מבול של צרות שנחת עליי פרק 32

Adelin 23/07/2024 65 צפיות אין תגובות

אז עכשיו אני אספר לכם את המשך היום ה6 שלי בפנימייה,
יהיו ימים גם בפנימייה שאני לא אספר לכם בגלל שבאמת הם פשוט מאוד משעממים נורא ואלה ימים שפשוט לא קרו בהם שום אירועים מעניינים .
איך עבר עליי הערב של יום ראשון ומה בעצם גילינו ?
אז אתם זוכרים חברים שלי איפה בדיוק עצרנו?
כן אתם צודקים שעזבתי את סבתא וסבא המשעממים שלי יחד עם האחיות המשעממות שלי והיה לי בגדול משעמם רצח לשבת איתם ולא נהינתי בכלל,
עכשיו התרחקתי גם מאלה שהקשר איתה היה הרבה יותר חזק וטוב לפני שניכנסתי לפנימייה הזו,
היה לי החוסר בחברים ולכן תיקשרתי רק עם אחותי ושסוף סוף נהיו לי חברים אני כול כך שמחתי והייתי גאה בעצמי .
אלה אחותי גם שמה לב שהתרחקנו והייתה נוהגת לשאול אותי על החבורה החדשה שלי ולמה אני לא יכול להקדיש לה יותר זמן,
היא הייתה אומרת לי שמתי שלה היו הרבה חברים עוד כילדה היא תמיד הקפידה להקדיש גם לי זמן כאח שלה ,
לאלה אחותי היה קשר חברתי פורח עוד מאז שהייתה קטנה ולי לעומתה היה קשה מאוד להתחבר לילדים אחרים אבל פה איך שהו הצלחתי לשים את הביישנות שלי קצת בצד ולהכיר ולנסות להתחבר ולדבר.
נהיה לי עכשיו חבר הכי טוב חדש ,תומר ואני חולה עליו ,הוא בחור כול כך טוב וכול כך נחמד והקשר איתו זרם לי לטוב עוד מהיממה הראשונה שהכרנו ואחותי כבר לא במקום הראשון בקשר שלנו כמו בעבר ,
אני לא יודעת אם אלה נעלבת או לא אבל מה יש להעלב? גם היא תמיד עם החברות שלה ומקדישה לי מעט זמן, יחסית .
לדעתי גם לא דיברנו כזה מעט גם שניכנסנו לפנימייה הזו .
דיברנו בין 30-60 דק' בשבוע ב2 שיחות ארוכות .
עם ארין הקשר היה עוד יותר גרוע,היא הייתה פשוט ילדה כול כך משעממת שלא רציתי יותר מידי לתקשר איתה ,אני לא הפסקתי לפעק ולהיות במצב ישנוני שתיקשרתי עם ארין,מה שהיא דיברה היה פשוט שיא השיעמום ,שיעמום טוטאלי היה לשבת לייד הילדה הזו.
סבא וסבתא נתנו לי מתנה עלובה באיזה 100 ש"ח בקושי והיה כבר עדיף שיביאו לי שטר 100 במקום 2 החולצות וג'ינס שהם קנו לי.
החולצות האלה אין מצב בעולם שאלבש אותן,הכיתוב שלהם מחריד ומביך ברמות ולא מדבר אליי כלל באחת מהן כתוב סבא וסבתא אוהבים אותך עד השמיים לנצח ובשניה כתוב גם כיתוב מביך דומה סבתא סילביה וסבא ניק אוהבים אותך מתוק שלנו עד לירח ,
מה שיצא כך אז סתם כך הם ביזבזו על 2 חולצות שאני לא רוצה ללבוש אף פעם איזה 80 ש"ח .
אני שונא פשוט את המתנה שהם הביאו לי,
מתנה מביכה מאוד,
וחטיפים עם שוקולד זו לא מתנה ,זה סתם בשביל להעלות את מצב הרוח .
