו , ועם הזמן הבנתי שזה לא יקרה .
הלכתי לבית ספר ידעתי שלא נלמד כי היה לנו יום הסברים לקראת שנה הבאה – העלייה לכיתה י תיכון לגבי איזו שהיא תוכנית מיוחדת .
בשעה הראשונה והשניה הברזתי עם חברות .
ובשעה השלישית נכנסנו לכינוס השכבתי שבו הסבירו תלמידים שעברו את מה שחלקנו נעבור שנה הבאה כי זה מסלול לתלמידים.מצטיינים .
ישבתי ליד חברות והשתעממתי וכשניסינו לדבר ישר השתיקו אותנו .
אז הוצאתי את הפלאפון ושיחקתי קצת בלי שאף אחד ראה .
פתאוםנבהלתי שאיזה מוראה ראתה אותי ובאה להחרים לי את האייפון ולא ,אני קולטת מישהו מסתכל עליי מלעמלה ואומר לי ידעתי שמאחורי התמימות את עבריינית .
הסתכלתי עליו וזה היה רן , אבל לא הסתכלתי עליו בעיינים .
הרבה שמעו את מה שהוא אמר לי והסתכלו עליי מוזר כיאילו מה אני מדברת עם החתיך ש ביא ואני בכלל ב כיתה ט ?!״.
מישהו דיבר והמורה צעקה עליו מה שהפנה את כל תשומת הלב למזלי ממני אליו ,
רן ישב מאחורי וידעתי שאם אסתובב הוא יקלוט אותי מסתכלת עליו . אז למרות שממש רציתי לבהות בכמה הוא חתיך לא עשיתי את זה .
איך שנגמר הכינוס עפתי החוצה רק לא להתקל בו ואפילו לא חיכיתי לחברות שלי .
הצלחתי התחמקתי ממנו . איך שיצאתי המחנכת שלי אמרה לי שזה לא בסדר שאני מבריזה ואני חייבת להגיע לשעה הבאה כי יש הסבר בקבוצות קטנות לגבי התוכנית ןהיא רוצה שאני יחשוב על ללהצטרף אליה בשנה הבאה


תגובות (1)

G

18/03/2014 23:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך