מאז ולתמיד – הקדמה
רקע הדמויות :
בנים-
ג׳ונתן (ג׳ון) טורן-
מראה חיצוני: גיל : 21 , שיער חום קצוץ בתספורת מארינס שטיפה ארך, עיניים חומות מבריקות, ריסים ארוכים וצפופים, תווי פנים חודרים, וצלקת החוצה את שפתו התחתונה בצד ימין הנמשכת עד מתחת לסנטר.
צלקות לאורך הגב ופלג גופו הקדמי והעליון, קעקוע על לוח החזה שלו של יחידת אריות-הים האמריקאי.
אופי: חייל בצבא ארצות הברית, קשוח, חסון ומלא בשרירים, מאיים, שקט, מופנם, שונא תשומת לב, סובל מדחק פוסט-טראומה אחרי שחזר מהמלחמה, מאוהב מאז שהוא זוכר את עצמו ברוז אך לא אומר דבר מלבד מכתב ששלח בעברו בזמן המלחמה.
האח הגדול של אלכס, היה מגן עליו בגופו מההתעללות של אביהם בילדותם.
אלכסנדר (אלכס) טורן –
מראה חיצוני: גיל: 18 , שיער חום פרוע, עיניים חומות מבריקות, ריסים ארוכים וצפופים, גבוה, חסון, תווי פנים חודרים.
אופי: ילד טוב אך לפעמים אוהב למרוד, רעשן, לא שומר דברים בבטן, עבר טראומה בילדות כשאביו היה מתעלל בו ובאחיו הגדול ג׳ון, אוהב אופנועים, ומלא בכעס כלפי הנטישה של אחיו לטובת הצבא.
תומאס (תומי) גרייס-
מראה חיצוני: גיל: 18,שיער בלונדיני פרוע, עיניים ירוקות בהירות, שזוף, אף קטן וסולד,גבוה, חסון, לסת מרובעת.
אופי: לא רועש, אבל אוהב תשומת לב, ציני לפעמים, מצחיק עד כדי דמעות,חיית מסיבות, אלכוהול וסמים.
מאוהב בליסה, הודה ברגשות שלו לפני כמה חודשים אבל שום דבר לא קרה מאז.
לוקאס (לוק) טיירי: גיל: 19, שיער שחור פחם בתספורת קצוצה, עיניים כחולות בהירות כמעט שקופות בגוון של קרח, לא הכי גבוה אבל גם לא נמוך, חסון, קעקוע של יהלום ובתוכו צלב על הכתף הימנית האחורית.
אופי: יהיר, חסר אחראיות, אוהב לעשות שטויות, גורר את כולם אחריו, בעל קסם אישי שאי אפשר לעמוד בפניו, פלרטטן ובוגד, לא יודע מה זה אהבה.
בנות:
רוזלינדה (רוז) רגרייסה-
מראה חיצוני: גיל: 18 וחצי, שיער שחור חלק וארוך המגיע עד אמצע הגב, גוון עור בין הגבול השחום לבהיר, עיניים זהובות-צהובות, תווי פנים חודרים, אף קטן וסולד, גבוהה, ומלאה במקומות הנכונים.
אופי: שקטה ומופנמת, רק מי שמכיר אותה באמת יודע מי היא, לא נפתחת בקלות, ביישנית, החלק היותר אחראי בחבורה שלהם ומפחדת להסתבך בצרות.
ליסה בל מיארנדר-
מראה חיצוני: גיל: 18, שיער חום-אדמוני וארוך עד הגב התחתון וגלי, עיניים כחולות כהות, עור בהיר וחלק, נמוכה, רזה, אף קטן וסולד עם נמשים קטנים שכמעט בלתי נראים לעין.
אופי: דומיננטית אבל לא יותר מידי, אוהבת לבלוט אבל לפעמים אוהבת קצת שקט, חברותית, צינית מוחלטת, מצחיקה, נוטה להסתבך בצרות, להיגרר אחרי אחרים,לא מגיעה להחלטות כל כך מהר, תומי מאוהב בה והיא לא מרגישה כלפיו את אותם הרגשות.
אושן מייקלסון-
מראה חיצוני: גיל:17 ,שיער בלונדיני ארוך עד הגב התחתון וחלק, עיניים גדולות ואפורות, עור בהיר וחלק, אף קטן וסולד, גובה ממוצע,רזה.
אופי: ילדותית, רעשנית, אוהבת לעשות שטויות, החלק הפחות אחראי בחבורה, מסתבכת תמיד בצרות, נשענת על החברות הכי טובות שלה, מאוהבת אנושות בלוק אבל מפחדת לספר לו כדי לא להרוס את הידידות בניהם ופתאום כשמישהו אחר ומפתיע נכנס לחייה היא מתאהבת בו ושוכחת את הרגשות שלה כלפי לוק.
________
ג'ונתן טורן הוא חייל אמריקאי בצבא ארצות הברית.
בעקבות פציעה קשה הוא שב בחזרה אל הבית מהמלחמה הקשה במזרח התיכון.
מה קורה כששובו אל הבית הופך לדרמה אחת מוחלטת?
מה קורה לחברי הילדות שלו – אלכס אחיו, תומי, לוק, ליסה , רוז ואושן, בעקבות שובו?
ואיך הקיץ של החבורה משתנה בהדרגה מהרגל מוכר וישן למשהו חדש לגמרי…
תגובות (2)
גאד בלס יא גירל אני מחכה מלא זמן לסיפור חדש ממך !
אני כבר מחכה לפרק הבא!
היווש D=
תמשיכי