המתנה הייתה כול כך גרועה ומעפנה ולא אהבתי אותה כלל ,היה שם תמונות מביכות של שפתיים גדולות ותמונה ענקית של סבתא וסבא שלי בהדפסה וזה היה כזה מביך שאין מצב שאלבש אותן מתי שהוא ‼️
ארין כרגיל התלהבה מהבגדים הלא מעניינים שסבתא וסבא שלי קנו לה וישר מדדה אותם כאילו זה הדבר הכי הכי יפה בעולם והייתה כול כך שמחה וחיבקה וקפצה עליהם ואמרה להם כמה שהמתנה טובה ואני לא מבין למה הילדה הזו מתלהבת מדברים כאלה שטותיים כי לי בכול אופן המתנה הזו מביכה ,לא משהו שהייתי רוצה ללכת החוצה ולהתגאות שאני לובש את זה .
אז עכשיו אגיע לדבר המעניין ,
לחלק שאתם כול כך ציפיתם לו בסיפור שלי וכול כך כבר מחכים ורוצים לשמוע על מה עבר עליי על ההתחלה במסע עם הרוחות האלה .
באותו היום
הגעתי לספרייה כמו שסיכמנו,
הקדמתי אפילו כמה דק' מוקדם יותר מאשר מה שהבטחתי לתומר,
אני עם תומר ישבנו ביחד בין השעות 20:15 עד 21:15 ,היה כיף שיכולנו גם לשבת ביחד ולא רק בקבוצה ויכולנו להנות גם מזמן איכות יחד אחרי שהשאר הלכו ,לא ,לא עשינו כלום מעניין ובטח שכלום מיני בסיפריה אבל היה כיף לחקור על הרוחות האלה ,
קראנו וחקרנו ,
עומר הלך ב7 בערב,הוא אמר לנו שהוא רוצה לישון, הוא אמר שבדרך כלל הוא הולך לישון הרבה יותר מאוחר אבל באותו היום הוא הרגיש ממש עייף ואמר שניפגש כבר יום אחר שניקבע .
מאוחר יותר אחר כך הבנו שעומר הרגיש חולה ,סבל מכאבי ראש והרגיש שיש לו חום ולכן הוא ביקש לעזוב כי הרגיש במילה אחת חולשה עייפות וישנוניות , כנראה סתם וירוס היה לו ולכן עזב אותנו , אני לא יודע אם אני והוא איך שהו יום אחד ניתיידד אבל אני באמת הייתי רוצה להכיר אותו מקרוב יותר,הוא לא ילד רע , הוא לא ניראה מאיים ואני חשבתי אז עם עצמי האם אני אתחבר אליו ונהפוך לחברים?
הוא התנהג סביר,ילד שקט יחסית,
ממבט עליו הוא לא ניראה אחד שיכול להתנהג כמו פדופיל,כנראה אותם רוחות באמת באמת שלטו בו באותם פעמים שהוא הואשם באונס,מפחיד ומטריד ,מרחם עליו אם באמת כוחות עליון שלטו לו על המוח והמעשים לדקות ארוכות וגרמו לו לעשות מעשים נוראים.
קיבלנו הרבה הרבה מידע מעניין מעומר מתי שהוא היה ליידנו, הוא סיפר לנו המון המון על 2 הרוחות שעוקבים אחריו,
הציג אותן ותירגם בעצם מה הרוחות אמרו לו בעבר .
יהב הלך סביב 8 בערב וריי הלך לחדר סביב רבע שעה אחר כך ואמר שהוא עייף מאוד מאוד ורוצה להתקלח וכך נוצר מצב שנישארנו לבד שוב ביחד אני ותומר וכול כך שמחתי,עוד זמן איכות עם החבר הכי הכי טוב שלי🌻
ב10 ל4 כבר הייתי בסיפריה שסיכמנו וחיפשתי עם מבטי את החבורה שלי
וראיתי שם את החבורה שלי ומאוד מאוד שמחתי ,אומנם כרגע יש לי רק חבר אחד, תומר אבל הייתי מאוד מאוד שמח אם היו מתווספים לי כמה חברים מעבר לתומר ,סתם כך בשביל קשר חברות חזק,היה לי מעניין מאוד אם אוהב להיות לייד עומר וארצה להיות חבר שלו,הוא נחמד סך הכול ,בינתיים לא אגלה לכם מה קרה בעתיד והאם אנחנו נהפכנו לחברים או שלא ,אני אספר לכם בהמשך פרט זה .
את החבר הכי הכי הכי טוב שלי תומר שהיה אהבה מיוחדת עבורי והוא היה האדם הראשון בחיי שאני פשוט התאהבתי בו עד מעל לשמיים ואני כול כך התאהבתי בו ,באישיות שלו,באופי שלו,במראה שלו,בקול שלו,בנעימות שלו,התאהבתי בו וכול דבר שהכרתי אצלו גרם לי להתאהב קצת יותר ולאהוב בכול ליבי ואני כול כך רציתי אותו , כול כך קיוויתי שנוכל להיות בני זוג בעתיד וירקם ביננו קשר רחוק טווח לא של 2-3 חודשים וזהו ואני כול כך רוצה שהקשר שלנו יקבל באמת באמת משהו חיי ואמיתי,
אני מהרגע שהכרתי אותו אמרתי לעצמי שזה זה ,אני אוהב את תומר ואהבה שלי אליו רק מתעצמת מכול דקה שאני מכיר אותו יותר ויותר ,התחברתי אליו כול כך והייתי קורן מאושר על העובדה שנהפכנו חברים טובים כבר על היום ה1 ,
אני רואה עבורי עתיד עם תומר ובאמת באמת אני אגיד לכם הלוואי הלוואי שכל זה יתגשם לטובה
וכמובן שראיתי את ריי ,עומר ויהב
והייתי מופתע שיהב הגיע,חשבתי הוא מפחד ברמות ושהוא לא יגיע כי הוא שהוא שפן פחדן ומפחד מאוד מדברים כאלה ,הוא אמר את זה מלא פעמים שהוא גבר בלי ביצים והוא מת מפחד בדברים שקשורים לעל טיבעי כמו רוחות ושדים ןנשמות ויהב הוא פחדן אז העובדה שהוא החליט להצטרף למסע הזו רק עובדה זו כול כך הפתיעה אותי אבל שמחתי מאוד כי הוא טכנית אחלה בן אדם ואני שמח מאוד מאוד שאני פגשתי אותו .
בעצם אם הוא גם מצטרף לכאן יש מצב שגם איתו הרוחות יתחילו לדבר להתעניין ולבקש למלא כול מיני משימות שלא בהכרח קלות ומרגע זה שניכנסתי לכול הסיפור של גילוי העבר מהספר אני בעצמי כול כך חושש ומפחד מההשלכות הצפויות שיכולות לקרות לי בעיקבות זה .

הכול היה מאוד מאוד מעניין מאתגר ומאוד מאוד מרתק וזה אחד הדברים שאני הכי הכי אוהב לעשות בפנימייה פשוט לחקור על העבר של הפנימייה הזו ,הקטע הזה של העזרה לרוחות היה מסע מעניין מאוד ובאמת נהינתי מאוד להתעסק בזה ואספר על כך יותר לעומק בפרקים הבאים.
מתי שהגעתי לפנימייה הזו אני לא חלמתי על כך שאצא למסע להציל את נישמות הרוחות ועכשיו אין לי יכולת לפרוש באמצע,חייב להגיע לסוף המסע כי עכשיו אני גם כנראה דבקתי את עצמי עם הרוחות האלה .
ישבנו בסיפרייה עד שעות הערב המאוחרות,עד איזור 9 בערב, אני ותומר בילינו זמן איכות יחד והיה לי כול כך כיף ונעים
וגילינו הרבה הרבה דברים חדשים ובאמת היה מאוד מאוד מעניין מרתק וזו הייתה הרפתקה מעניינת מאוד הגילויים האלה על הספר והעזרה לנשמות המסכנות האלה שהיו פעם אנשים ונירצחו כאן,מטריד.
אני נהינתי מאוד מאוד מהחוויה של אותו ערב מעניין שעבר לנו יחד
אז כעת אציג לכם מחצית מאותו השיחה ההתחלתית עוד מתי שעומר ישב איתנו וזו השיחה שנירקמה ביננו מאיזור השעה 4 עד כ5 ,
עומר הלך לפנינו וממנו גילינו עובדות שטח ממש ממש מעניינת שדיברנו .
זה היה גם רגע שקצת פחדתי ,אני פחדתי לראות את הרוחות ושהם יתחילו לדבר אליי ולרדוף אחריי גם ופחדתי שאני אדביק את עצמי גם כחייב משהו לרוחות האלה אז פחדתי ושקלתי אם להתחיל אבל ניכנסתי לזה ,טוב עכשיו דרך חזרה אין ואני חייב כנראה לגמור את המשימה שהתחלתי ,להציל את רוחות הילדים המוחזקים פה.
ותקשיבו זה מפחיד לי וקצת מרתיע ליצור אינטראקציה עם הרוחות ואני מקווה מאוד מאוד שהם לא מפחידות רעות וחלילה גם רוצחות אדם ואמרתי לעצמי ננסה ניראה ונקווה לטוב .
וכעת אחשוף את השיחה שדיברנו ביחד והיה לי כול כך מעניין לשמוע עליה
תקשיבו חבר'ה
תומר: טוב תקשיב ליאם ממה שאנחנו סיכמנו מהתחלה לא יהיה כך.
,נילך לא ממש לפי הסדר מהיום שהפנימיה הוקמה וגם 15 השנים הראשונות בפנימייה הם סתם לא מעניינות, הלכו רגיל לחלוטין ולא קראו שום מחקרים שהם חריגים יוצאים מהכלל ואין טעם להסתכל ולקרוא על אותם ילדים שלמדו פה 100 שנים לפני .
תמונות המחזור של הילדים הקטנים והתינוקות שיש מצב גבוה שהיום כבר מתים ,חלק מהתמונות צולמו לפני מעל ל100 שנה אז יש מצב שהילדים האלה לא בחיים עוד .
.
היסתכלנו לראשונה על תמונות המחזור בריפרוף ואז ישר משנת 1932 דילגו ישירות למקרה של הילד סטיבן שנירצח כאן ונישמתו עוקבת אחר עומר כבר קרוב ל8 חודש .
בשנים הראשונות כלום מעניין לא קרה ומתי שאני עוד הייתי עם סבתא וסבא והאחיות המשעממות שלי החבורה שלי גללו בריפרוף על השנים הראשונות בפנימייה ולא היה שום מידע מעניין לקרוא קורות חיים של ילדים שחיו 100 שנים קודם לכן אין טעם ומשמעות.
ותומר הוסיף
אני כפי שהבטחתי לעומר נתחיל מהרוחות האלה שנידבקו אליו ומהילד הבלונדיני שדיברתי איתו וגם הוא דיבר אל ריי
אני: נו מה גיליתם בשעה שאני לא הייתי?
ריי: קראנו בינתיים על 3 המקרים הראשונים
על הרוחות שעוקבות אחרי עומר ועל הילד הבלונדיני עם העיניים הכחולות,
ואי המקרה של הרוח הבן שעוקבות אחרי עומר מעניין אחי,
באמת לילד המסכן ההוא לא היה מזל כלל והאירוע שעבר עליו מטלטל ומכביד והילד הרוח כבר יש לו תוכנית איך להשיג מה שהוא רוצה ואיך לתפוס את החווליגן לכלא אבל בשביל זה הרוח דורש מעומר להתחבר לבת של אותו אדם שאנס את סטיבן הרוח בעודו בחיים ,להתחבר אליה ולהיכנס לאמון שלה על מנת שתכניס אותו לביתה ועומר יוכל לקחת את מה שהרוח ביקשה ממנו ורק כך הוא יוכל לגרום לחוליגן להתוודע ולהיכלא בעזרת סוג של כוח קסם קטן ,
אחרי שעומר יעמוד במשימה אז צריך לעשות עוד משימה כדאי שהרוח תזכה להיוולד מחדש כילד בריא ונורמאלי בתוך משפחה נורמאלית וחדשה.
את הדברים שהרוח דורש ממנו זה להיכנס לבית של החווליגן כמשימה 1.
הרוח הזה מדבר איתו כול יום הבן שמו סטיבן והילדה המוזרה הזו בשם אלין.
תומר : טוב התחלנו להתעמק במידע על אותן 3 רוחות,אחת הרוחות שעוקבות אחר עומר,התחלנו ממנו ראשון כי היא פה הכי ותיקה והיא ביקשה עזרה גם עוד 8 חודש קודם לכן ואני באמת רוצה לעזור לעומר להיפטר מנישמות הרוחות מעל לראשו.
בעצם סטיבן הרוח הוא משוטט הכי הרבה שנים בפנימייה מבין 3 הרוחות והוא כאן כבר 23 שנים כרוח והוא חולם רק להיוולד מחדש כילד.
זה משימות שעלינו לעשות בשביל לשחרר את הרוח הזו לחופשי.
אחרי זה קראנו את המידע על הילד הבלונדיני ואז על הילדה וגם נעזור להם באותו סדר מי שמשוטט בשטח בפנימייה יותר שנים יקבל את המענה ראשון

החלטנו ביחד פה אחד להתחיל ראשון מהילד שנירצח בשנת 1999 ורודף אחרי עומר מאז לאותו יום שעומר ניכנס לאותו המרתף כמעט 8 חודש טרם .
אותו הילד נירצח בשנת 1999 בשטח הפנימייה הזו בגיל 15.5 אחרי שנה ששהה בפנימייה .
עומר אתה רוצה לספר אתה מה גילינו על הרוחות שעוקבות אחריך ומה אותו נער אמר לך?
רוצה לקרוא אתה מה כתוב עליו?
הרוחות האלה אשכרה נידבקות אליו יותר ולא יצא לי לדבר איתן ולראות אותן, כנראה שהם לא כול כך בוטחות בי כרגע,הם בוטחות בו ואני חושב שנוכל לעזור להן ,הם מרגישות נוח לספר לו הכול,עומר אמר שהם מדברים איתו לפעמים שעות על גבי שעות והשותפים איתו בחדר צוחקים שיש לו חבר דמיוני וצוחקים עליו שיש לו חברים דמיוניים והוא מדבר עם עצמו כאילו הוא ילד בן 5 .
כרגע רק עומר יכול לראות ולשמוע אותן ,בשביל להיכנס לאמון של הרוחות צריך לעשות כמה דברים,הם לא בוטחות בכול אדם שהם רואות ולא מתגלות לכול אדם שהן רואות וכרגע רק לו הם אומרות את כול המידע שאנחנו יודעים.
ספר לנו ,עומר.
תקרא מה כתוב על המקרה של אותו נער בספר
עומר: טוב , שיהיה ,אני אקרא .

ראיתי שעומר היה ממש לא שמח שהוא זה שהיה צריך לקרוא את המידע הזה כי הרוח הזו עקבה אחריו ולא אחרי מישהו אחר ולכן הוחלט שעומר זה שיקרא את זה .

והוא אמר טוב, אני אקרא לפי הספר למרות שממש לא בא לי .
זה סטיבן מייבל ,
נער בן 15.5 במותו ,תקוע בפנימייה כבר 23 שנים כרוח מאז שנירצח.
והוא נולד ב11.1.1983 למשפחה של 2 הורים ו2 אחיות גדולות , האחיות שלו היום בחיים ,יש לו 2 אחיות גדולות ואח קטן,
אחיותיו בנות 43,41 ואחיו 33 .
יש פה פירטי תיקשורת שלהם בספר אבל הם מעודכנים לפני 30 שנה ,יש מצב שזה בכלל לא עוד פירטי הקשר שלהם,לא כתוב פה מידע עדכני עליהם ולא מובן אם זה הפלאפונים העדכנים שלהם והם למדו גם בטח בפנימייה הזו בתור ילדים .
הוריו נהרגו בתאונת דרכים שנה אחת לפני מותו של הנער ולכן הוא הגיע לבית היתומים הזה.
והוא נירצח כאן על ידי אחד מהחברים שלו כנראה מריב שהיה ביניהם והסיבה לא מובנת למה החבר שלו כול כך התעצבן על הילד שהוא פשוט דפק לו את הראש בריצפה ואחז בשיער שלו בחוזקה ופתח לילד את הראש עם עוצמת המכות שהוא דפק לו את הראש שוב שוב ושוב .ירד לו דם מהמצח וכנראה שהילד קיבל זעזוע מוח מהטילטול שעבר ומזה מת,
אולי החבר ההוא רצח את אותו ילד מקינאה .
החבר הזה שלו אנס אותו לפני שרצח אותו,הוא רצח אותו במוות מהיר יחסית אך לא כול כך איטי,הוא דפק לחבר שלו את הראש בריצפה והוא מת מדימום במוח ולטענתו של סטיבן הוא שרד ככה במשך 3 ימים ,
לא שמעו לא ראו ולא עשו כלום מתי שהילד הזה נעלם ולא הצליחו לשמוע את הקול , הצעקות והבכי שלו במשך 3 ימים ארוכים הוא היה בחיים באחד המרתפים והוא היה חלש מידי בשביל לקום וללכת ולקרוא לעזרה והמרתף שהוא נירצח בו זה בעצם המרתף שירדתי אליו באותו יום לפני 8 חודש כמעט
ואני לא מבין עד היום למה לא נתנו לילד הזה עזרה רפואית שהוא היה חיי כ72 שעות מאז למקרה.
למה החבר הטיפש שלו אנס אותו ונעל אותו במרתף במשך שעות ולא טרח לקרוא לעזרה רפואית עבור הילד,
בטח רצה להסתיר סימני אונס בילד ,
האידיוט ההוא סגר אותו שם
הגופה של הילד נימצאה שנה ו3 חודשים מאוחר יותר במרתף במצב יחסית סביר ,
הגופה הייתה נמצאת מאחורי הרבה מאוד קופסאות ומתי שמזיזים את הקופסאות האלה יש שם סוג של ריצפה שניפתחת ,
זה קרשים שאם פותחים אותם יש שם סוג של מקום ריק דמוי תא ושם הייתה הגופה של הילד, מתחת לקרשים ברצפה.
ליתר דיוק השרידים שלו
,הילד היה ללא הלבשה תחתונה כלל והיה על הגופה רק זוג גרביים וגופייה והצליחו לקבוע את סיבת המוות של הילד ,זעזוע מוח ודימום מוחי כבד וארוך ,
לקחו דגימות dna מהגופה והצליחו לקבוע ממצב הגופה שהילד נאנס טרם ירצחו ,
לקחו מהגופה דגימות שהיה ניתן למצוא ,
דגימות של הזרע לא נמצאו על הגופה וגם דגימות טביעת אצבע אך דגימות dna הצליחו לקחת מהגופה מתחת לציפורניים ,
הילד הזה נירצח כאן בערב של אחד השבתות
זה היה ה24.8.1999.
התאריך שהילד הזה נרצח זה התאריך שאני נולדתי לעולם אבל בשנה אחרת ,
זהו בעיקרון .
הגופה נימצאה וניקברה ויש קבר והכל אך המשטרה לא הצליחה למצוא את המנוול שרצח את המסכן הזה,
זה כבר 23 שנים רצח שלא פוענח .
הילד הזה אמר לי באחת השיחות שנירקמו ביננו בשביל להשתחרר מהפנימייה ולהפסיק לשוטט כאן כרוח הוא צריך שנעזור למצוא את מי שרצח אותו 23 שנים קודם.
אותו נער שרצח מדיבריו של סטיבן היה בן 17 שנים .
מה שאומר שאותו מנוול היום בן 40 ואולי אפילו הקים משפחה והביא ילדים,ממה שסטיבן הרוח אמר יש לו ילדים ואישה וחבל שכך,
לאנשים כאלה זה טעות אם הם מקימים משפחה .
המקרה של סטיבן ניסגר בשנת 2002 מתי שלא הצליחו לפענח מי רצח את הנער,באותו שנה מצלמות לא היו מרושתות בכול מקום ולא הצליחו עד היום למצוא את הרוצח ,דגימות הזרע וdna לא היו עדיין מתקדמות ולא הצליחו בקלות לפענח את המקרה ,20 שנה פלוס אחרי ולא הצליחו לקלוט מי רצח את סטיבן באותה שבת שחורה?
הרוצח מסתובב חופשי כבר 23 שנים .
תומר : כן הסיפור הזה לא פשוט וקל ,
מאוד מאוד עצוב .
סיפור נוגע ללב ,כואב על הילד סטיבן שאיבד את חייו בגלל חבר טיפש שהחליט לרצוח אותו .
מעניין אם נוכל לפענח מי הרוצח
עומר: סטיבן יודע מי רצח אותו,
פשוט אין הוכחות להוכיח שהוא זה שרצח אותו
והוא ביקש ממני לעשות כמה פעולות כדאי שהמנוול התוודע ככוח של סוג קסם שהוא זה שעשה את זה.
תומר: לא נוכל להוכיח את זה ללא הוכחות ,באותו שנה אפילו מצלמות לא היו
עומר: כנראה ,היו מצלמות אבל מצלמות ביטחון לא היו פזורות ברחובות ובמבנים .
תומר : מה היה האופי של סטיבן ?
שאל אותו…
עומר: מה זה משנה איזה אופי היה לו?
כתוב בספר המחזור
שסטיבן היה שקט,מופנם,עדין,נדיב,נחמד,לא חברותי בימיוחד וילד שאוהב את הלבד שלו.
כלום מעניין
תומר : אולי .
עומר: אני לעולם לא ימצא הוכחות על מי שרצח אותו 23 שנים אחרי המיקרה.
הילד הזה אומר לי שהוא יודע הכול אבל זה ידרוש לקחת כמה דברים של אותו חוליגן ,
השיערות על המסרק שלו בשביל השוואת דגימות הdna,חפץ יקר ערך שלו,תמונת ילדות שלו ,טביעת הרגל שלו ועוד כמה דברים
הוא רוצה שאני אעזור לו לעשות כישוף על אותו אדם שהוא ילך לתחנת המשטרה ויזדהה שרצח את החבר שלו 23 שנים קודם בפנימיה .
תומר: כן מקשיב ,
הסיפור הזה קשה ולא פשוט ואני מקווה מאוד שהאמת תיצא לאור מוקדם ככול האפשר .
מה הדברים שאותו הרוח אמר שאתה צריך לעשות?
עומר: לעשות כמה מהלכים בשביל לגרום לאותו זבל להתוודות וללכת לבד לתחנת המשטרה כדאי שיפתחו מחדש את התיק שניסגר לפני 20 שנה מחוסר ראיות .
מקרה רצח מזעזע שלצערי לא פוענח.
הוא רוצה שאני אדבר עם האחים שלו
תומר: אממ על מה לדבר איתם?
עומר: אני לא יודע ,הוא אמר יגיד לי אחר כך.
הוא אמר שאם אעזור לו להטיל את הכישוף על הגבר ההוא הוא יעזוב אותי אבל לפני זה הוא רוצה שאוודע שאכן נישמתו נולדה לעולם כבן אדם אחר
שגם יש כמה פעולות בשביל זה שאני צריך לבצע


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך